SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Prijskaartje zit er nog aan bij d'r.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
Gefeliciteerd ouwe![]()
![]()
![]()
Één emomeisje voor je topic![]()
[ afbeelding ]TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Oepsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Prijskaartje zit er nog aan bij d'r.
Dat hoort natuurlijk niet bij een cadeautje-XOXO-![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
Gefeliciteerd ouwe![]()
![]()
![]()
Één emomeisje voor je topic![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan hoger inderdaad, mist een beetje toewijding zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:15 schreef Trebo het volgende:
Aantal posts:
69.270 (gemiddeld 109 per dag)
Eigenlijk best wel treurig..TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Waren al je posts maar zo goed als deze OP. De eerste 2 gifs bedoel ik dan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik moest TS nog feliciterenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kan dit topic niet met rust gelaten worden. Ts krijgt al zoveel aandacht.
-XOXO-![]()
Oh dat is goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest TS nog feliciterenMoeten zij weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |