https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
In de 2 weken toen ik het speelde maakte ik een screenshot, sloot de app en ging rustig alle woorden zoekenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
Wat zei je nou Katje? Screenshot van ruzzle?
En dan. Moet je ze nog steeds in gaan voeren. 150 in 120 seconden gaat je nooit zomaar lukken. Op die manier hooguit 60 ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de 2 weken toen ik het speelde maakte ik een screenshot, sloot de app en ging rustig alle woorden zoeken
Denk dat Kroatie gaat winnen. Maar ik denk dat je beter op betere odds kan wachten bij een andere wedstrijd ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Geef eens advies voor die weddenschap dinges, jij bent daar zo goed in.
Gaan voor gelijkspel:quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat Kroatie gaat winnen. Maar ik denk dat je beter op betere odds kan wachten bij een andere wedstrijd ofzo
Beetje een lastige deze.
Das toch de moeite nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan voor gelijkspel:
20 op Kroatië; 10 op gelijkspel en 20 op Kameroon.
Als het geen gelijkspel is verlies ik 5BC, anders win ik er 10
Beter:
30 op Kroatië; 10 op gelijkspel en 30 op Kameroen.
Als het geen gelijkspel is verlies ik 2BC, anders verlies ik er 10
Kroatië dus...quote:
Die odds zijn ook niet gebouwd om geen verlies te kunnen draaien hequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het risico gewoon niet indimmen... als ik 5BC winst wil op een winst voor Kroatië en break-even op een gelijkspel dan moet ik 15BC verlies op winst voor Kameroen nemen.
Lastig...
Bij België was het 10BC winst op gelijkspel of verlies en 5BC verlies. Dat vind ik prima.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die odds zijn ook niet gebouwd om geen verlies te kunnen draaien he
Gewoon inzetten op de beste keus dus. Maak je dan niet gegarandeerd winst als het zo schommelt?quote:
Ik ga niks inzetten. Ik wil niet meer dan 10BC verlies per match. Om dat tegen de odds van een minuut geleden voor elkaar te krijgen moet ik genoegen nemen met break-even op gelijk en winst voor Kroatië. Nee dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon inzetten op de beste keus dus. Maak je dan niet gegarandeerd winst als het zo schommelt?
Had maar tegen spanje gewed daarstraksquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niks inzetten. Ik wil niet meer dan 10BC verlies per match. Om dat tegen de odds van een minuut geleden voor elkaar te krijgen moet ik genoegen nemen met break-even op gelijk en winst voor Kroatië. Nee dus
x7quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had maar tegen spanje gewed daarstraksdat was wel een klapper geweest waarschijnlijk.
Dat zijn de betere jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
http://www.blackcoinbet.c(...)29f7b0b72f9b/details
Deze vind ik echt het mooist
Na 10 wedstrijden was ik blut geweestquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zijn de betere ja
gewoon met een kleine amount tegen de odds in wedden. Al lukt het maar 1 op de 8 keer ofzo. maak je nog dik winst.
Net op Australië? Dat was 24xquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Valt nog tegen. Gister op AUS was gigantisch. X350 ofzo.
Ohja dat was netquote:
Had je nog ingezet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ohja dat was netVanmiddag was het echt enorm.Bij inzet van 0.005 btc kreeg je 0.46 terug. Absurd.
Hoe. Die stinkwallet is nog steeds niet klaar met syncen. En ik heb mn 30 BC alweer verkocht ook met 36% winstquote:
Hoeveel bc krijg je als Kroatie wint?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 10BC ingezet en ik kan in de blockchain niet zien waar ze vandaan komen
13.6quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel bc krijg je als Kroatie wint?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:05 schreef Joosie200 het volgende:
100#141262941]woensdag 18 juni 2014 21:16[/url] schreef roislecxe het volgende:[/b]
[..]
Ik kocht op 18
Maar zo weinig omdat ik heul niet in BC wilde, alleen voor die domme weddenschap die ik niet eens heb kunnen doen
Is je wallet al klaar met syncenquote:Dit dus. Lekker voetbal gekeken, zie ik BC op 24 staan. En mijn Cinni is half aangetikt ondertussen fufufufuffff. Ik had graag met alles op BC ingestapt op 18 ipv een lousy 50 BCNu verkopen en na het slapen goedkoper terug kopen of niet? Hmmm...
Graag gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt weer een topic vol met falende quotes... Rois fix dat even![]()
DaMart, kap met falen
Ik zit al onder de 100kquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Is je wallet al klaar met syncen
Op naar de 3 stuivers winstquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:10 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen zin in hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Reken eens uit hoe veel blokken per minuut jij oplost, eens kijken wanneer ik jou inhaal
Hij heeft die wall gewoon opgevroten. Moest net ook 3x kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
Syncen is niet klaar omdat ik bij mijn zus voetbal gekeken heb en blijf pitten. toch had ik nog 1050 bc kennelijk op 18 gekocht eb net maar op 24,5 verkocht gezien de 12btc sell wall bij 25. Van 1,81 btc in cinni naar 2,01 btc waarvan 1 btc en tig cinni twv 1,01 btc. Ik heb gewoon weer winst
Krijg nou watquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij heeft die wall gewoon opgevroten. Moest net ook 3x kijken.
ben benieuwdquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:20 schreef Nattekat het volgende:
Om 0:43 heb ik je ingehaald; om 0:53 ben ik klaar met syncen; 1:40 ben jij klaar met syncen
Het zal ook wel niet, zit nu mobiel en dat werkt niet zo chill als op mijn tab. Achja, misschien maar voor 1 btc nu monero kopen gezien dat meer te betekenen heeft dan Silkcoin (foute associatie met silkroad dus kan nooit succesvol zijn) of Mycoin (communistische munt is nooit chill) Monero gok ik liever op een hogere stijging dan dat bc nog terugzakt naar 18quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij heeft die wall gewoon opgevroten. Moest net ook 3x kijken.
Het is echt zo; 10BTC aan trades kunnen vinden die op 25k plaatsvondenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het zal ook wel niet, zit nu mobiel en dat werkt niet zo chill als op mijn tab. Achja, misschien maar voor 1 btc nu monero kopen gezien dat meer te betekenen heeft dan Silkcoin (foute associatie met silkroad dus kan nooit succesvol zijn) of Mycoin (communistische munt is nooit chill) Monero gok ik liever op een hogere stijging dan dat bc nog terugzakt naar 18
Geen mod meer zijn over BIT SCquote:
Ik zie het ja. Kun je nagaan dat zoiets aan mij voorbij gaat want mint is op mijn mobiel gewoon statisch lol. Achja eerst die ene bitcoin lostrekken uut cinni voor ik verder ga handelen. Trusten!quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo; 10BTC aan trades kunnen vinden die op 25k plaatsvonden
Het was een subforum niet alleen een SCquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen mod meer zijn over BIT SC
Mij een groot mysterie waar je nog wel mod over bent nu
Hoezo staat die MyCoin nog maar op 3 satoshi en de rest van de hele week boven de 20?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het zal ook wel niet, zit nu mobiel en dat werkt niet zo chill als op mijn tab. Achja, misschien maar voor 1 btc nu monero kopen gezien dat meer te betekenen heeft dan Silkcoin (foute associatie met silkroad dus kan nooit succesvol zijn) of Mycoin (communistische munt is nooit chill) Monero gok ik liever op een hogere stijging dan dat bc nog terugzakt naar 18
Je bent misschien nog wel mod over het subforum, maar niet meer BIT SC.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het was een subforum niet alleen een SC
En nu ben ik ik mod over jullie 2
Niks ervan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het was een subforum niet alleen een SC
En nu ben ik ik mod over jullie 2
Ook niet meer, wachten is tot ik weer op zwart staquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent misschien nog wel mod over het subforum, maar niet meer BIT SC.
Licht oranje in dit gevalquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ook niet meer, wachten is tot ik weer op zwart sta
Heuj daar zit kleurverschil inquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Licht oranje in dit geval
Zolang je nog donkeroranje bent ben je nog mod van BIT.
Omdat faalcoinquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoezo staat die MyCoin nog maar op 3 satoshi en de rest van de hele week boven de 20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |