moet je werken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Dilemma. Heb nog bier wat ik op wil drinken, maar ik moet er morgen weer om 08:00u uit, en ik zit nu al te gapen.
Nee, naar mn jobcoach om 11 uur, en moet ik daarvoor nog het 1 en ander doen. Dat gaat nu niet meer lukken.quote:
God man, als je deze wedstrijd dan nog gaat kijken heb je maar 5 uur slaap ofzo...quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Dilemma. Heb nog bier wat ik op wil drinken, maar ik moet er morgen weer om 08:00u uit, en ik zit nu al te gapen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef hottentot het volgende:
Ronaldo waarschijnlijk uit het toernooi door een knie blessure.
Same here, alleen staat mijn wekker op 6:30quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien scoort Mandzukic ook nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Interessant. 0-6 eindstand dus?
Net op TV, knieblessure die weer opspeelde tijdens de training, team dokter wil dat hij naar huis gaat om blijvende schade en eventueel einde carriere te voorkomen.quote:
Doe dan maar 3 x. 3 hattricks in één wedstrijd. Heerlijk. Is dit trouwens wel eens gebeurd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien scoort Mandzukic ook nog
Real Madrid zou ook bezorgd zijn. Mogelijk hebben ze zijn terugkeer geëistquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net op TV, knieblessure die weer opspeelde tijdens de training, team dokter wil dat hij naar huis gaat om blijvende schade en eventueel einde carriere te voorkomen.
(ik quote alleen maar de tv)
Lastig idd. Op rojadirecta.me kan je de wedstrijd morgen terugbekijken. Chil-Spanje en Australië-Nederland staan er nu al op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Geen ideequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Doe dan maar 3 x. 3 hattricks in één wedstrijd. Heerlijk. Is dit trouwens wel eens gebeurd?
Ach, kan het later altijd wel inhalen. Dat welquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, sommigen hebben weinig slaap nodig. Maar ja gezond en gemiddeld is wel zo'n 7 a 8 uur nodig. Dacht ik toch.
Denk dat ik dat ook doe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Same here, alleen staat mijn wekker op 6:30
Alleen de eerste helft denk ik, tenzij het een kut wedstrijd is.
http://nos.nl/wk2014/ Dan op wedstrijduitslag klikken... Veel makkelijker, misschien zelfs incl Nederlands commentaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Lastig idd. Op rojadirecta.me kan je de wedstrijd morgen terugbekijken.
Kan ook. Ikzelf gebruik rojadirecta vaak.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/ Dan op wedstrijduitslag klikken... Veel makkelijker, misschien zelfs incl Nederlands commentaar
Australie - Samoa 31-0 zitten vast een heel stel hattricks tussen. Ik meende dat één speler zelfs 13 goals had.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Doe dan maar 3 x. 3 hattricks in één wedstrijd. Heerlijk. Is dit trouwens wel eens gebeurd?
Helemaal niets zien is ook wel saai, toch even indruk krijgen van de ploegen. Kan mezelf ook niet helemaal afbeulen qua slaaptekort over een paar dagen de storingsdienst in voor een week, afwachten wat ik dan nog aan nachtelijke slaapuren krijg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook doe.
Maarja, als je zo'n 1e helft krijgt als NED-SPA en daarna zo'n bazen 2e helft, dan sla je jezelf ook wel ff voor de kop
Storingsdienst betekent dat je op de nachtelijke uurtjes paraat moet zijn? Dan moet je idd spaarzaam zijn met je slaapuren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helemaal niets zien is ook wel saai, toch even indruk krijgen van de ploegen. Kan mezelf ook niet helemaal afbeulen qua slaaptekort over een paar dagen de storingsdienst in voor een week, afwachten wat ik dan nog aan nachtelijke slaapuren krijg.
Jobcoachquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, naar mn jobcoach om 11 uur, en moet ik daarvoor nog het 1 en ander doen. Dat gaat nu niet meer lukken.
Ah, een ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
JobcoachZeg dan dat je overspannen bent.
24/7 Voor elk storings-uur kan ik wel een uur minder werken overdag, en heb ik er drie in de nacht dan heb ik de volgende dag vrij, maar als dit drie nachten achter elkaar is dan is het wel slopend. Grootste ergernis is eventueel missen van wedstrijden en een WK week niet drinken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Storingsdienst betekent dat je op de nachtelijke uurtjes paraat moet zijn? Dan moet je idd spaarzaam zijn met je slaapuren.
Ik trok vanochtend mijn eerste schultenbrau open en toen belde die prutser op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige?
Er is sowieso iemand bij voor het eerst, en om die nou te laten zitten is ook weer zo....
Idd, gelijk je ritme overboord. En dat van een week niet drinken is nog het ergstequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
24/7 Voor elk storings-uur kan ik wel een uur minder werken overdag, en heb ik er drie in de nacht dan heb ik de volgende dag vrij, maar als dit drie nachten achter elkaar is dan is het wel slopend. Grootste ergernis is eventueel missen van wedstrijden en een WK week niet drinken.
Kroatië of Mexico als tegenstander in Achtste finalesquote:
Nee, ik vind het gewoon een sympathieke vent met zelfspotquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
"Hey schatje"
[ afbeelding ]
Daar val je toch meteen voor?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:54 schreef OverRated het volgende:
Eigenlijk is het de eerste wedstrijd van vandaag
Echte mannen kijken deze wedstrijd op hun CRT tv uit 1998quote:
Wat een faalhazen zijn het toch ook. Persoonlijk kan ik me aan zoiets - doorgeslagen commercie, allemaal reclames moeten uitzending - méér storen dan aan zo'n foutje van Vermeulen vanavond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi op tijd overgeschakeld van de NOSWe vallen half in bij het volkslied.
Evert ten Napel zei altijd Tarkah in FIFA.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kameroen wint dit makkelijk
Heel erg, want beide ploegen kunnen nog #2 (of zelfs #1) worden in poule A en dus mogelijke tegenstander van Oranje worden.quote:
Daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur willen steken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kameroen wint dit makkelijk
Ok.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon een sympathieke vent met zelfspot
Daarom de belg 14.gifquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een faalhazen zijn het toch ook. Persoonlijk kan ik me aan zoiets - doorgeslagen commercie, allemaal reclames moeten uitzending - méér storen dan aan zo'n foutje van Vermeulen vanavond.
Respectloos is het.
Mee eens. Was het toch Arno Vermeulen vanavond bij Spanje - Chili? Ik had nog een discussie met een vriend erover, hij wist zeker dat het een ander wasquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een faalhazen zijn het toch ook. Persoonlijk kan ik me aan zoiets - doorgeslagen commercie, allemaal reclames moeten uitzending - méér storen dan aan zo'n foutje van Vermeulen vanavond.
Respectloos is het.
quote:
Hoeveel heb je er nu op dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik trok vanochtend mijn eerste schultenbrau open en toen belde die prutser op.
Die smoes werkt trouwens perfect.
Beide hebben nul punten, dus wie verliest kan naar huis.quote:
Als dat buitenspel was, eet ik mijn hoed op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat een duik! Een snoek is er niks bij.
Toen had ik nog geen eigen tvquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Echte mannen kijken deze wedstrijd op hun CRT tv uit 1998
Was Arno ja, en hij wist niet dat Nederland - Chili eerder wordt gespeeld dan de laatste wedstrijd van Braziliëquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens. Was het toch Arno Vermeulen vanavond bij Spanje - Chili? Ik had nog een discussie met een vriend erover, hij wist zeker dat het een ander wasWelke fout trouwens?
Hij heeft de bal aan een touwtjequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Als dat buitenspel was, eet ik mijn hoed op.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Was Arno ja, en hij wist niet dat Nederland - Chili eerder wordt gespeeld dan de laatste wedstrijd van Brazilië
Je roept maar wat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Allebei zeer matige ploegen dit
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Broertjes Kovac niet kennenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat voor 'n gladde Kroaat, die trainer.
Kovac.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
EN DAAR IS DE GOAL! ETO'OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef hottentot het volgende:
Zou het gemeen zijn tegenover de streamers als wij alvast doen of de wedstrijd begonnen is
Euh Kameroen yes, maar Kroatië kan je toch ( behalve als vrouwtje misschien ) moeilijk een matig ploegje noemen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
De ploegen uit Afrika en Zuid-Amerika maken inderdaad een ijzersterke indruk tot dusver...quote:
Kovacquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
EN geel voor Kroatie, wat een bazenactie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
EN DAAR IS DE GOAL! ETO'OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ja ga vooral serieus op zo'n opmerking in.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ploegen uit Afrika en Zuid-Amerika maken inderdaad een ijzersterke indruk tot dusver...
Brazilie: geholpen winst, gelijkspel. Argentinië: moeizame winst, Uruguay: verloren.
Kameroen: verloren, Ghana: verloren tegen de VS, Nigeria: bloedeloos gelijkspel tegen Iran, Algerije: verloren.
Ivoorkust won wel...
Was Vermeulen ja. De fout: roepen dat Nederland de uitslag in Poule A kan afwachten. Is niet zo, want de wedstrijden in Poule B zijn maandag eerder dan die in Poule A.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens. Was het toch Arno Vermeulen vanavond bij Spanje - Chili? Ik had nog een discussie met een vriend erover, hij wist zeker dat het een ander wasWelke fout trouwens?
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat moment dat je de eerste seconde hoort van een FIFA-liedje op de radio![]()
Ik zet ook in op Kroatië.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:00 schreef plerda het volgende:
Dit moet Kroatie wel winnen.
Helemaal als Eto'o niet speelt.
De KappersVereniging?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die heeft toch bij DKV gespeeld?
Omdat hij geblesseerd was misschien?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:02 schreef hafcfan het volgende:
Pranjic![]()
Waarom speelt die gast nu ineens? Vorige wedstrijd deed die niet mee.
2005 - 2009 (kom jij uit Leeuwarden)quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die heeft toch bij DKV gespeeld?
Vergeet voor het gemak Chili en Colombia evenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ploegen uit Afrika en Zuid-Amerika maken inderdaad een ijzersterke indruk tot dusver...
Brazilie: geholpen winst, gelijkspel. Argentinië: moeizame winst, Uruguay: verloren.
Kameroen: verloren, Ghana: verloren tegen de VS, Nigeria: bloedeloos gelijkspel tegen Iran, Algerije: verloren.
Ivoorkust won wel...
Mexico - Kroatië als de kraker, niets mis mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:03 schreef Andromache het volgende:
Hup Kroatië! Gaan winnen van vergane glorie Kameroen. En Daniel Pranjoc en Mandzukic staan in de basis, nuff said :p
Nee, uit Delft. Maar ik ben voor Cambuur sinds ik dat team coach in het spel Football Manager 2013.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
2005 - 2009 (kom jij uit Leeuwarden)
Dertig Kilometer Verderopquote:
Doe ik altijd graag. Ik ben er berucht om.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ga vooral serieus op zo'n opmerking in.
LOL, voor jou is het wel wat meer dan Dertig Kilometer Verderopquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, uit Delft. Maar ik ben voor Cambuur sinds ik dat team coach in het spel Football Manager 2013.
Wie verwachtte dat buiten jou?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zwak begin kroatie zoals verwacht
Beetje wel jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
LOL, voor jou is het wel wat meer dan Dertig Kilometer Verderop
Kijk er nu al naar uit, heerlijke poule A tot nu toe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Mexico - Kroatië als de kraker, niets mis mee.
Nergens voor nodig m'n jongen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat heb ik voorspeld, maar ik heb mijn twijfels.
Hebben toen ook genoeg kansen gehad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef plerda het volgende:
Kameroen was echt godsgruwelijk slecht tegen Mexico.
Beginnen nu al stuk beter.
Dan is het WK al geslaagdquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Het zou toch een kleine natte droom zijn als Kameroen hier wint en dan vervolgens Brazilie uitschakelt
Extra banaantjes bonusquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Het zou toch een kleine natte droom zijn als Kameroen hier wint en dan vervolgens Brazilie uitschakelt
Het was alleen niet om aan te zien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hebben toen ook genoeg kansen gehad.
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:08 schreef Kwaliteit het volgende:
dit zijn mogelijke tegenstanders Oranje.... Hoe zit het als bijv. Kroatië wint? is dat dan onze tegenstander in de achtste finale?
International career[edit]quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Heeft die Mbia niet ook voor Frankrijk gespeeld?
Dat ligt aan de laatste wedstrijd hè. Valt nu nog niets over te zeggen. De nrs 1 en 2 uit deze poule worden de tegenstanders van Chili en Nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:08 schreef Kwaliteit het volgende:
dit zijn mogelijke tegenstanders Oranje.... Hoe zit het als bijv. Kroatië wint? is dat dan onze tegenstander in de achtste finale?
Ik gok op Mexico in de volgende ronde.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Beter Brazilië dan Mexico.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Ahh okequote:Op donderdag 19 juni 2014 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ligt aan de laatste wedstrijd hè. Valt nu nog niets over te zeggen. De nrs 1 en 2 uit deze poule worden de tegenstanders van Chili en Nederland
denk je dat die verwisselt met m'vilaquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Heeft die Mbia niet ook voor Frankrijk gespeeld?
Nou nou, zijn ook gewoon mensen hoor!quote:
No shit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt hoe dan ook een hele pittige tweede ronde, of het nu Mexico, Brazilie of Kroatie wordt...
En om nog een laatste opmerking toe te voegen. De uiteindelijke nr1 van poule A ( o.a. Brazilië ) komt uit tegen de nr2 van poule B ( o.a. Nederland ) en vice versa.quote:
heerlijk jaquote:
Oja, zo heet die gozerquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:10 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
denk je dat die verwisselt met m'vila
Mijn 0-1 was enigzins aan de voorzichtige kant, ben ik bang.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dat is één... Mooi uitgespeeld
Wedstrijden werden met het klimmen van het alfabet wel slechter jaquote:
Ik alleen Ghana-USA niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:12 schreef plerda het volgende:
[..]
Vooral H inderdaad.
Rusland - Korea enige wedstrijd die ik niet heb afgekeken.
Hey, verzin je eigen tekstenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:12 schreef BlueMage het volgende:
Weer 'n mooie goal, dit WK heeft daar wel 'n handje van.
Ze hebben het te druk met oorlog voeren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:14 schreef Belladonna80 het volgende:
De Afrikaanse landen falen tot nu toe wel érg hard.
sorry ik was wegquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:13 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Waar was dat plaatje bij Spanje?
Tactisch zijn het echt faalhazen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:14 schreef Belladonna80 het volgende:
ivoorkut niet hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:14 schreef Belladonna80 het volgende:
De Afrikaanse landen falen tot nu toe wel érg hard. Hoe komt dit toch vraag ik me af.
Er gaat ieder wk vanaf 1986 minstens 1 Afrikaans land naar de 2e ronde, ook maximaal 1quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:14 schreef Belladonna80 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kunnen hoor, iedereen was van slag
twitter:SimonBygate_95 twitterde op woensdag 18-06-2014 om 22:53:22"@chelsfergo: Guess who's going out tonight 🍷💃 http://t.co/ewCwIaDfhQ" Spain reageer retweet
Tot over een weekquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:SimonBygate_95 twitterde op woensdag 18-06-2014 om 22:53:22"@chelsfergo: Guess who's going out tonight 🍷💃 http://t.co/ewCwIaDfhQ" Spain reageer retweet
Mag niet? Haal ik het toch weg, ouwe reus.quote:
Westere coachen zie je regelmatig bij hun, maar het heeft ze tactisch nou nog niet echt geholpen idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Toch opvallend dat die Afrikaanse landen altijd zo ongestructureerd spelen... talent genoeg maar verder altijd een totale chaos
Wie is dat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar is dat meisje geblevenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Teamverband ontbreekt wel vaak idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Toch opvallend dat die Afrikaanse landen altijd zo ongestructureerd spelen... talent genoeg maar verder altijd een totale chaos
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Klikken op de link.quote:
Inderdaad gek want het continent Afrika valt te typeren als georganiseerd en rustig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef TheVulture het volgende:
En moet je dat vergelijken met Costa Rica, Australië en de VS. Veel minder kwaliteit, maar halen er veel meer uit. Proberen ook te voetballen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:16 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad gek want het continent Afrika valt te typeren als georganiseerd en rustig.
twitter:hem_arsenal twitterde op woensdag 18-06-2014 om 23:18:01Spain's decline in 2 words: blood testing. *hides* reageer retweet
[..]
Inderdaad gek want het continent Afrika valt te typeren als georganiseerd en rustig.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:hem_arsenal twitterde op woensdag 18-06-2014 om 23:18:01Spain's decline in 2 words: blood testing. *hides* reageer retweet
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Doe eens iets leuks dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |