moet je werken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Dilemma. Heb nog bier wat ik op wil drinken, maar ik moet er morgen weer om 08:00u uit, en ik zit nu al te gapen.
Nee, naar mn jobcoach om 11 uur, en moet ik daarvoor nog het 1 en ander doen. Dat gaat nu niet meer lukken.quote:
God man, als je deze wedstrijd dan nog gaat kijken heb je maar 5 uur slaap ofzo...quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Dilemma. Heb nog bier wat ik op wil drinken, maar ik moet er morgen weer om 08:00u uit, en ik zit nu al te gapen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef hottentot het volgende:
Ronaldo waarschijnlijk uit het toernooi door een knie blessure.
Same here, alleen staat mijn wekker op 6:30quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien scoort Mandzukic ook nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Interessant. 0-6 eindstand dus?
Net op TV, knieblessure die weer opspeelde tijdens de training, team dokter wil dat hij naar huis gaat om blijvende schade en eventueel einde carriere te voorkomen.quote:
Doe dan maar 3 x. 3 hattricks in één wedstrijd. Heerlijk. Is dit trouwens wel eens gebeurd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien scoort Mandzukic ook nog
Real Madrid zou ook bezorgd zijn. Mogelijk hebben ze zijn terugkeer geëistquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net op TV, knieblessure die weer opspeelde tijdens de training, team dokter wil dat hij naar huis gaat om blijvende schade en eventueel einde carriere te voorkomen.
(ik quote alleen maar de tv)
Lastig idd. Op rojadirecta.me kan je de wedstrijd morgen terugbekijken. Chil-Spanje en Australië-Nederland staan er nu al op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Geen ideequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Doe dan maar 3 x. 3 hattricks in één wedstrijd. Heerlijk. Is dit trouwens wel eens gebeurd?
Ach, kan het later altijd wel inhalen. Dat welquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, sommigen hebben weinig slaap nodig. Maar ja gezond en gemiddeld is wel zo'n 7 a 8 uur nodig. Dacht ik toch.
Denk dat ik dat ook doe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Same here, alleen staat mijn wekker op 6:30
Alleen de eerste helft denk ik, tenzij het een kut wedstrijd is.
http://nos.nl/wk2014/ Dan op wedstrijduitslag klikken... Veel makkelijker, misschien zelfs incl Nederlands commentaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Lastig idd. Op rojadirecta.me kan je de wedstrijd morgen terugbekijken.
Kan ook. Ikzelf gebruik rojadirecta vaak.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/ Dan op wedstrijduitslag klikken... Veel makkelijker, misschien zelfs incl Nederlands commentaar
Australie - Samoa 31-0 zitten vast een heel stel hattricks tussen. Ik meende dat één speler zelfs 13 goals had.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Doe dan maar 3 x. 3 hattricks in één wedstrijd. Heerlijk. Is dit trouwens wel eens gebeurd?
Helemaal niets zien is ook wel saai, toch even indruk krijgen van de ploegen. Kan mezelf ook niet helemaal afbeulen qua slaaptekort over een paar dagen de storingsdienst in voor een week, afwachten wat ik dan nog aan nachtelijke slaapuren krijg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook doe.
Maarja, als je zo'n 1e helft krijgt als NED-SPA en daarna zo'n bazen 2e helft, dan sla je jezelf ook wel ff voor de kop
Storingsdienst betekent dat je op de nachtelijke uurtjes paraat moet zijn? Dan moet je idd spaarzaam zijn met je slaapuren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helemaal niets zien is ook wel saai, toch even indruk krijgen van de ploegen. Kan mezelf ook niet helemaal afbeulen qua slaaptekort over een paar dagen de storingsdienst in voor een week, afwachten wat ik dan nog aan nachtelijke slaapuren krijg.
Jobcoachquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, naar mn jobcoach om 11 uur, en moet ik daarvoor nog het 1 en ander doen. Dat gaat nu niet meer lukken.
Ah, een ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
JobcoachZeg dan dat je overspannen bent.
24/7 Voor elk storings-uur kan ik wel een uur minder werken overdag, en heb ik er drie in de nacht dan heb ik de volgende dag vrij, maar als dit drie nachten achter elkaar is dan is het wel slopend. Grootste ergernis is eventueel missen van wedstrijden en een WK week niet drinken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Storingsdienst betekent dat je op de nachtelijke uurtjes paraat moet zijn? Dan moet je idd spaarzaam zijn met je slaapuren.
Ik trok vanochtend mijn eerste schultenbrau open en toen belde die prutser op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige?
Er is sowieso iemand bij voor het eerst, en om die nou te laten zitten is ook weer zo....
Idd, gelijk je ritme overboord. En dat van een week niet drinken is nog het ergstequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
24/7 Voor elk storings-uur kan ik wel een uur minder werken overdag, en heb ik er drie in de nacht dan heb ik de volgende dag vrij, maar als dit drie nachten achter elkaar is dan is het wel slopend. Grootste ergernis is eventueel missen van wedstrijden en een WK week niet drinken.
Kroatië of Mexico als tegenstander in Achtste finalesquote:
Nee, ik vind het gewoon een sympathieke vent met zelfspotquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
"Hey schatje"
[ afbeelding ]
Daar val je toch meteen voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |