quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef danilel het volgende:
[..]
wolfwoman?
zo ja dan heb ik je ge retweet!
Ik ben ook benieuwd waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef Amputalent het volgende:
is dat soms verzonnen dat Isa niet mag zingen van Lot?
Je wordt beroemd straks René, de man van de filmpjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef renevanlaaren het volgende:
o en regie als jullie het willen deleten op yt ik sla hem op![]()
yes renevanlaaren, laat ze maar een poepie ruiken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Mobieltje?????quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
die is hier ook vaker geweest
Hij heeft een kans gehad, dag MARCEL !quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Lieve vrienden,zouden jullie mij en mijn vriend Marcel Elias-Baegen willen helpen om te zorgen dat hij een EERLIJKE herkansing krijgt om terug te keren naar het tv programma UTOPIA Wij willen Marcel terug in Utopia Mijn zussie Lot mist hem erg
Jullie kunnen bellen,mailen
Alvast erg bedankt.xxx
https://www.facebook.com/brenda.hankel1?fref=nf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehmm welkequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
die is hier ook vaker geweest
Leuk boegbeeld voor je KWF campagne.. zit halve dag naast de loods op het rookbankje en elke avond zit ze aan de fles en nu blijkbaar nog in het kruis van medebewoners.quote:
Yepquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Deze zijn dikker dus er gaan er minder inquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik val net binnen ... Vorige keer was het toch drukker. Of lijkt dat zo?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze zijn dikker dus er gaan er minder in
Marcel van de matjes en het zwarte garen.quote:
De Flesquote:
neej die miley cyrus lookalikequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mobieltje?????
controle is niet streng geweest dan...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze zijn dikker dus er gaan er minder in
Ik denk niet dat het de regie is hoor maar de titel van het filmpje. Daar gaat YT net zoals FOK niet mee in zee. Misschien als je het een andere titel geeft is er niks aan de hand. JdM. heeft niets met YT's te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |