Dat! En als we naar de mac gaan eten maxi en mini samen een happy mail. Waarbij mini het meeste eetquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef Spirit82 het volgende:
Zal ik dan maar uit de kast komen? Mijn 13 maanden oude dreumes eet wel eens friet, en frikandel, knakworst, is gek op kaas en leverworst, maisboogjes, rijstwafel, soepstengel, fruit, groente, brood, andijviestamppot, danoontjes, pudding, diksap en eigenlijk in zijn algemeenheid alles wat eetbaar is. Ik denk dat iedereen hier zijn of haar kind naar beste kunnen en vermogen laat opgroeien. Voor de een is dat biologisch, voor de ander vegetarisch en weer anderen laten dit los. Ik denk niet dat er hier een goed of fout in zit, althans, niet bij de mensen die hier posten.

Ik bedoelde ook niet dat er zo over mijn kinderen werd gesproken hoor, maar hoe er hier over eten van kinderen word gesproken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Uiteraard, zo zijn 'we' allemaal hier![]()
Joh, niet gelijk op de kast springen, LadyBlack geeft zelf aan dat ze haar dochter gezonde eetgewoonten wil meegeven en vraagt om suggesties, en daar wordt op gereageerd. Over jouw kinderen zegt niemand iets, die conclusie trek je zelf.
Iedereen moet lekker geven wat hij zelf wil toch? Voeding is nou eenmaal een hot issue, en terecht mi, de bevolking in het algemeen en kinderen in het bijzonder worden steeds dikker en ongezonder. Ik vind het alleen maar goed als mensen (ouders) kritisch kijken naar hun voedingspatroon.
Beter dan dat winkelketens hun maten gaan aanpassen omdat kleding niet meer past, zoals laatst in het nieuws was

Ik heb een kliko gebaard die op de -2 lijn zitquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat er zo over mijn kinderen werd gesproken hoor, maar hoe er hier over eten van kinderen word gesproken.
En nogmaals ik ben niet tegen een gezond voedingspatroon hoor, en vind ook dat er wat aan te dikke kinderen gedaan moet worden, maar schrikken van een dreumes op de middenlijn lijkt mij echt niet goed.
En krentenbollen moeten gewoon kunnen.

+1, en ook dingen die eigenlijk niet eetbaar zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef Spirit82 het volgende:
Zal ik dan maar uit de kast komen? Mijn 13 maanden oude dreumes eet wel eens friet, en frikandel, knakworst, is gek op kaas en leverworst, maisboogjes, rijstwafel, soepstengel, fruit, groente, brood, andijviestamppot, danoontjes, pudding, diksap en eigenlijk in zijn algemeenheid alles wat eetbaar is. Ik denk dat iedereen hier zijn of haar kind naar beste kunnen en vermogen laat opgroeien. Voor de een is dat biologisch, voor de ander vegetarisch en weer anderen laten dit los. Ik denk niet dat er hier een goed of fout in zit, althans, niet bij de mensen die hier posten.

Hij is dicht?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:00 schreef Shandaly het volgende:
[..]
+1, en ook dingen die eigenlijk niet eetbaar zijn
In datzelfde kader: Twinkle, is het een optie om zo'n dichte kattenbak te nemen? Of pikt de kat dat dan weer niet?

Een plotselinge stijging daarin die ik niet kan verklaren doordat ze daarvoor ziek is geweest oid, dan ga ik inderdaad kijken naar haar eten. Lijkt me vrij logisch. Daarbij vind ik een pond op 9 kilo lichaamsgewicht best veel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef Troeta het volgende:
Ja sorry hoor LadyBlack, maar je om een pondje druk te maken is echt niet ok..JUIST omdat jullie vroeger dik waren..
Doe jij daar je voordeel maar mee?

quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:36 schreef Gulara het volgende:
Ik wil ook een tweeling, maar ik geloof dat Kyara die van haar op gaat sturen.

quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat het rap weer naar beneden bijtrekt als ze gaat lopen LB (en anders in de "wat de dreumes al dan niet kent dat vreet ze niet"-fase). Je ziet wel vaker pieken en dalen in curves, zolang je haar een goede, gezonde basis geeft komt het echt wel goed.

Ja kloptquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Was dit de eerste meting op het nieuwe cb? Ook nog eens een andere weegschaal. Kan ook net weer iets schelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |