Ik wil het niet baggetaliseren maar heeft verschijnselen die je noemt horen ook bij een fikse griep. Bloed kan ook toeval zijn. Ga je nou niet gek lopen maken en laat de HA de diagnose stellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft veel symptomen die op acute leukemie duiden... Moeheid (ze is 2-3 uur wakker geweest gister en nu slapen slapen slapen), bleek zien, bloedingen tandvlees en neus, algehele malaise... Koorts.. Huilen, jammeren..
Bij zesde ziekte is kind vaak niet zo ziek, ondanks hoge koorts. Zij is doodziek.
Bij Lauren was dit keelontsteking. Wacht de ha maar even rustig af. Vertel wel je zorgen over leukemie maar kaart hem ook in jaar keel kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft veel symptomen die op acute leukemie duiden... Moeheid (ze is 2-3 uur wakker geweest gister en nu slapen slapen slapen), bleek zien, bloedingen tandvlees en neus, algehele malaise... Koorts.. Huilen, jammeren..
Bij zesde ziekte is kind vaak niet zo ziek, ondanks hoge koorts. Zij is doodziek.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:56 schreef Omentielvo het volgende:
Echt met een gebroken teen kan je nog uitkomen op de amputatie van je rechterarm, omdat daar een gezwel zit
Datquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mja, Google is your best friend maar niet met dit soort dingen. Ik ben wel heel benieuwd hoe het bij de dokter is, XM. Beterschap voor Noor!
zo snel zal ze nog wel niet terug zijn....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
F5
Laat je wat horen XM ?
Hier is het kind in Artis. Wordt gelukkig nog net niet onder de voet gelopen door 2000 schoolreisjes kinderen
Ik moest lachen......quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:56 schreef Omentielvo het volgende:
XM nooit op Google zoeken. Echt met een gebroken teen kan je nog uitkomen op de amputatie van je rechterarm, omdat daar een gezwel zit
Laat de huisarts haar onderzoeken.
Fijn dat hij het goed bekeken heeft. Goed dat er bloed geprikt wordt. Lekker knuffelen met je meisje, dan gaat de tijd tot half 1 sneller voorbijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spoed bloed geprikt. Bloedingen zinden de huisarts niet. Check op acute leukemie. Ik ben in paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |