Gaat altijd zo, paar dagen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef jl147202 het volgende:
Ik heb een paar geweldige laarsjes besteld, een zwarte leerlook broek, en twee bloesjes. MAAR gisteren stond er verzonden 29 - 07 - 2015. Vandaag staat er ineens verzonden 30 - 07 - 2015
Ook is mijn pakketje nog niet aangemeld bij PostNL. Ik werk zelf achter de postbalie, dus weet gelukkig hoe dat allemaal werkt, maar toch vraag ik me af wanneer ik het binnen krijg. Weet een van jullie waarom die data ineens veranderen en wanneer ik het dan ongeveer binnen zal krijgen?
In wanhopige afwachting van antwoord en mijn pakketje.
Zie je wel vaker hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die sportfoto's in het nieuwe boekje, kerels met legging en sportbroek erover?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/S00%200193212%20003%2094%200871.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Deze
Het is nogsteeds zo. Ik had gisteren nacht nog wat besteld. Ma/di/wo/doquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoihoi! Vroeger werd er altijd 's nachts aangevuld, bijna elke dag ook wel. Weet iemand of dat nog steeds zo is en/of op welke dagen nachten ik de meeste kans maak?
Kee thanks!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:49 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Het is nogsteeds zo. Ik had gisteren nacht nog wat besteld. Ma/di/wo/do
05:30quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kee thanks!![]()
Dan moet ik binnenkort maar weer een wekker zetten
. Hoe laat ongeveer had jij besteld?
quote:
quote:
Misschien moet ik hem nog even opzoeken in de winkel dan. You'll never know!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
De ene maat was net te krap en de ander te ruim, zo jammervoor de rest was ie heel mooi en hij stond ook goed. Damnit
in de winkel zag ik hem wel hangen voor de helft van wat ie online kost
Kan je niet die ene kopen die iets te ruim is, als je hem zo mooi vindt? Als 'ie toch voor de helft in de winkel hangt,quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
De ene maat was net te krap en de ander te ruim, zo jammervoor de rest was ie heel mooi en hij stond ook goed. Damnit
in de winkel zag ik hem wel hangen voor de helft van wat ie online kost
Oeh, ik heb bijna geen tieten dus dat moet goedkomen dan!quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef VixenFromHell het volgende:
In de winkel hing de kleinere maat alleen nog. Wat wel jammer was, de rok hing er ook maar die was niet met korting. Die was dus 2x zo duur als de jurkniet zo mooi als de jurk maar dat was een goed alternatief geweest.
Wel een goed idee als je die skills hebtdeze had van die baleinen in het lijfje en die zaten bij de grotere maat niet mooi... kon hem ook zo naar beneden trekken. Nou ben ik ook niet zo handig met die dingen dus dan zou ik het moeten laten doen. Maar wel handig als je dat kan idd
Misschien moet ik jurkjes met ritsen bij de H&M ook maar gewoon links laten liggen, die zitten eigenlijk nooit goed. Volgens mij is het spul ook meestal gericht op mensen met een wat kleinere voorgevelals je dan een jurk zonder rits en eventueel met stretch hebt, dan wil dat nog wel, die heb ik nog wel een aantal. Maar met rits moet ik dan meestal 1 of 2 maten groter nemen en dan zit het niet mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 7 september 2015 08:24 schreef Syrena het volgende:
Grrrrr, H&M Club heeft een limiet van 100 euroDie was bij mij eerst 400.
Ik heb de bestelling nu maar bij een Kialapunt laten aankomen, hopelijk kan ik daar pinnen.
En verder zouden er geen verzendkosten zijn t/m zondag, maar die werden er wel mooi bijgeteld
Ik heb de mailing nageplozen, maar er staat nergens dat het niet geldt als je alleen uit de sale koopt.Huh? Wat raar, waarom zou je limiet ineens verschillen t.o.v. normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik denk dat ik mijn oude account heb opgezegd toen ik ze moest bellen omdat ik anders mijn bestelling niet kreegquote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Huh? Wat raar, waarom zou je limiet ineens verschillen t.o.v. normaal?
Oooh, dan zal dat het idd daar aan liggenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn oude account heb opgezegd toen ik ze moest bellen omdat ik anders mijn bestelling niet kreegIk weet het niet meer zeker, ik was kwaad haha, maar ik kan niet meer inloggen met de oude gegevens, wel met de nieuwe H&M Club gegevens.
Dus ik denk dat ze me als nieuwe klant zien, en m'n limiet daarom op 100 staat.
In elk geval zijn de verzendkosten al erafgehaald, en ik laat het pakje bij een Kiala-punt komen zodat ik daar kan pinnen. Ik denk dat ik toch meer dan de helft retour moet sturen
Nee. Wel leuke dingetjes gezien, maar ik weiger 349 of 449 euro uit te geven aan een H&M artikel.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:45 schreef aarontje112 het volgende:
Nog iemand die naar de Balmain-collectie morgen gaat?
Oh ik zag een overhemd voor 60 euro, en shirts van 30 die me wel chill leken. Las dat mannen ook niet in de rij hoeven te staan, dus dat is al beterquote:Op woensdag 4 november 2015 21:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Nee. Wel leuke dingetjes gezien, maar ik weiger 349 of 449 euro uit te geven aan een H&M artikel.
Voor dat geld zou ik wel even gaan kijken (maar niet in de rij), maar niet voor het zesvoudige.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:03 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh ik zag een overhemd voor 60 euro, en shirts van 30 die me wel chill leken. Las dat mannen ook niet in de rij hoeven te staan, dus dat is al beter
De H&M versie heeft er France onder staan, de originele Parisquote:Op woensdag 4 november 2015 21:54 schreef shiftsix het volgende:
snap niet dat ze die balmain logo shirts voor 30 euro verkopen
los van dat ik het lelijk vind, is het nu naar mijn inziens minder waard
Haha,quote:Op woensdag 4 november 2015 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
De H&M versie heeft er France onder staan, de originele ParisMaar die shirts zijn sowieso pauper.
nee het is zodat je duidelijk kan zien welk merk het isquote:Op donderdag 5 november 2015 08:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha,. Ik heb altijd het idee bij zulke shirts dat iedereen die koopt met de gedachte: ik heb te weinig geld (hoeft ook geen 399,- te zijn oid, maar gewoon een mooier artikel) om iets uit de collectie te kopen, dus dan koop ik gewoon het logo-shirt zodat ik ook kan zeggen dat ik iets van (de) Balmain(samenwerking) heb. Maargoed, who am I to judge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |