IK vind dr wel leukquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef Persefoneia het volgende:
Ach wat leuk. Miley Cyrus is er ook.
[ afbeelding ]
Het is toch gewoon een taakstraf om daar tussen te staan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar zo sneu als vanavond heb ik het in Utopia nog niet gezien.
Wat een volk.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er stond toch duidelijk Talpa-holding of zo? Dus Talpa zal wel klacht hebben ingediend.
tip, niet altijd versturen naar ledenquote:
Kan je niet ergens anders je filmpjes uploaden dan?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tip, niet altijd versturen naar leden
ja kan wel maar kan ik die zelf niet kijken op mijn ipadquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders je filmpjes uploaden dan?
Zijn hier geen camera's dan vraagt de gast.quote:
Lot kent ook iedereen uit Den Haag zogenaamdquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
O god... Lot kent Ciske natuurlijk uit de failliete tent van haar fadurrrrrrr
Wat klinkt Laura vies.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn hier geen camera's dan vraagt de gast.
Korting? Dus ze kunnen de troep aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
Gio heeft ook een verrassing voor het Publiek zegt hij, ze kunnen Musical kaarten kopen en heeft het ook over de Half Way Party. kaarten met korting.
Dan dat iedereen bedankt wordt en voorzichtig naar huis moet rijden.
KORTING
Dan kan de overdracht plaats vindenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn hier geen camera's dan vraagt de gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |