quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Afrikaantjes moet je kort houden.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja dat hebben al die negers heh. Duh
Wat de fuck is er mis met julliequote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat de fuck is er mis met jullie
Fok white powerquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laatst ook al niet bij die 3 uur wedstrijdquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom er bij de 00:00 uur-wedstrijden geen enkele analyse plaatsvindt. Iedereen gaat naar huis en er wordt alleen maar teruggeblikt op wedstrijden die eerder in de avond zijn gespeeld. Wat is het nut daarvan?
En waarom zit er niemand om te analyseren? Raar, dit soort incomplete verslaggeving.
Tis de waarheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat ze waterreus en arno vermeulen eruit kicken en van het geld dat ze besparen een paar op die late wedstrijden zettenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Laatst ook al niet bij die 3 uur wedstrijdMet die hoge belastingen van tegenwoordig verwacht je om 5 uur toch gewoon nog minstens 2 analisten... Wat doet de NOS anders met ons geld?
Natuurlijk niet. Het is complete bullshit. Bij Pepe springt niet iedereen op de bandwagon om lekker op zijn afkomst te zeiken. Als Vertonghen een oerstomme penalty veroorzaakt ook niet. En nu is het ineens super grappig? Die gast wordt hier afgemaakt alsof het Alabama, 1950 isquote:
Afscheid nemen bestaat nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste dromen zijn bedrog.
obvious troll ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is complete bullshit. Bij Pepe springt niet iedereen op de bandwagon om lekker op zijn afkomst te zeiken. Als Vertonghen een oerstomme penalty veroorzaakt ook niet. En nu is het ineens super grappig? Die gast wordt hier afgemaakt alsof het Alabama, 1950 isGa je schamen.
Hoeveel extra kost het? Zet er gewoon één persoon neer tegenover de presentator, die gewoon kort wat zegt. Nu is het net alsof de wedstrijden om 00:00 uur minder belangrijk zijn. Terwijl deze wedstrijd juist heel belangrijk is, want de winnaar kan de mogelijke tegenstander van Nederland zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Laatst ook al niet bij die 3 uur wedstrijdMet die hoge belastingen van tegenwoordig verwacht je om 5 uur toch gewoon nog minstens 2 analisten... Wat doet de NOS anders met ons geld?
Wat? Zo'n tablet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nog knap dat ze die het stadion ingekregen hebben.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is complete bullshit. Bij Pepe springt niet iedereen op de bandwagon om lekker op zijn afkomst te zeiken. Als Vertonghen een oerstomme penalty veroorzaakt ook niet. En nu is het ineens super grappig? Die gast wordt hier afgemaakt alsof het Alabama, 1950 isGa je schamen.
iPadquote:
Ozin. Pepe doet dat soort debiele dingen omdat hij Portugees is. Algemeen bekend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs de zwarten die ik hier aan de ketting heb gelegd klagen niet, maar Tchock wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef OverRated het volgende:
Oh, het gaat hier weer eens over racisme hoor![]()
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Troll of achterlijk, één van de twee.
Altijd weer die dark horses.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef OverRated het volgende:
Oh, het gaat hier weer eens over racisme hoor![]()
Tegen mij zeggen ze wel eens dat ik dit forum te serieus neem maar jij kan er ook wat van zeg. Tering.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.
bende nu serieus ofwaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.
Meneer heeft weer scheldwoorden nodig om een internetdiscussie te winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arts zei dat hij meteen naar huis moest, kon ook einde loopbaan betekenen als hij nu zou gaan voetballenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan hij definitief niet meer spelen?
Nope.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan hij definitief niet meer spelen?
Naziquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer heeft weer scheldwoorden nodig om een internetdiscussie te winnen.
En dat studeert rechten. Etsu en Paxcon draaien zich om in hun graf.
heb je ze vermoord johannes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tjaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
't Gaat hier allang niet meer over voetbal merk ik wel.
Paxcon is ook homo tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn vampiers. Vindt Etsu niet erg, die hield sowieso van zuigen.
Kroatië heeft de bal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef outtayourleague het volgende:
Het begint jongens, letten jullie wel een beetje op?
Uh, oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
my thoughts exactlyquote:
Hij ziet mij wel zitten, dat klopt, maar hij heeft ook oog voor het vrouwelijk schoon. Biseksueel noemt men dat anno 2014.quote:
Beste spelers niet in actie willen zien op een WK.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Balen ?? Dat is de kers op deze voetbalavond.
Thanks, zal m'n administratie dadelijk bijwerken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij ziet mij wel zitten, dat klopt, maar hij heeft ook oog voor het vrouwelijk schoon. Biseksueel noemt men dat anno 2014.
Heb jij ook last van slaapproblemen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
't Gaat hier allang niet meer over voetbal merk ik wel.
Ik ben geen seconde boos geweest. Ik ken jou toch.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet meer boos bent.
Hij kan niet veel hebben, het is een gevoelig type.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou die? Een kutwedstrijd tegen Duitsland zegt niet alles toch
Ik kan ook niet boos op jou worden hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben geen seconde boos geweest. Ik ken jou toch.
strike thatquote:
Onverstandig inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook niet boos op jou worden hoor
Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
Iedereen is een winnaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ben je voor Kameroen of Kroatië ?
Ivoorkustquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Afrikaanse teams presteren wat onder de maat dit toernooi. Is er überhaupt al een Afrikaans land dat punten heeft gehaald?
Cote d'ivorequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Afrikaanse teams presteren wat onder de maat dit toernooi. Is er überhaupt al een Afrikaans land dat punten heeft gehaald?
ivoorkust tegen japanquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Ivoorkust tegenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivoorkust, enige die het ook een beetje waard zijn imhoquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Ivoorkust heeft gewonnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
racistquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Lekker voor ze, dat zal ze leren met hun dreiging om te staken vanwege de premies. Kijk hoe slecht ze presteren en dan nog 't lef hebben om te janken over premies.
Doei doei bitches.
Die zijn al geweest hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Over en uit.
Ik ga maar eens slapen en de eerste 45 minuten van dit WK missen.
CIVquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Ivoorkust.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
prima elftal hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja
Maar Japan kan er dan ook geen reet van.
mauritaniequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Welk afrikaans team heeft punten gepakt?
Ivoorkust heeft gewonnen, Nigeria gelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Nigeria heeft gelijkgespeeld tegen het altijd lastige Iran.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:07 schreef Dibble het volgende:
Ronaldo had gewoon gescoord in zoen situatie
Iran moeten we niet onderschatten vraag maar aan Johannes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nigeria heeft gelijkgespeeld tegen het altijd lastige Iran.
Stream?quote:
Wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef outtayourleague het volgende:
Ik denk dat Elan het ondertussen wel doorheeft
bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je mag hier alles zeggen.maar spot niet met de here vuige ketter.
dat er een Afrikaans land punten heeft gepaktquote:
Dit kan je niet concluderen uit wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Iran moeten we niet onderschatten vraag maar aan Johannes.
OK, thanksquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nee zat te schijten en liep weer naar de TV, en zag meteen de herhaling
Het is ze gegund, zwaar genaaid door die japquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef sig000 het volgende:
Kroatië kan maar zo 6 punten pakken.
Brazilie 7 waarschijnlijk.
hup naar stormfront jijquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef skippy22 het volgende:
Zie die negers dan sjokken. Geef ze een ak-47 en wat pep en zie ze lopen.
Op dit knotsgekke WK zou dat zomaar kunnen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef sig000 het volgende:
Kroatië kan maar zo 6 punten pakken.
Brazilie 7 waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je mag hier alles zeggen.maar spot niet met de here vuige ketter.
Ja maar dan komt ie niet door de dopingtestquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef skippy22 het volgende:
Zie die negers dan sjokken. Geef ze een ak-47 en wat pep en zie ze dan lopen.
Het is dat of je gaat weer beginnen met Zuid Korea ondermijnen en dat zou niet slim van je zijn na die fantastische wedstrijd gisternacht tegen Ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kan je niet concluderen uit wat ik heb gezegd.
Zelfde hierquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:10 schreef bjanaan het volgende:
Laat het deze stand maar blijven heb dit voorspeld
2-2 is daar de eigenlijke uitslag met een fatsoenlijke scheidsrechter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is ze gegund, zwaar genaaid door die jap
1-3 hier voor Kroatië. Het kan nogquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde hierMaar dat betekent wel dat we nog bijna drie kwartier oersaaie wedstrijd krijgen.
maarja dat zit in die afrikanen he dat schoppenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is voor Kroatië te hopen dat Kameroen de laatste 20 minuten niet hun frustraties van zich af gaan trappen met rotovertredingen.
Hopelijk welquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is voor Kroatië te hopen dat Kameroen de laatste 20 minuten niet hun frustraties van zich af gaan trappen met rotovertredingen.
Ze mogen best nog 5 keer op de lat schieten. Graag zelfs. Alleen niet in het netje, want met 2-0 loop ik uit en in. Ben de enige met een overwinning voor Kroatië en de enige die Kameroen niet laat scoren, de uitslag goed zou helemaal mooi zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde hierMaar dat betekent wel dat we nog bijna drie kwartier oersaaie wedstrijd krijgen.
Misschien wel beter voor onsquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk wel, beter voor Nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Afgezien van die domme rode kaart spelen ze het hele toernooi al vrij netjes, dus ik verwacht 't niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Precies, scheelt weer een speler of 3-4quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk wel, beter voor Nederland
Spelen wel op 50% in het uberbenauwde Manaus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Blik het volgende:
Matige wedstrijd, voor dit Kroatie ben ik niet bang
maar zij zij wheeeeeeeehhhquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:13 schreef silverhill het volgende:
Voor zo'n handsbal kreeg Nederland dus een penal tegen.
Nee heh. Wat een domme wezens zonder enig takt of verstand. Alleen maar schoppen of fysiekquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
maarja dat zit in die afrikanen he dat schoppen
Bij Afrikanen werkt dat anders. Die zijn onbesuisd en soms wat dwaas vanaf het begin.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
een bouaouzannetjequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
kameroen moet gewoon zon nani-schop geven van het ek 2008 aan iedereen, nooit meer kunnen voetbalen
Allemaal huurmoordenaars.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:16 schreef sig000 het volgende:
*btw die Kroaten zijn ook geen lieverdjes hoor.
Het zit eerder in gefrustreerde voetballers.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
maarja dat zit in die afrikanen he dat schoppen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zo nou die Kroaten zijn superieur hoor. Overduidelijk een evolutionair voordeel
Ga toch weg met je ''Kameroen wint dit makkelijk''.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nee hoor het is gewoon de waarheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel racisten
En jij een dikke trollquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou ook lekker luieren daar als ik flink wat centen kreegquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het boeit kameroen ook totaal niet, enkel voor het geld aanwezig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:19 schreef Remqo het volgende:
tadaa!
Kroatië doet het leuk, maar zijn ze opgewassen tegen Mexico?
Adolfquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het staat zwart gedrukt op het veld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de FIFA met een eigen team meedeed?
Als je voor je land mag uitkomen bedoel je?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik zou ook lekker luieren daar als ik flink wat centen kreeg
Als ze met kraaltjes en spiegeltjes waren gekomen hadden die negers beter gespeeld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Walgelijk spel van Kameroen, eerst zeiken om geld en vervolgens absoluut niets presteren.
Heerlijk deze afstraffing, werkelijk fantastisch.
idd. Hele hotelruimte afgehuurd voor zichzelf, wat een zieligerds ook bij Kameroen, echte 1eklas ratten gewoon.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef plerda het volgende:
Valt mee dat Eto'o geen aparte zitplaats op de bank heeft geinstalleerd.
doe toch eens niet zo racistisch manquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Walgelijk spel van Kameroen, eerst zeiken om geld en vervolgens absoluut niets presteren.
Heerlijk deze afstraffing, werkelijk fantastisch.
Ik zei dat Zuid-Korea slecht was (wat gisteren bleek) omdat ze tweede waren geëindigd in een groep met Iran. Je kan concluderen dat hieruit blijkt dat ik Iran goed vind, je kan ook concluderen dat ik Iran minder slecht vind dan Zuid-Korea, maar jij presenteert het alsof ik heb gezegd dat Iran goed is, en dat is geen logische conclusie uit wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is dat of je gaat weer beginnen met Zuid Korea ondermijnen en dat zou niet slim van je zijn na die fantastische wedstrijd gisternacht tegen Rusland.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef plerda het volgende:
Valt mee dat Eto'o geen aparte zitplaats op de bank heeft geinstalleerd.
Heb je gisteren die Mexicaanse keeper gezien? Die houdt alles tegen.quote:
Om plek 2?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef outtayourleague het volgende:
Ben benieuwd naar Kroatië - Mexicowordt erg spannend
Snap ik wel hoor... anders word je leeggeroofd door die negersquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
idd. Hele hotelruimte afgehuurd voor zichzelf, wat een zieligerds ook bij Kameroen, echte 1eklas ratten gewoon.
Waar in mijn reactie zie jij racisme, waar? Zijn gewoon feiten en heb 't nergens over hun huidskleur of afkomst.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
doe toch eens niet zo racistisch man
Blijkbaar niet werd toch 1 - 1?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je gisteren die Mexicaanse keeper gezien? Die houdt alles tegen.
Had even een goede dag, hij was gedegradeerd met zijn club.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je gisteren die Mexicaanse keeper gezien? Die houdt alles tegen.
leuke hont.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van Kuifje?
Dat zal wel jaquote:
Mja echt he, ik doe iig niet mee met de schijnheiligerds hier die ondertussen kleurlingen te vriend hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Achterste is BMI?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
0-0quote:
Zuid Korea was toch best aardig? Ze konden alleen niet afwerkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei dat Zuid-Korea slecht was (wat gisteren bleek) omdat ze tweede waren geëindigd in een groep met Iran. Je kan concluderen dat hieruit blijkt dat ik Iran goed vind, je kan ook concluderen dat ik Iran minder slecht vind dan Zuid-Korea, maar jij presenteert het alsof ik heb gezegd dat Iran goed is, en dat is geen logische conclusie uit wat ik heb gezegd.
kameroeners zijn toch allemaal zwart manquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Waar in mijn reactie zie jij racisme, waar? Zijn gewoon feiten en heb 't nergens over hun huidskleur of afkomst.
NOS heeft er eentje op de site staan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is daar een compilatie van te vinden?
Als die keeper niet zo blundert scoren ze echt nooit. Met alleen een beetje combineren kom je er niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zuid Korea was toch best aardig? Ze konden alleen niet afwerken
Ja maar verliezen blijft altijd nog makkelijker dan winnen, dus dat hebben ze wel in eigen handenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich vergroot deze uitslag ook wel de duidelijkheid voor Nederland. Want de kans dat Brazilië winnaar wordt van poule A is nu aanzienlijk. Wat Roelfs al zei: ze treffen een geknakt Kameroen.
Stel dat het andersom was geweest... dat Kameroen had gewonnen, dan had die laatste wedstrijd nog interessant kunnen worden. Maar niet dus.
Brazilië op #1 in poule A, Kroatië en Mexico maken uit wie tweede wordt.
NOS.nl / WK / Mexico - Braziliequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is daar een compilatie van te vinden?
Dat zijn Congolezen geen Kameroenersquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
1) nederland is doorquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich vergroot deze uitslag ook wel de duidelijkheid voor Nederland. Want de kans dat Brazilië winnaar wordt van poule A is nu aanzienlijk. Wat Roelfs al zei: ze treffen een geknakt Kameroen.
Stel dat het andersom was geweest... dat Kameroen had gewonnen, dan had die laatste wedstrijd nog interessant kunnen worden. Maar niet dus.
En Nederland móet dus winnen van Chili, anders tref je eerst Brazilië en daarna Duitsland of Argentinië. Als je eerste wordt in de poule ontloop je ze alle drie tot de finale.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
Oh excuses, in dat geval is het niet racistisch.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat zijn Congolezen geen Kameroeners
volgens een Mexicaan die ik spreek is hij een recordhouder in tegenhouden. Wil nog niks zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had even een goede dag, hij was gedegradeerd met zijn club.
dat is er 'n hype jaquote:
Gelijkspelletje is genoeg hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Nederland móet dus winnen van Chili, anders tref je eerst Brazilië en daarna Duitsland of Argentinië. Als je eerste wordt in de poule ontloop je ze alle drie tot de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |