abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 juli 2015 @ 10:02:53 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154507548
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb 4 broeken aangeschaft bij H&M. Tientje per stuk. Super kwaliteit. Paar jaar geleden kocht ik deze ook al. Straight regular jeans. Eerst was ik sceptisch over de kwaliteit i.v.m. de prijs. Nu blijkt dat de levensduur van deze broeken met gemak de levensduur van mijn PME's en G-star's overstijgt.

Hoe bizar is dat, broeken van een tientje die broeken van 80 tot 110 euro gewoon overleven? :)

Enige punt van zorg voor mij is, wat is er bekend over kinderhandjes bij H&M? Want de verkoopprijs van 10 euro bezorgt mij een nare gedachte dat hier weleens kinderhanden aan hebben gezeten..

Iemand enig idee? :)
http://www.unicef.nl/wat-(...)unicef/kinderarbeid/

Kon ik wel vinden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:21:24 #227
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154511701
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb 4 broeken aangeschaft bij H&M. Tientje per stuk. Super kwaliteit. Paar jaar geleden kocht ik deze ook al. Straight regular jeans. Eerst was ik sceptisch over de kwaliteit i.v.m. de prijs. Nu blijkt dat de levensduur van deze broeken met gemak de levensduur van mijn PME's en G-star's overstijgt.

Hoe bizar is dat, broeken van een tientje die broeken van 80 tot 110 euro gewoon overleven? :)

Enige punt van zorg voor mij is, wat is er bekend over kinderhandjes bij H&M? Want de verkoopprijs van 10 euro bezorgt mij een nare gedachte dat hier weleens kinderhanden aan hebben gezeten..

Iemand enig idee? :)
Zoals in de documentaire Slag om de Klerewereld (http://www.npo.nl/de-slag(...)1-2015/VPWON_1231623) te zien is heeft de H&M Group ook een kantoor in Bangaldesh. Het grootste probleem daar is dat er veel subcontracting plaatst vind waardoor het bijna niet te controleren is waar een bepaald kledingstuk nou daadwerkelijk gemaakt wordt.

Maar ik ben zelf ook in een jeansfabriek in de buurt van Istanbul geweest, hele nette fabriek met moderne machines en goede kwaliteitscontrole etc. en daar werd ook o.a. broeken voor H&M gemaakt maar ik zag ook broeken van Tommy Hilfiger voorbij komen.

Dit waren samples voor H&M zullen denk ik afgelopen seizoen in de winkel hebben gelegen, een joggingmodel in denim en een witte destructed jeans.

En dit zijn o.a. knopen van andere merken waarvoor ze produceerden:
吴 曼 迪
pi_154512092
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef megamandy het volgende:

[..]

Zoals in de documentaire Slag om de Klerewereld (http://www.npo.nl/de-slag(...)1-2015/VPWON_1231623) te zien is heeft de H&M Group ook een kantoor in Bangaldesh. Het grootste probleem daar is dat er veel subcontracting plaatst vind waardoor het bijna niet te controleren is waar een bepaald kledingstuk nou daadwerkelijk gemaakt wordt.

Maar ik ben zelf ook in een jeansfabriek in de buurt van Istanbul geweest, hele nette fabriek met moderne machines en goede kwaliteitscontrole etc. en daar werd ook o.a. broeken voor H&M gemaakt maar ik zag ook broeken van Tommy Hilfiger voorbij komen.

Dit waren samples voor H&M zullen denk ik afgelopen seizoen in de winkel hebben gelegen, een joggingmodel in denim en een witte destructed jeans.
[ afbeelding ]

En dit zijn o.a. knopen van andere merken waarvoor ze produceerden:
[ afbeelding ]
En dat is waarom ik geen dure producten koop van zogenaamde A-merken. :{w Alles komt van dezelfde hoop. Alleen voor apparatuur heb ik wat over voor kwaliteit, uiteraard na uitgebreid kwaliteitsonderzoek.

Overigens heb ik nu voor het eerst iets besteld waarbij de maat niet klopt en het ding aanzienlijk kleiner is dan een vergelijkbaar model in die maat. Had wat skinny jeans besteld, maar deze waren wel extreem skinny. :D Morgen ff terugbrengen dus.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:49:26 #229
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154512465
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:34 schreef Gray het volgende:

[..]

En dat is waarom ik geen dure producten koop van zogenaamde A-merken. :{w Alles komt van dezelfde hoop. Alleen voor apparatuur heb ik wat over voor kwaliteit, uiteraard na uitgebreid kwaliteitsonderzoek.

Overigens heb ik nu voor het eerst iets besteld waarbij de maat niet klopt en het ding aanzienlijk kleiner is dan een vergelijkbaar model in die maat. Had wat skinny jeans besteld, maar deze waren wel extreem skinny. :D Morgen ff terugbrengen dus.
Die foto's komen uit Turkije, niet Bangladesh :')
De duurste merken die ik tegenkwam waren Tommy Hilfiger en COS dus dat is het middensegment. Deze fabriek zag er net uit maar een bijvoorbeeld die witte broek zit een iemand een uur lang handmatig allemaal draadjes los te halen, daar haalt H&M dus echt geen winst op.
吴 曼 迪
pi_154513236
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef megamandy het volgende:

[..]

Uhm, okay? wat de fok heeft dit met wat dan ook te maken dat ik schreef?

quote:
De duurste merken die ik tegenkwam waren Tommy Hilfiger en COS dus dat is het middensegment. Deze fabriek zag er net uit maar een bijvoorbeeld die witte broek zit een iemand een uur lang handmatig allemaal draadjes los te halen, daar haalt H&M dus echt geen winst op.
Dure troep blijft troep.
pi_154513307
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef megamandy het volgende:

[..]

Als die broek een uur handwerk heeft zal die ook bij h&m geen tientje kosten.
pi_154513830
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:34 schreef Gray het volgende:

[..]

A-merken zijn ook onzin. Je betaalt veel voor de merknaam, that's it.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:48:37 #233
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154513837
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Uhm, okay? wat de fok heeft dit met wat dan ook te maken dat ik schreef?

[..]

Dure troep blijft troep.
Ik reageerde daarmee omdat jij zegt dat alles van dezelfde plek vandaan komt. Maar er is nog altijd een groot verschil tussen een fabriek die in Turkije produceert of een fabriek in Bangladesh of Cambodja. Dat deze merken allemaal dus in die fabriek te vinden zijn betekend niet dat diezelfde merken ook allemaal in Azië produceren. Dus dat heeft er mee te maken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als die broek een uur handwerk heeft zal die ook bij h&m geen tientje kosten.
Dat hoop ik toch van niet. Ik heb geen idee wat de precieze prijzen bij H&M zijn, heb er de afgelopen twee jaar niets meer gekocht.
吴 曼 迪
pi_154513844
Ik heb laatst nog een broek voor 5 euro bij de h&m gekocht in de sale :@
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_154513927
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:48 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik reageerde daarmee omdat jij zegt dat alles van dezelfde plek vandaan komt. Maar er is nog altijd een groot verschil tussen een fabriek die in Turkije produceert of een fabriek in Bangladesh of Cambodja. Dat deze merken allemaal dus in die fabriek te vinden zijn betekend niet dat diezelfde merken ook allemaal in Azië produceren. Dus dat heeft er mee te maken.
Ja geit, ik doel op dezelfde soort locaties, ofwel fabrieken. Hagelslag komt bijvoorbeeld ook allemaal uit dezelfde bron, alleen de verpakking komt van een andere fabriek. Venz = AH hagelslag. ;)

quote:
[..]

Dat hoop ik toch van niet. Ik heb geen idee wat de precieze prijzen bij H&M zijn, heb er de afgelopen twee jaar niets meer gekocht.
Er zijn duurzame producten, die een tikje minder goedkoop zijn. Maar of dat nou echt duurzaam is...
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:55:50 #236
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154513984
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja geit, ik doel op dezelfde soort locaties, ofwel fabrieken. Hagelslag komt bijvoorbeeld ook allemaal uit dezelfde bron, alleen de verpakking komt van een andere fabriek. Venz = AH hagelslag. ;)

[..]

Er zijn duurzame producten, die een tikje minder goedkoop zijn. Maar of dat nou echt duurzaam is...
Oja want omdat het uit eenzelfde fabriek komt bestaat dat product uit precies dezelfde grondstoffen, oplage, kwaliteitscontrole etc. Ja het is inderdaad allemaal bullshit en geldklopperij dat merk x zoveel duurder is dan merk y.

Maar ik stop nu met discussiëren want dan gaat het te ver off topic.
吴 曼 迪
pi_154514139
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:55 schreef megamandy het volgende:

[..]

Oja want omdat het uit eenzelfde fabriek komt bestaat dat product uit precies dezelfde grondstoffen,
Ja.

quote:
oplage
Uniek zijn met fabriekskledij. ^O^ ":')

quote:
kwaliteitscontrole etc.
Daar heb je gelijk in, al is zijn hun maatstaven voor kwaliteit niet per se de jouwe. Zie een post eerder; goedkoop ging langer mee.

quote:
Ja het is inderdaad allemaal bullshit en geldklopperij dat merk x zoveel duurder is dan merk y.
Bullshit, nee. Ik snap waar de kosten in zitten. Geldklopperij? Lijkt me duidelijk.

quote:
Maar ik stop nu met discussiëren want dan gaat het te ver off topic.
Ben ik bij.
pi_154521729
Dusss.Iemand nog een werkende code voor bij voorkeur gratis verzenden?? :)

1304 is blijkbaar vermoord?
pi_154521954
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Rawedni het volgende:
Dusss.Iemand nog een werkende code voor bij voorkeur gratis verzenden?? :)

1304 is blijkbaar vermoord?
1304 deed het vandaag bij mij ^O^
pi_154522021
Oh!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:16 schreef Evi90 het volgende:

[..]

1304 deed het vandaag bij mij ^O^
Oh! Tof! Ik ga het meteen nog eens proberen :Y
pi_154523726
Nope werkt niet :(
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:36:35 #242
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_154524273
Ik wil 3 vesten bestellen die niet in de sale zijn. Alleen ze hebben nooit voorraad?

Iemand enig idee wanneer ze het weer bijvullenj?
Irene is bae <3
pi_154525414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:15 schreef Rawedni het volgende:
Nope werkt niet :(
Je kan ook een niet-sale product bestellen met de code en daarna weer uit je bestelling gooien :@
pi_154525444
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:36 schreef Jiang153 het volgende:
Ik wil 3 vesten bestellen die niet in de sale zijn. Alleen ze hebben nooit voorraad?

Iemand enig idee wanneer ze het weer bijvullenj?
's ochtends vroeg
pi_154534593
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Je kan ook een niet-sale product bestellen met de code en daarna weer uit je bestelling gooien :@
!! :D Ik test weer :Y
pi_154534673
Nou ik snap er geen hol van maar ik krijg alleen maar die rode 'het-kan-niet' melding, ben weer klaar met H&M :(
pi_154534823
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:32 schreef Rawedni het volgende:
Klopt het dat er nu geen enkele kortingscode werkt? Ik weiger verzendkosten te betalen op sale items die minder kosten dan de verzendkosten :')
Wat is het totaalbedrag van je bestelling?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_154535343
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat is het totaalbedrag van je bestelling?
Ik heb vanalles geprobeerd, op een gegeven moment zat er 80 euro in en een hoop niet sale items, heb ook alleen niet sale items geprobeerd maar niks werkt ;(
pi_154536119
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:41 schreef Rawedni het volgende:

[..]

Ik heb vanalles geprobeerd, op een gegeven moment zat er 80 euro in en een hoop niet sale items, heb ook alleen niet sale items geprobeerd maar niks werkt ;(
Als je echt maar één dingetje van ¤5 wil bestellen zou ik het ook niet doen, maar anders is het niet zo erg om die verzendkosten te betalen toch? :P Heb een paar weken terug ook wat dingen uit de sale met verzendkosten besteld, er zit toch al korting op.

Sinds die codes niet meer werken wacht ik gewoon op de sale als ik iets leuks heb gezien. Als ik dan bijvoorbeeld 5 tops voor ¤30 heb maakt die ¤3,90 extra me niet meer uit.

Tis wel gek dat H&M niet gewoon gratis verzending aanbiedt, dat is tegenwoordig overal zo.
  woensdag 22 juli 2015 @ 11:20:24 #250
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_154536173
Superirritant.

Ik wil een jurk hebben uit de online sale van 25,-
Maar online is die uitverkocht.

Ik superblij dat de winkel hem nog wel heeft..
¤39,90

:(

Laat dan maar zitten. Kutzooi.
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')