Weet jij meer dan ik?quote:
Heb je niets aan als het middenveld alles kwijtraakt.quote:
Ik hoop op Clasie, Wijnaldum zie ik niet zo zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:00 schreef HPLC het volgende:
Eerst maar dit systeem afwachten en dan gaat waarschijnlijk De Guzman eruit. Ik hoop voor Wijnaldum, Clasie en Fer zie ik niet zo zitten
Ik mis InZanity nog.quote:
Klopt, maar ik snap Depay ook wel, met zijn individuele actie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:00 schreef Shreyas het volgende: [..] Je zal veel meer moeten voetballen in plaats van diep gaan en de lange bal spelen.
Clasie is net als Janmaat nu, gewoon niet helemaal in de juiste vorm.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je niets aan als het middenveld alles kwijtraakt.
Guzman meot eruit, Sneijder inzakken.
Dan kan De Vrij ineens ook alles.
Doag.
[..]
Ik hoop op Clasie, Wijnaldum zie ik niet zo zitten.
Fer is regelrechte aids.
Sneijder mss een opleving. Middenveld moet eerst ballen krijgen. Fer - de Jong als VM. Veltman centraal achterin.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal achterin maar niet op het middenveld?
Daar zullen ze bij Hyundai niet om malen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Groby het volgende:
ik kan die irritante commentator van kia wel doodslaan
inZanity zal normaal gesproken straks zijn eerste post van de dag plaatsen met een Australië usericon. Even kijken of hij die UI al heeft.quote:
En straks verdwijnen ze weer, geen aandacht aan geven, wat boeit het...quote:
Clasie is juist in topvormquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Clasie is net als Janmaat nu, gewoon niet helemaal in de juiste vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |