Ze weten de uitslag van Nederland - Chili. Maar de ploeg die dat wint, mag ook worden gezien als de sterkste ploeg in poule B. Daar wil Brazilië niet tegen spelen. De enige remedie is: winnen van Kameroen. En dat kan ook makkelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar verliezen blijft altijd nog makkelijker dan winnen, dus dat hebben ze wel in eigen handen
Nee, een gelijkspel is voor Nederland ook genoeg om de poule te winnen. Het doelsaldo van Nederland is beter (onderling resultaat gelijkspel, dus niet bepalend)quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Nederland móet dus winnen van Chili, anders tref je eerst Brazilië en daarna Duitsland of Argentinië. Als je eerste wordt in de poule ontloop je ze alle drie tot de finale.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Alex Song, dames en heren:
[ afbeelding ]
...Met (zowaar) 1 goal verschil.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
Het doelsaldo van Nederland is beter (onderling resultaat gelijkspel, dus niet bepalend)
ik kan hier niet naar kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Pijnlijk hè. Verschrikkelijk.quote:
het ziet zwart van de mensen iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:30 schreef OllieWilliams het volgende:
ben toch steeds een beetje op m'n hoede ofzo met zoveel negers op m'n beeldscherm
Ja, mooie trainingspartij voor Mexico.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef plerda het volgende:
En toch heb ik het idee dat Kroatie het rustig aan doet
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ik ja!quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef bjanaan het volgende:
Iemand vroeg naar een samenvatting van Ochoa tegen Brazilië gisteren ajb,
Prima keeper verdiend wel een stapje hogerop dan dat Ajacco (Ligue 2)
Wat valt daar nou mee te winnen man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
Heerlijk hoe Kameroen wordt opgerold. Ik hoop dat Kroatië er nog een paar bij in tikt.
Doelsaldo is voor Kroatië niet meer belangrijk. Ze zullen sowieso van Mexico moeten winnen maandag (ervan uitgaande dat Brazilië toch wel minstens een punt pakt tegen Kameroen).quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef plerda het volgende:
En toch heb ik het idee dat Kroatie het rustig aan doet
Dat verdienen ze toch ook met zo'n instelling.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat valt daar nou mee te winnen man.
Ik heb medelijden met Kameroen
Wordt hun familie weer gemarteld, worden ze weer vastgehouden in een oude legerbasis, etc.
Heb je het nou over een spanje ofzo, ja, die wil je graag vernederen, maar dit is als een puppie schoppen. Ik hoop dat het nog 4-2 wordt.
Tegen Brazilië waren ze ook al goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:32 schreef OllieWilliams het volgende:
op basis van deze wedstrijd kroatie favoriet voor de wereldtitel
Ook de twee negers werden uit de groepsfoto gehaald. Allemaal Blatter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
tijd zatquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
Tot nu toe zijn 5-1 en 4-0 de grootste uitslagen op dit toernooi. Als Kroatië er nog eentje inprikt.....
Ze trainen nu alvast voor die wedstrijd, elkaar vinden enzo, driehoekjes maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doelsaldo is voor Kroatië niet meer belangrijk. Ze zullen sowieso van Mexico moeten winnen maandag (ervan uitgaande dat Brazilië toch wel minstens een punt pakt tegen Kameroen).
Die gasten kunnen er ook niets aan doen dat ze er geen flikker van kunnen joh.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat verdienen ze toch ook met zo'n instelling.
Opa Marquez en Maza .quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:35 schreef bjanaan het volgende:
Maar goed Ochoa keepte dus een prima pot gisteren maar waar de fuck was die verdeging van Mexico mee bezig?
Casilias zat er bij die tweede vandaag tegen Chili weer goed naast jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
Wat een boel matige keepers hebben we al gezien zeg. Itandje, Casillas, Akinfejev...
Marquez is wel een baas heeft nog best lang bij Barcelona gevoetbald toch? Maza zegt me niks.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Opa Marquez en Maza .
Verwacht je iets beters van die 2 ?
quote:
nee want ze hebben nog niet van NL gewonnenquote:
Dat ze er geen fuck van kunnen is één, maar die instelling waarmee ze spelen moet afgestraft worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die gasten kunnen er ook niets aan doen dat ze er geen flikker van kunnen joh.
Hoe kut moet dat zijn dan, geselecteerd worden terwijl je weet dat je geen kut kan, en weet dat je er voor wordt bestraft als je het weer bewijst. Hoop je toch ook dat je gewoon thuis mag blijven.
Inderdaad, en tegen Nederland ook heel erg zwak. En in de Champions League-finale ook, en ga zo maar door. Die moet lekker zijn schoenen aan de wilgen hangen en van zijn pensioen gaan genieten voor iedereen hem alleen nog maar kent als die grabbelaar in plaats van de baas die hij eeuwen geleden was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Casilias zat er bij die tweede vandaag tegen Chili weer goed naast ja
Vida zit op de bank de boekhouding te doen. Daar is ie ook voor meegenomen naar Brazilië.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Beetje dubieus doelpunt. Lijkt me een gevalletje matchfixing. Afrikanen en Kroaten, dikke kans.
Geloof me, het geeft helemaal niets.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef Anonymousz het volgende:
2-0 3-0 en 4-0 gemist
JUICHEN 3X
[ afbeelding ]
sorry voor het latere reactie
Zonde wel was ooit een van de meest bazigste keepers ter wereld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, en tegen Nederland ook heel erg zwak. En in de Champions League-finale ook, en ga zo maar door. Die moet lekker zijn schoenen aan de wilgen hangen en van zijn pensioen gaan genieten voor iedereen hem alleen nog maar kent als die grabbelaar in plaats van de baas die hij eeuwen geleden was.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef Anonymousz het volgende:
2-0 3-0 en 4-0 gemist
JUICHEN 3X
[ afbeelding ]
De beste man mag na dit wk wel stoppen ja of nog een seizoen bij Real Madridquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, en tegen Nederland ook heel erg zwak. En in de Champions League-finale ook, en ga zo maar door. Die moet lekker zijn schoenen aan de wilgen hangen en van zijn pensioen gaan genieten voor iedereen hem alleen nog maar kent als die grabbelaar in plaats van de baas die hij eeuwen geleden was.
Die hebben ze niet daar, dat was in de 1e wedstrijd duidelijk te zien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nog een paar miljoentjes van blatter
Nederland wordt tweede volgens jou?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze tegen Chili gaan spelen en dan wordt het lastig.
En die van Spanje danquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef Anonymousz het volgende:
2-0 3-0 en 4-0 gemist
JUICHEN 3X
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Kroatië wordt eerste.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En die van Spanje dan
ik was er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
De coach van Spanje gaat hetzelfde doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast jij ging een uur geleden al slapen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:39 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk beschamend dat Kroatie er niet nog een paar heeft weten te scoren.
Want Brazilië gaat van dit Kameroen verliezen?quote:
Ik heb niets beloofd!quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gast jij ging een uur geleden al slapen.
Het is zo'n goede wedstrijd, daar blijf je voor wakker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bij de naam "Jane" denk ik niet aan een gast...quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kameroen met elf is beter dan Brazilië.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:40 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Want Brazilië gaat van dit Kameroen verliezen?
Hij heet ook geen Tarzanquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij de naam "Jane" denk ik niet aan een gast...
Ik speel net zo lief tegen Brazilië, om eerlijk te zijn. Hebben we goede ervaringen mee opgedaan in 2010.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
eyong tarkang enoh cruijff van west afrika
Die fout maak ik niet nog een keer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij de naam "Jane" denk ik niet aan een gast...
brazillie wordt groepswinnaar en NL ookquote:
Okquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat denk ik gezien de 2 wedstrijden van beide ploegen tot nu.
Blatter gaat hier een stokje voor steken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
brazillie wordt groepswinnaar en NL ook
aussie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ben ik even blij dat er geen landen van oceanie meedoen
En dan 2 pingels voor Brazilië en een rode kaart voor Robben. Waarom? Omdat Van Praag. Blatterquote:
Nieuw Zeeland was de enige ongeslagen ploeg vier jaar geledenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Brazillie wint van Kameroen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blatter gaat hier een stokje voor steken.
Ik niet. Vanuit sportief opzicht zou het te doen moeten zijn. Maar Brazilie in Brazilie én vroeg in het toernooi is vragen om problemen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik speel net zo lief tegen Brazilië, om eerlijk te zijn. Hebben we goede ervaringen mee opgedaan in 2010.
Kan bestquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Brazillie wint van Kameroen?
NL verliest van Chili?
buitenspelsgoal van neemaar goedgekeurdquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef Drxx het volgende:
[..]
En dan 2 pingels voor Brazilië en een rode kaart voor Robben. Waarom? Omdat Van Praag. Blatter
Die zijn allemaal uitgeschakeld in de kwalificatie. Die hebben zo'n absurd systeem dat ze met Nieuw-Zeeland een competitie moeten doen, en de winnaar daarvan moet dan ook nog eens winnen van de nummer drie of vier van Zuid- of Midden Amerika. Lukt vrijwel nooit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
ivoor kustquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef bjanaan het volgende:
Welk Afrikaans land staat er eigenlijk het best voor dit wk? Volgens mij staan ze allemaal op plek vier.
ivoorkutquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef bjanaan het volgende:
Welk Afrikaans land staat er eigenlijk het best voor dit wk? Volgens mij staan ze allemaal op plek vier.
Dat doet Chili wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blatter gaat hier een stokje voor steken.
CIV heeft 3 puntenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef bjanaan het volgende:
Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik niet. Vanuit sportief opzicht zou het te doen moeten zijn. Maar Brazilie in Brazilie én vroeg in het toernooi is vragen om problemen.
Ivoorkust heeft de eerste wedstrijd gewonnen. Nigeria heeft gelijkgespeeld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef bjanaan het volgende:
quote:
quote:
Als het toernooi niet in Brazilië zou zijn gespeeld zou ik met je mee zijn gegaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen.
die save van de Steek toen wow man man man man man!quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik speel net zo lief tegen Brazilië, om eerlijk te zijn. Hebben we goede ervaringen mee opgedaan in 2010.
goed tijdstip voor een pollquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:45 schreef Drxx het volgende:
Poll: Tegen wie speelt Nederland in de achtste finale?
• Brazilië
• Mexico
• Kroatië
• Blatter
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is nooit te laat voor een kekke pollquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:46 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
goed tijdstip voor een poll
Blatter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:47 schreef bjanaan het volgende:
Rakatic volgend jaar Barca prima aankoop.
Ik snap alleen een ding niet Barca mocht toch twee jaar geen inkopen doen op de transfermarkt?
Alsof ze Barca echt durven aan te pakken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:47 schreef bjanaan het volgende:
Ik snap alleen een ding niet Barca mocht toch twee jaar geen inkopen doen op de transfermarkt?
Dat geloof je toch zelf niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:47 schreef bjanaan het volgende:
Gelukkig reageren ze het op elkaar af, in plaats van op de tegenstander.quote:
Colombia - Ivoorkustquote:
Nee ik heb wel een baby foto van hem gevonden maar die plaats ik maar niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke pun?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef Replicat het volgende:
Nou ons record van 5 doelpunten in 1 wedstrijd (no pun intended) staat dit WK nog fier overeind
Denk dat hij/zij vandaag donderdag bedoeldquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Italië - Costa Rica
Zwitserland - Frankrijk
Honduras - Ecuador
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Italië - Costa Rica
Zwitserland - Frankrijk
Honduras - Ecuador
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een baby foto van hem gevonden maar die plaats ik maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
http://img560.imageshack.us/img560/4170/1271259501199.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Photoshop.
Geen watermeloen.
Geen KFC.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een baby foto van hem gevonden maar die plaats ik maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Uruguay-Engeland zal zeker het kijken waard zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Colombia - Ivoorkust
Uruguay - Engeland
En de 0.00 pot,
Japan - Griekenland
Eerste twee potten zijn het kijken wel waard denk ik
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[ http://img560.imageshack.us/img560/4170/1271259501199.jpg (copy/paste deze link) ]
Alles is het kijken waardquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Colombia - Ivoorkust
Uruguay - Engeland
En de 0.00 pot,
Japan - Griekenland
Griekenland.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Colombia - Ivoorkust
Uruguay - Engeland
En de 0.00 pot,
Japan - Griekenland
quote:
Ivoorkustquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef bjanaan het volgende:
kan leuk wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Colombia - Ivoorkust
Uruguay - Engeland
En de 0.00 pot,
Japan - Griekenland
Boateng VS Boatengquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:52 schreef Drxx het volgende:
Zaterdag 21:00: Duitsland - Ghana -> DERBY!![]()
![]()
ditquote:
Dus zeker het kijken waardquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Colombia - Ivoorkust is de wedstrijd om de eerste plaats van poule C.
boateng vs boatengquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:52 schreef Drxx het volgende:
Zaterdag 21:00: Duitsland - Ghana -> DERBY!![]()
![]()
5 1?quote:
met risico dat ik in een troll trap:quote:
Griekenland dat 'even' het ek 2004 won van Portugalquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef BlueMage het volgende:
Griekenland vind ik idd echt slecht, gelukkig dat de tijd van verdedigend voetbal voorbij is, dit is veel leuker.
Die overlopertquote:
Nederland speelt echt aanvallend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef BlueMage het volgende:
Griekenland vind ik idd echt slecht, gelukkig dat de tijd van verdedigend voetbal voorbij is, dit is veel leuker.
Meer naar arme stinkerdsquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Colombia - Ivoorkust / Wie zal de strijd om de onomstotelijke nummer 1 positie winnen?
Engeland - Uruguay / Wie zal zich kunnen herstellen na de eerste nederlaag?
U ziet het morgen allemaal op NEDERLAND EEEEEEEEN!
En griekenland - japan is niet echt de moeite waard omdat griekenland naar poep ruikt xDD
Sommige nachtwedstrijden zijn best interessant geblekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
En griekenland - japan is niet echt de moeite waard omdat griekenland naar poep ruikt xDD
Maar we wonnen 1-5quote:
Mexico heeft genoeg aan een gelijkspelquote:
Naja bij Japan loopt alleen Honda rond die ik ken volgens mijquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sommige nachtwedstrijden zijn best interessant geblekenBeide landen willen toch beter voor de dag komen dan de eerste ronde, kan leuk worden!
Waarschijnlijk wordt het een saaie 1-0
Precies, geen enkel land [behalve NL] heeft 5 doelpunten gemaakt in 1 wedstrijd, zojuist de Kroaten 'bijna' met 4, maar no cigarquote:
Kroatië maakt elke wedstrijd wel 1 doelpunt en zijn gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mexico heeft genoeg aan een gelijkspel
Mehico manquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:00 schreef Lothiriel het volgende:
Kameroen
Moet nog kiezen of ik liever Mexico of liever Kroatië zie doorstoten
Maakt niet uit. Ik schat de kansen van Kroatië hoog in.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mexico heeft genoeg aan een gelijkspel
Die spelen Nederlands. Tegen Brazilië waren ze ook gewoon goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik schat de kansen van Kroatië hoog in.
Ervoor of tijdens?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:06 schreef bjanaan het volgende:
Als Nederland tegen Chili moet ga ik denk ik Chili Con Carne eten
Ik ook. Bovendien is genoeg hebben aan een gelijkspel vaak een nadeel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik schat de kansen van Kroatië hoog in.
Zit maar weinig vlees aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er na. Verse stukjes Chileen in je chili-con-carne.
Echt heh. Brunettesquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:14 schreef bjanaan het volgende:
Die dames uit Chili zijn ook niet zo denderend
Ja. En trots! Walgelijk die Chileense wijven met hun donkere haar enzoquote:
Pics.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja. En trots! Walgelijk die Chileense wijven met hun donkere haar enzo
Zit jouw haar er dan ook bij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
www.google.com
En dan intikken: blond haar
Hier heb je stiekem wel gelijk inquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Haarkleur maakt toch niet zoveel uit?
Beetje gejat van Heineken's pletterpetquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:30 schreef sig000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ga je niet met winnen natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Chileense wijven met hun donkere haar enzo
Als ze ook nog achter het fornuis blijft is het helemaal toppiequote:Op donderdag 19 juni 2014 02:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
En het kontje goed gevuld is en een goeie bovenkamer.
Droomvrouw
Vind die rechter niet zo, maar dat heeft meer te maken met d'r zonnebril.quote:
Weet niet of jij haar 's nachts bij het fornuis laat staan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als ze ook nog achter het fornuis blijft is het helemaal toppie
Ze willen meer vrouwen op de tribune of toch stiekem homo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen zijn er nog wat broekjes gewisseld tussen Kameroen en Kroatië
[ afbeelding ]
Als ze meer vrouwen op de tribune willen moeten ze dit op het veld doen, niet in de spelerstunnelquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze willen meer vrouwen op de tribune of toch stiekem homo?
Sowieso ververst ze het bier elke avond. Maar af en toe mag ze ook de tuin in om aan de bloemetjes te ruiken. Ik ben voor natuurlijke ontwikkeling!quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:33 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Weet niet of jij haar 's nachts bij het fornuis laat staan?
Ja om even de pitten schoon te maken misschien
Wil jij even niet zo tering grappig doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Sowieso ververst ze het bier elke avond. Maar af en toe mag ze ook de tuin in om aan de bloemetjes te ruiken. Ik ben voor natuurlijke ontwikkeling!
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze meer vrouwen op de tribune willen moeten ze dit op het veld doen, niet in de spelerstunnel
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wil jij even niet zo tering grappig doen?
Ik zag het ja, mooi dat #broekjeuit de wereld aan het veroveren is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen zijn er nog wat broekjes gewisseld tussen Kameroen en Kroatië
[ afbeelding ]
En Kongoloquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Vind je BMI en de Guzman ook landverraders?
K-P is geboren en getogen in Berlijn, en heeft bij mijn weten nooit in Ghana gewoont.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Vind je BMI en de Guzman ook landverraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |