SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank, maar zoals gezegd: nog lang niet het eind resultaatquote:
Rood = roze? K heb nog geen rode gezien maar misschien zijn ze er wel. Wit en roze zijn de bekende kleuren. Er zijn cultivars in geel en oranje geloof ik. Heb er al eens een geprobeerd op mijn tuin maar dat werd slakkenvoer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef AnneX het volgende:
Oh, wat leuk en simpel ziet het kabouterdeurtje eruit![]()
Oh wacht, een elfendeurtje.
Had ik róde euchinea gevraagd, komen de eerste bloemen er rose uit![]()
Ben een beetje teleurgesteld![]()
Zou het een niet-kleurvaste kweekplant zijn dan? Boeh.
Luizen!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben dahlia's in de tuin gepoot en die doen het primaAlleen ziter op een wel steeds beestjes. Mijten misschien? Valt er iets tegen te doen?
[ afbeelding ]
Mischien kan ik een pol van deze overzetten ?!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Rood = roze? K heb nog geen rode gezien maar misschien zijn ze er wel. Wit en roze zijn de bekende kleuren. Er zijn cultivars in geel en oranje geloof ik. Heb er al eens een geprobeerd op mijn tuin maar dat werd slakkenvoer.
Dat lijkt me geen probleem , als je het nu doet moet je hem op een cm of 10 afknippen en natuurlijk water geven neem niet te grote pollen liever scheuren in een paar stukken , maar dat maakt niet uit over een week of wat zitten er weer nieuwe op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mischien kan ik een pol van deze overzetten ?!![]()
Rood!
[ afbeelding ]
als niet de hele plant vol zit kun je ze ook even weg vegen met je vingers , of de tak weghalen die besmet is je plant gaat er niet van dood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben dahlia's in de tuin gepoot en die doen het primaAlleen ziter op een wel steeds beestjes. Mijten misschien? Valt er iets tegen te doen?
[ afbeelding ]
Lieve schat das toch geen Echinacea.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mischien kan ik een pol van deze overzetten ?!![]()
Rood!
[ afbeelding ]
zit praktisch overalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef rac het volgende:
[..]
als niet de hele plant vol zit kun je ze ook even weg vegen met je vingers , of de tak weghalen die besmet is je plant gaat er niet van dood.
ah! Zeer binnenkort even shoppen dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Luizen!![]()
Ik heb gesprayd met schoonmaakmiddel + water, maar toen kreeg ik wel bruine blaadjes. Maar de luizen waren wel weg. Er is ook spul voor te koop in tuincentra/welkoop oid
huh!? Is dit geen zonnehoed? poepie...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lieve schat das toch geen Echinacea.
Oh, ik las hieroverheen: helenium!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef rac het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem , als je het nu doet moet je hem op een cm of 10 afknippen en natuurlijk water geven neem niet te grote pollen liever scheuren in een paar stukken , maar dat maakt niet uit over een week of wat zitten er weer nieuwe op.
Helenium is heel leuk valt alleen wel snel om bij regen of wind.
Wat ziet jouw tuin er leuk uit !quote:Op zondag 13 juli 2014 19:39 schreef Oceanonix het volgende:
Onze artisjok is groter dan ik ben.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |