Las een keer een artikel over een Spaanse dopingarts die verbonden was met wielerploegen, maar ook met het Spaanse voetbal.quote:
Fuentes inderdaad.. Maar lijkt me sterk dat FIFA én UEFA dit jarenlang in doofpot hebben gestoptquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Las een keer een artikel over een Spaanse dopingarts die verbonden was met wielerploegen, maar ook met het Spaanse voetbal.
Dat laatste dan weer niet, maar laat er eerst maar eens wat meer bewijs op tafel komenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fuentes inderdaad.. Maar lijkt me sterk dat FIFA én UEFA dit jarenlang in doofpot hebben gestopt
Dit was voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
Teveel Blije Chilenen in de persruimte, de muren storten in.
[ afbeelding ]
Maar het argument dat Spanje nu dit presteert vanwege gebrek aan doping is dus kul.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat laatste dan weer niet, maar laat er eerst maar eens wat meer bewijs op tafel komen
Dat zou wel echt een laffe actie zijn. Eén pot terecht verliezen en dan om je knie naar huisquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:23 schreef Zipportal het volgende:
Die kasthoer van een Ronaldo naar huus.
Dat was al voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Was al voor de wedstrijd volgens mij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Ah sorry, my bad. Zag hem zelf net pas.quote:
De vandalenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gun hem een eigen doelpunt hierom.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat heeft Pranjic trouwens voor belachelijk haar?
Met doping verliezen van NED en Chili is idd kulquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef silverhill het volgende:
[..]
Maar het argument dat Spanje nu dit presteert vanwege gebrek aan doping is dus kul.
lijkt mij ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef silverhill het volgende:
[..]
Maar het argument dat Spanje nu dit presteert vanwege gebrek aan doping is dus kul.
Laat maar mooi zo blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik gun hem een eigen doelpunt hierom.
Wel slecht voor mijn pool, maar ach.
xdquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:26 schreef plerda het volgende:
Olic raakt bijna het vliegtuig van Spanje.
HGH opquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met doping verliezen van NED en Chili is idd kul
Geef toe Alors, je bent op dit punt net als ik. Je walgt van Nederlandstalige hits, maar als jij in de lokale dancing staat en ze draaien Jan Smit en De Dikdakkers, dan kan jij elke tekst meeblèren.quote:
Hier een metalfreak, die meerdere songs van de havenzangers uit zijn hoofd kentquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geef toe Alors, je bent op dit punt net als ik. Je walgt van Nederlandstalige hits, maar als jij in de lokale dancing staat en ze draaien Jan Smit en De Dikdakkers, dan kan jij elke tekst meeblèren.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geef toe Alors, je bent op dit punt net als ik. Je walgt van Nederlandstalige hits, maar als jij in de lokale dancing staat en ze draaien Jan Smit en De Dikdakkers, dan kan jij elke tekst meeblèren.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:26 schreef plerda het volgende:
Olic raakt bijna het vliegtuig van Spanje.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hier een metalfreak, die meerdere songs van de hanvenzangers uit zijn hoofd kent
Geef de Aad groot gelijkquote:
Met een drankje op komt de Nick & Simon fan in iedereen naar boven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze figuren eten bij een chinees:quote:
LOL, nee die trek ik zelf dronken niet. Het moet dan wel echte feestmuziek zijn die je vooral in de jaren '80/'90 op elk feestje hoorde. Beetje in het straatje van "onze oude sint-jan" of "En mien moe die lup mit de pieteroliekar, en mien pa die...."quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een drankje op komt de Nick & Simon fan in iedereen naar boven.
Wat een geweldige man die Aadquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad heeft België ook aan de overwinning geholpen.
Geo4kant waardeert die ongetwijfeld, maar twijfelt aan het feit of Friesland wel beschikt over lokale dancings.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rullevante kwoots van Johan Derksen niet waarderen
Okee Jane.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef Jane het volgende:
Als dit zo doorgaat, ga ik het einde van de wedstrijd niet halen.
Metal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hier een metalfreak, die meerdere songs van de havenzangers uit zijn hoofd kent
Zijn dit toevallig boerenfeestjes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
LOL, nee die trek ik zelf dronken niet. Het moet dan wel echte feestmuziek zijn die je vooral in de jaren '80/'90 op elk feestje hoorde. Beetje in het straatje van "onze oude sint-jan" of "En mien moe die lup mit de pieteroliekar, en mien pa die...."
Dacht dat je insomiac bent..quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef Jane het volgende:
Als dit zo doorgaat, ga ik het einde van de wedstrijd niet halen.
Mijn kast hangt vol met shirtjes van Martin Adams.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Metal.M'n hele kast hangt uiteraard vol met wolvenshirts.
LOL, Ik heb wat bandshirts van grind bands, maar wolven....quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Metal.M'n hele kast hangt uiteraard vol met wolvenshirts.
Tuurlijk niet, dat is niks voor mij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
jij ook Johannes niet te laat maken he
Nee echt niet, hoewel die teksten vaak zo simpel zijn dat iedereen ze kan meebleren, maar in dat genre vind ik alleen Viva Hollandia wel 'leuk'.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toasting in Grouquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geo4kant waardeert die ongetwijfeld, maar twijfelt aan het feit of Friesland wel beschikt over lokale dancings.
okquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Totaal absurd dat voetballers hun handen op de rug moeten doen. Een scheid- of grensrechter moet gewoon in staat zijn om het verschil tussen opzettelijk en aangeschoten hands te zien.
Overigens was Janmaat in beweging en zag hij dat schot niet aankomen.
Ik ook niet in 't echtquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
LOL, Ik heb wat bandshirts van grind bands, maar wolven....
De ene scheids is de andere niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Totaal absurd dat voetballers hun handen op de rug moeten doen. Een scheid- of grensrechter moet gewoon in staat zijn om het verschil tussen opzettelijk en aangeschoten hands te zien.
Ik zie een vliegtuig voorbijvliegen op die site. "Win een week naar het winnende WK-land".quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ranje_winnen___.html
Ik heb niet eens oranje kleren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wie heeft zijn oranje kleren nog aan?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nog?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Voornamelijk bruine cafe's vol met dronken lui.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn dit toevallig boerenfeestjes?
Nederland heeft trouwens een fijne uitgangspositie. Chili moet winnen om poulewinnaar te worden, Nederland heeft aan een gelijkspel genoeg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[Britt]Wat een mongol[/Britt]quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Scheids moet een goede beslissing maken ja, maar her is voor ons wel zo handig om het hem niet te moeilijk te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken.twitter:RodievDrongelen twitterde op woensdag 18-06-2014 om 22:57:09Mooi! Spanje heeft verloren, dat betekend: Nederland door naar de achtste finale! reageer retweet
Vrijheid is blijheid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit naakt.
Handdoekje op de stoel, kleertjes uit.. voetbal aan
betekendquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken.twitter:RodievDrongelen twitterde op woensdag 18-06-2014 om 22:57:09Mooi! Spanje heeft verloren, dat betekend: Nederland door naar de achtste finale! reageer retweet
ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
ik ben naaktquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Voornamelijk bruine cafe's vol met dronken lui.
Opgegroeid in de binnenstad van Groningen en voor feesten gaven we vaak een bruin cafe wat extra geld dat de kroeg die avond alleen voor ons was (op de standaard drie grappige alcoholisten na)
Goede Smaakquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ook niet in 't echtik heb shirts van Mayhem en Angel Corpse op het moment.
Ik hoop vooral voor Mediamarkt dat Nederland gewoon wint.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie een vliegtuig voorbijvliegen op die site. "Win een week naar het winnende WK-land".
Stel je voor: win je die prijs, wint Nederland het WK.
Doe je ook aan headbangen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Goede Smaak![]()
![]()
Terrorizer / Repulsion / Napalm Death / Brutal truth etc..
Niet echt Kwaliteit-taalgebruik hè?quote:
verdoriequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niet echt Kwaliteit-taalgebruik hè?
Jullie zijn van het brute werk?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Goede Smaak![]()
![]()
Veel kansen in ieder gevalquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn en nog realistische ook
Mee loopgedragquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Maarja verder wel heel scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niet echt Kwaliteit-taalgebruik hè?
Ben niet zo van de grindcore en dergelijke op zich maar Napalm Death is wel keizerlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Goede Smaak![]()
![]()
Vroeger.....quote:
Kloptquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jullie zijn van het brute werk?
qua muziek
heb je j alba getroost?quote:
Achjoh, was helemaal niks aan de hand.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
Donkerrood. Uitstekend gezien van de scheidsrechter, 100 procent terecht gegeven.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achjoh, was helemaal niks aan de hand.
Death, oude trash, of snellere black e.d. is ook prima te pruimen, voorkeur is grind.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ben niet zo van de grindcore en dergelijke op zich maar Napalm Death is wel keizerlijk.![]()
Ow rode kaart!!!
Hij had er geen zin meer an denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:42 schreef Maver24 het volgende:
hoe de fuck, waarom ga je zo overduidelijk slaan
Deze is inderdaad nog dommer. En Pepe was een soort mini-kopstootje, haast niet meer dan een aai. Dit was gewoon ronduit slaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:41 schreef hafcfan het volgende:
Nog dommer dan Pepe man. Daar was het al 2-0 en was het toch gespeeld.
quote:
blatterquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:43 schreef hhh38 het volgende:
Waarom slaan die stoppen altijd zo makkelijk door bij dat soort gasten?
28.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:43 schreef Andromache het volgende:
Ze gutsen van het zweet, hoe heet/ vochtig is het in Manaus nu?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:43 schreef Andromache het volgende:
http://www.timeanddate.com/weather/brazil/manausquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:43 schreef Andromache het volgende:
Nee niet de temperatuur. Het is 28 vochtig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
25 toch maar? Maar wel 86 % luchtvochtigheidsgraad.
Jij vind dat ze elkaar wel mogen slaan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
jezus wat een onterechte rode kaart weer, kut blatter
ahhhhquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
twitter:mrctbear twitterde op donderdag 19-06-2014 om 00:13:50Never give Africans money... They'll always fuck up their hair reageer retweet
Een Malariamug wel ja, straks prikt 'ie!quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jij vind dat ze elkaar wel mogen slaan?
Manaus is opeens verhuisd naar de woestijn?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee niet de temperatuur. Het is 28 vochtig.
uit bronnen zei mandzukic tegen song: 'i fucked yo momma'quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja gewoon 'n beetje boksen en worstelen enzo, variatie is goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:46 schreef Boldface het volgende:
De wedstrijd is wel gespeeld nu, lijkt me zo
Leuk, Elflettering.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:46 schreef Boldface het volgende:
Ik trapte erin.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:46 schreef Boldface het volgende:
Dat wordt moeilijk bij deze wedstrijd. Maar toch bedankt.quote:
Trustenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef hottentot het volgende:
Metalfreaks, regenwormliefhebbers, slushpuppielurkers en voetbalfans
Gezien mijn werktijden en het betrekkelijke zuiggehalte van de wedstrijd ga ik lekker slapen.
Welterusten en veel kijkplezier.
Staat op nominatie om te vertrekken bij Barcelona. Dus denk het niet..quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef silverhill het volgende:
Misschien wilde Song gewoon de rest van de zomer met z'n Barça matties chillen op het strand aan de Spaanse costa.
Slaap lekker. Ik kijk nog wel even verder, heb toch vrij de rest van de week heb ik zo het idee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef hottentot het volgende:
Gezien mijn werktijden en het betrekkelijke zuiggehalte van de wedstrijd ga ik lekker slapen.
Nite nite!quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef hottentot het volgende:
Ach zijn niet de enigste.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
Sneu voor het publiek uit Kameroen dat is afgereisd. Kost ze klauwen met geld en dan krijg je dit. Eén zo'n idioot die de glazen van de eigen ploeg ingooit.
Dat is een slimme toernooiploeg en Mexico komt ook nog.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef plerda het volgende:
Kroatie moet hier ook makkelijk overheen lopen.
Zullen wel rustig aan doen door die kutwarmte daaro.
zij is wel enigquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach zijn niet de enigste.
[ afbeelding ]
die zit daar gvd van onze belastingcenten en wij maar werken daar hoor je mark rutten niet overquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In dat tenue werden ze toch WK.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het risico he..quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
Sneu voor het publiek uit Kameroen dat is afgereisd. Kost ze klauwen met geld en dan krijg je dit. Eén zo'n idioot die de glazen van de eigen ploeg ingooit.
Nee, zal wel weer zo'n gaar vormloos polyester ding zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:49 schreef outtayourleague het volgende:
Hebben jullie al zo'n Holándress uit supermercado trouwens?
Armhaar!quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
:,)quote:
Verliezen is nog tot daar aan toe, maar op zo'n domme manier...quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het risico he..
Tevens moet je ook niet te hoge verwachtingen hebben als Kamaroenees.
hehequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:50 schreef OverRated het volgende:
Die beweging ook bij die overtreding net. Zo even heel snel z'n arm naar beneden drukken. Alsof hij een mes in z'n nek steekt. Misschien heeft die Song daar ervaring mee of zo
kwam er in de dagbladen als beste Oranjeprullarium vanafquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:50 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, zal wel weer zo'n gaar vormloos polyester ding zijn.
okquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
die zit daar gvd van onze belastingcenten en wij maar werken daar hoor je mark rutten niet over
Jammer dat Frans Bauer-fans niet op waarde geschat worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef hottentot het volgende:
Ben ff nog mobiel aan het prutsen vandaarquote:
Ik zal aan je denken terwijl jij het topic uit skipt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat Frans Bauer-fans niet op waarde geschat worden.
Maar ik begeef mij ook ten ruste, adios
Oh leuk, maar ik koop toch geen bier.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:51 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
kwam er in de dagbladen als beste Oranjeprullarium vanaf
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
die zit daar gvd van onze belastingcenten en wij maar werken daar hoor je mark rutten niet over
Omdat hij het IQ van een banaan heeft.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand enig idee waarom song mandzukic sloeg?
Dat is waar Johannes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt het ook continu over dark horses.
Dit is jouw reactie op alcohol.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:52 schreef alors het volgende:
[..]
Oh leuk, maar ik koop toch geen bier.
Ja dat hebben al die negers heh. Duhquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:50 schreef OverRated het volgende:
Die beweging ook bij die overtreding net. Zo even heel snel z'n arm naar beneden drukken. Alsof hij een mes in z'n nek steekt. Misschien heeft die Song daar ervaring mee of zo
Zou me verbazen als er een gedachtenlezer zich hier bevindtquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Aaaaahquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mandzukic mompelde iets over een rolex.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |