abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 20 augustus 2015 @ 14:34:45 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_155379961
Hoihoi! Vroeger werd er altijd 's nachts aangevuld, bijna elke dag ook wel. Weet iemand of dat nog steeds zo is en/of op welke dagen nachten ik de meeste kans maak?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_155380292
quote:
10s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoihoi! Vroeger werd er altijd 's nachts aangevuld, bijna elke dag ook wel. Weet iemand of dat nog steeds zo is en/of op welke dagen nachten ik de meeste kans maak?
Het is nogsteeds zo. Ik had gisteren nacht nog wat besteld. Ma/di/wo/do :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 20 augustus 2015 @ 15:52:30 #278
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_155381814
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:49 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Het is nogsteeds zo. Ik had gisteren nacht nog wat besteld. Ma/di/wo/do :P
Kee thanks! w/ :D Dan moet ik binnenkort maar weer een wekker zetten ;(. Hoe laat ongeveer had jij besteld?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_155381827
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kee thanks! w/ :D Dan moet ik binnenkort maar weer een wekker zetten ;(. Hoe laat ongeveer had jij besteld?
05:30 :'( :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 20 augustus 2015 @ 16:12:38 #280
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_155382235
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:53 schreef Inspireme het volgende:

[..]

05:30 :'( :P
:'(. Maar da's nog wel doable. Beter dan 3 uur 's nachts ofzo, ;(.
pi_155388819
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:o O+ O+ O+ O+ O+
;(

De ene maat was net te krap en de ander te ruim, zo jammer :( voor de rest was ie heel mooi en hij stond ook goed. Damnit :P in de winkel zag ik hem wel hangen voor de helft van wat ie online kost :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_155415838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

;(

De ene maat was net te krap en de ander te ruim, zo jammer :( voor de rest was ie heel mooi en hij stond ook goed. Damnit :P in de winkel zag ik hem wel hangen voor de helft van wat ie online kost :')
Misschien moet ik hem nog even opzoeken in de winkel dan. You'll never know! ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:05:33 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_155415923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

;(

Kan je niet die ene kopen die iets te ruim is, als je hem zo mooi vindt? Als 'ie toch voor de helft in de winkel hangt, :+. Ik heb zo'n zelfde soort model gehad, en heb hem gewoon ingenomen in 't lijfje.
pi_155464758
In de winkel hing de kleinere maat alleen nog. Wat wel jammer was, de rok hing er ook maar die was niet met korting. Die was dus 2x zo duur als de jurk :') niet zo mooi als de jurk maar dat was een goed alternatief geweest.
Wel een goed idee als je die skills hebt :D deze had van die baleinen in het lijfje en die zaten bij de grotere maat niet mooi... kon hem ook zo naar beneden trekken. Nou ben ik ook niet zo handig met die dingen dus dan zou ik het moeten laten doen. Maar wel handig als je dat kan idd :Y

Misschien moet ik jurkjes met ritsen bij de H&M ook maar gewoon links laten liggen, die zitten eigenlijk nooit goed. Volgens mij is het spul ook meestal gericht op mensen met een wat kleinere voorgevel :') als je dan een jurk zonder rits en eventueel met stretch hebt, dan wil dat nog wel, die heb ik nog wel een aantal. Maar met rits moet ik dan meestal 1 of 2 maten groter nemen en dan zit het niet mooi ;(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_155466802
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef VixenFromHell het volgende:
In de winkel hing de kleinere maat alleen nog. Wat wel jammer was, de rok hing er ook maar die was niet met korting. Die was dus 2x zo duur als de jurk :') niet zo mooi als de jurk maar dat was een goed alternatief geweest.
Wel een goed idee als je die skills hebt :D deze had van die baleinen in het lijfje en die zaten bij de grotere maat niet mooi... kon hem ook zo naar beneden trekken. Nou ben ik ook niet zo handig met die dingen dus dan zou ik het moeten laten doen. Maar wel handig als je dat kan idd :Y

Misschien moet ik jurkjes met ritsen bij de H&M ook maar gewoon links laten liggen, die zitten eigenlijk nooit goed. Volgens mij is het spul ook meestal gericht op mensen met een wat kleinere voorgevel :') als je dan een jurk zonder rits en eventueel met stretch hebt, dan wil dat nog wel, die heb ik nog wel een aantal. Maar met rits moet ik dan meestal 1 of 2 maten groter nemen en dan zit het niet mooi ;(
Oeh, ik heb bijna geen tieten dus dat moet goedkomen dan! ;)
pi_155888933
Grrrrr, H&M Club heeft een limiet van 100 euro }:| Die was bij mij eerst 400.
Ik heb de bestelling nu maar bij een Kialapunt laten aankomen, hopelijk kan ik daar pinnen.
En verder zouden er geen verzendkosten zijn t/m zondag, maar die werden er wel mooi bijgeteld :(
Ik heb de mailing nageplozen, maar er staat nergens dat het niet geldt als je alleen uit de sale koopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 september 2015 @ 10:17:27 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_155890512
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:24 schreef Syrena het volgende:
Grrrrr, H&M Club heeft een limiet van 100 euro }:| Die was bij mij eerst 400.
Ik heb de bestelling nu maar bij een Kialapunt laten aankomen, hopelijk kan ik daar pinnen.
En verder zouden er geen verzendkosten zijn t/m zondag, maar die werden er wel mooi bijgeteld :(
Ik heb de mailing nageplozen, maar er staat nergens dat het niet geldt als je alleen uit de sale koopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Wat raar, waarom zou je limiet ineens verschillen t.o.v. normaal?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_155948608
quote:
17s.gif Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Huh? Wat raar, waarom zou je limiet ineens verschillen t.o.v. normaal?
Ik denk dat ik mijn oude account heb opgezegd toen ik ze moest bellen omdat ik anders mijn bestelling niet kreeg :') Ik weet het niet meer zeker, ik was kwaad haha, maar ik kan niet meer inloggen met de oude gegevens, wel met de nieuwe H&M Club gegevens.
Dus ik denk dat ze me als nieuwe klant zien, en m'n limiet daarom op 100 staat.

In elk geval zijn de verzendkosten al erafgehaald, en ik laat het pakje bij een Kiala-punt komen zodat ik daar kan pinnen. Ik denk dat ik toch meer dan de helft retour moet sturen :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 9 september 2015 @ 16:01:14 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_155949199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijn oude account heb opgezegd toen ik ze moest bellen omdat ik anders mijn bestelling niet kreeg :') Ik weet het niet meer zeker, ik was kwaad haha, maar ik kan niet meer inloggen met de oude gegevens, wel met de nieuwe H&M Club gegevens.
Dus ik denk dat ze me als nieuwe klant zien, en m'n limiet daarom op 100 staat.

In elk geval zijn de verzendkosten al erafgehaald, en ik laat het pakje bij een Kiala-punt komen zodat ik daar kan pinnen. Ik denk dat ik toch meer dan de helft retour moet sturen :+
Oooh, dan zal dat het idd daar aan liggen :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_156268229
Weet iemand of sale artikelen nog aangevuld worden. Heb mijn zinnen gezet op deze sport top:

http://www.hm.com/nl/prod(...)88-A#article=30388-X

Maar ik vrees dat ik te laat ben. Iemand een idee?
Aids.
pi_157321979
Nog iemand die naar de Balmain-collectie morgen gaat?
pi_157322539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:45 schreef aarontje112 het volgende:
Nog iemand die naar de Balmain-collectie morgen gaat?
Nee. Wel leuke dingetjes gezien, maar ik weiger 349 of 449 euro uit te geven aan een H&M artikel.
pi_157322597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:02 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Nee. Wel leuke dingetjes gezien, maar ik weiger 349 of 449 euro uit te geven aan een H&M artikel.
Oh ik zag een overhemd voor 60 euro, en shirts van 30 die me wel chill leken. Las dat mannen ook niet in de rij hoeven te staan, dus dat is al beter
pi_157322632
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:03 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Oh ik zag een overhemd voor 60 euro, en shirts van 30 die me wel chill leken. Las dat mannen ook niet in de rij hoeven te staan, dus dat is al beter
Voor dat geld zou ik wel even gaan kijken (maar niet in de rij), maar niet voor het zesvoudige.
pi_157324221
snap niet dat ze die balmain logo shirts voor 30 euro verkopen
los van dat ik het lelijk vind, is het nu naar mijn inziens minder waard
  woensdag 4 november 2015 @ 23:36:12 #296
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157327196
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:54 schreef shiftsix het volgende:
snap niet dat ze die balmain logo shirts voor 30 euro verkopen
los van dat ik het lelijk vind, is het nu naar mijn inziens minder waard
De H&M versie heeft er France onder staan, de originele Paris :') Maar die shirts zijn sowieso pauper.
吴 曼 迪
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 november 2015 @ 08:25:32 #297
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157329321
quote:
17s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:36 schreef megamandy het volgende:

[..]

De H&M versie heeft er France onder staan, de originele Paris :') Maar die shirts zijn sowieso pauper.
Haha, :'). Ik heb altijd het idee bij zulke shirts dat iedereen die koopt met de gedachte: ik heb te weinig geld (hoeft ook geen 399,- te zijn oid, maar gewoon een mooier artikel) om iets uit de collectie te kopen, dus dan koop ik gewoon het logo-shirt zodat ik ook kan zeggen dat ik iets van (de) Balmain(samenwerking) heb. Maargoed, who am I to judge?
pi_157331170
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha, :'). Ik heb altijd het idee bij zulke shirts dat iedereen die koopt met de gedachte: ik heb te weinig geld (hoeft ook geen 399,- te zijn oid, maar gewoon een mooier artikel) om iets uit de collectie te kopen, dus dan koop ik gewoon het logo-shirt zodat ik ook kan zeggen dat ik iets van (de) Balmain(samenwerking) heb. Maargoed, who am I to judge?
nee het is zodat je duidelijk kan zien welk merk het is
maar iedereen weet dat het van hm komt
dus ik snap het niet
pi_157331475
De site ligt ook plat bij mij, niet dat ik iets zou kopen ofzo. Was toch wel benieuwd naar de collectie.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  donderdag 5 november 2015 @ 11:18:43 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157331539
Liep vanmorgen langs de flagship store in Den Haag. Rij van 100 meter terwijl de winkel open was :') Gelijk weer weggelopen.

Oh en in de stad allemaal gillende mensen dat ze er eindelijk doorheen waren op de website vd H&M *O* *O* :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')