Beiden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
En het zijn ook negerzoenen, maar enkel zoenen.
Scherp gezien.quote:
Weet ik, maar niet zo lang geleden waren het nog negerzoenen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:26 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Scherp gezien.
Geen negerzoenen, maar zoenen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef .sfinx het volgende:
ooit weleens mijn piemel in zo'n ding gestoken
Wat was het lekkerst, met je piel door de chocolade breken of je eikel in het schuim roeren?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef .sfinx het volgende:
ooit weleens mijn piemel in zo'n ding gestoken
sowieso moet je zorgen dat die niet te warm is, tikkeltje tegen koud aan. als je je seal cub clubber er dan zo tegenaan douwt zachtjes, hoor je zo'n kraakje, dat die klein beetje openbreekt. vervolgens geniet je ervan, en dan verder erin douwen en ja dan roeren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat was het lekkerst, met je piel door de chocolade breken of je eikel in het schuim roeren?
Maar er zitten er 9 in een doos, dus '9 zoenen'quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet zo lang geleden waren het nog negerzoenen.
vond gewoon grappig, rustig maar!quote:
geef me dan niet zon smiley, kom op manquote:
dikzakquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:04 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Jouw hele familie is fucking smerig
Haten op chocola
En nog smaakloos ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef niels0 het volgende:
Ik vind die bodem juist vies. Soort van purschuim-achtige tekstuur.
Je mag die in onze kast hier wel, alleen mijn zusje eet ze.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:21 schreef -Buttercup het volgende:
Ik heb nu al 3 uur lang megatrek ik die dingen.
Is ei volgens mij, net als chocolademousse.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef Piger het volgende:
Die dingen zijn echt ranzig, maar het is geen room.
Geen idee wat het wel voor ranzige substantie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:24 schreef spamcat het volgende:
[..]
Is ei volgens mij, net als chocolademousse.Ja opgeklopt zaad smaakt ook echt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die bodem. Bah. Net karton.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:55 schreef niels0 het volgende:
Ik vind die bodem juist vies. Soort van purschuim-achtige tekstuur.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:10 schreef ntm het volgende:
Wel goede reclame TS, heb ze net gehaald omdat ik er zin in kreeg na jouw topic.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:55 schreef madeliefff het volgende:
T is ecgt super lekker![]()
T is geen room maar een eiwit mengsel yumiieee.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:57 schreef Derriedouche het volgende:
Negerzoenen niet lekker vinden.
Het wafeltje zou inderdaad wel iets krokanter kunnen, dan is het helemaal perfect.
Ik eet alleen kwaliteitsvoer om dik te worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:13 schreef spambot31 het volgende:
Is toch juist lekker, valt me een beetje tegen van jou als dikkerdje.
Jaja, Big Mac menu's zeker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik eet alleen kwaliteitsvoer om dik te worden.
Nope, ik eet nooit bij de MC. Nooit.quote:
Dus gewoon elke dag een groot patatje oorlog en een frikandel speciaal?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nope, ik eet nooit bij de MC. Nooit.
Waarom zou ik als de Kwalitaria hier dichtbij is, veel betere kwaliteit eten heeft en ietwat goedkoper is?![]()
Welnee, ik eet er hooguit 4 keer per maand.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:23 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dus gewoon elke dag een groot patatje oorlog en een frikandel speciaal?
Elke week dus, dikkequote:Op donderdag 19 juni 2014 17:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Welnee, ik eet er hooguit 4 keer per maand.
wat ook zo lekker is is raffaelloquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:57 schreef Derriedouche het volgende:
Negerzoenen niet lekker vinden.
Het wafeltje zou inderdaad wel iets krokanter kunnen, dan is het helemaal perfect.
Wel hoor, maar ben veel meer van vet/zout/hartig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar hou je wel van hele zoete dingen dan uberhaupt of dat ook niet?
dat is dan waarom je die dingen niet lekker vindquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel hoor, maar ben veel meer van vet/zout/hartig.
Wellicht, maar ik eet/drink ook zoete dingen hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat is dan waarom je die dingen niet lekker vind
Het is vooral de vraag waarom je geen 'vindt' schrijft, zoals je reeds omstreeks groep 6 geleerd zal zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat is dan waarom je die dingen niet lekker vind
waarom wil je dat zo graag weten? Wat doet het met je als je 'vind' leest? Die vraag lijkt mij nou weer veel boeiender.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:50 schreef MREn het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag waarom je geen 'vindt' schrijft, zoals je reeds omstreeks groep 6 geleerd zal zijn.
Dat komt op mij storend over en geeft me -los van de inhoud- al een bij voorbaat negatief beeld over degene die het schrijft.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom wil je dat zo graag weten? Wat doet het met je als je 'vind' leest? Die vraag lijkt mij nou weer veel boeiender.
Waar denk je dat dat schuim uitkomt ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat was het lekkerst, met je piel door de chocolade breken of je eikel in het schuim roeren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |