quote:
TS is gewoon een dikke vent van middelbare leeftijd die zich op het internet voordoet als een wijf.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Moraal van het verhaal;
TS projecteerd het gezeik van fokkers op haar vriend die totaal niet geschikt is voor voortplanting en het bij komende genot.
TS vind dan ook dat mannen zeikerds zijn, veelal snel klaarkomen en geen interesses tonen in de behoefte van een vrouw.
Klacht; TS heeft nog nooit een echte man gehad
Anti-Klacht; TS kan de vrijgezellenmarkt op
Gestopt met lezen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Sweetylicious het volgende:
Er worden vaak klachten gepost over de dames (soms gedeeltelijk terecht), echter ben ik van mening dat mannen klachtwaardiger zijn
Jij bent toch die 50+ jarige maagd, wat weet jij daar nou weer van.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:08 schreef mvdejong het volgende:
Moraal van het verhaal : TS is en zwak figuur die zich als sex-object aan egoistische mannen geeft, i.p.v. een echte man te zoeken waar ze daadwerkelijk mee kan praten. Het zit er dus dik in dat TS haar mannen puur op het uiterlijk selecteert, en dan verwacht dat het geweldige minnaars zijn. Net zoals mannen die denken dat mooie vrouwen per definitie goede minnaressen zijn, terwijl dat degene zijn die geen moeite hoeven te doen om een bed-partner te strikken.
Knappe hoertjes slechte seks. Graftak hoertjes über seksquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent toch die 50+ jarige maagd, wat weet jij daar nou weer van.
Godverdomme ik word net als de hopeloze rest hier.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mannen-> Zaadlozing
Vrouwen -> Orgasme = beloning.
^Dit
Als jij als a-seksuele aansteller gewoon eens lekker je bek houdt over je verzonnen seksleven en verzonnen aandoening dan zou Fok! al een klein beetje mooier worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Het zijn de mannen toch, die in slaap vallen na de daad?
Anyway: totaal niet herkenbaar, gelukkig.
Ik wordt juist actief. Slapen na de seks is voor mij ook niet echt mogelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn seksleven is niet verzonnen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij als a-seksuele aansteller gewoon eens lekker je bek houdt over je verzonnen seksleven en verzonnen aandoening dan zou Fok! al een klein beetje mooier worden.
feministquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Sweetylicious het volgende:
Spoiler: het onderstaande bericht is een waargebeurd verhaal en is gebaseerd op eigen ervaringen.
Er worden vaak klachten gepost over de dames (soms gedeeltelijk terecht), echter ben ik van mening dat mannen klachtwaardiger zijn.
Mannen zijn alleen maar uit op seks en klaarkomen, of ze nou in een relatie zijn of niet. Op zich is dit niet erg, aangezien vrijen lekker is, maar waar er nooit rekening mee wordt gehouden, zijn de vrouwen.
Als een vrouw niet klaarkomt, gaat ze faken of ze zegt dat het niet erg is, want het was toch lekker. Jammer genoeg komt het best vaak voor. De meeste dames bezitten namelijk geen don juan en we kunnen dus ook zeggen dat 90% van de mannen niet de juiste technieken bezitten. Ze doen wel hun best, maar kunnen het heel vaak niet.
Af en toe proberen ze iets nieuws uit en komt de dame eindelijk klaar. Daarna wilt ze even ervan genieten en valt ze in slaap. Wordt ze na een halfuur gewekt en zit haar vriend haar boos aan te staren. Vraag je wat er aan de hand is, zegt hij: ja ik heb ook behoefte aan klaarkomen, je hebt mij niet bevredigd..
Een man durft dit te zeggen, terwijl hij 99 van de 100x klaarkomt dmv mond/poesje/handen etc. De vrouw komt misschien 1 van de 10x keer klaar, maar maakt hier geen probleem over.
Klacht: egoïstische mannen, die per se elke keer moeten klaarkomen en boos zitten doen als jij een keer in slaap valt nadat je bent klaargekomen.
Als a-seksueel persoon ben jij niet de graadmeter van wat goede seks nu eigenlijk is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn seksleven is niet verzonnen hoor.
Mijn aandoeningen ook niet.
Áls we seks hebben is het tenminste wel goede seks. Mijn vriend weet hoe hij het moet doen en komt niet binnen 10 seconden.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Mijn seksleven is niet verzonnen hoor.
Mijn aandoeningen ook niet.
Áls we seks hebben is het tenminste wel goede seks. Mijn vriend weet hoe hij het moet doen en komt niet binnen 10 seconden.
Ik denk dat die nog vrij makkelijk te vinden zijn ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:22 schreef geluksuil het volgende:
vraag 10 fokkers om je te neuken kunnen ze allemaal na elkaar in slaap vallen
ja daarom ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog vrij makkelijk te vinden zijn ook.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als a-seksueel persoon ben jij niet de graadmeter van wat goede seks nu eigenlijk is.
Daarnaast lijkt het me redelijk kut voor de seks als je niet met je partner zoent omdat hij hij z'n bek meurt en vegen schijt in zijn bilspleet heeft zitten.
Het lijkt me verstandig hier het woord 'sommige' voor te plaatsen. Iets met een kam en scheren.quote:Mannen zijn alleen maar uit op seks en klaarkomen, of ze nou in een relatie zijn of niet. Op zich is dit niet erg, aangezien vrijen lekker is, maar waar er nooit rekening mee wordt gehouden, zijn de vrouwen.
pro-tipquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:26 schreef Joppiesaus. het volgende:
[..]
Val jij eens lekker in een bak ongebluste kalk
Juist niet, ik heb knappere jongens gedate en heb uiteindelijk gekozen voor een gemiddelde 7 a 7,5 waardige vriend.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:08 schreef mvdejong het volgende:
Moraal van het verhaal : TS is en zwak figuur die zich als sex-object aan egoistische mannen geeft, i.p.v. een echte man te zoeken waar ze daadwerkelijk mee kan praten. Het zit er dus dik in dat TS haar mannen puur op het uiterlijk selecteert, en dan verwacht dat het geweldige minnaars zijn. Net zoals mannen die denken dat mooie vrouwen per definitie goede minnaressen zijn, terwijl dat degene zijn die geen moeite hoeven te doen om een bed-partner te strikken.
Dat snap ik wel, maar om nou boos te worden omdat je vriendin jou niet heeft bevredigend is ook apart..quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Mannen moeten hun zaad gewoon kwijt, punt. Bij vrouwen is het klaarkomen niets meer dan een beloning.
Klopt inderdaad. Wij dames gunnen het hun en zeggen er niets over, maar als jij als vrouwzijnde een keer in slaap valt terwijl hij nog door wilt, gaan ze zitten zeuren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
De uier van een koe laat je toch ook niet vol?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:57 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar om nou boos te worden omdat je vriendin jou niet heeft bevredigend is ook apart..
Vooral aangezien de man bijna altijd klaar komt en de vrouw bijna nooit. Laat haar een keer met rust.
Ik heb goede seks, punt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als a-seksueel persoon ben jij niet de graadmeter van wat goede seks nu eigenlijk is.
Daarnaast lijkt het me redelijk kut voor de seks als je niet met je partner zoent omdat hij hij z'n bek meurt en vegen schijt in zijn bilspleet heeft zitten.
Fake jij nooit, Chai?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Chai het volgende:
SEKS, SEKS, SEKS, SEKS. KLAARKOMEN, KLAARKOMEN, KLAARKOMEN, KLAARKOMEN. AHHHHHHH.
Of hoe moet ik me dit voorstellen?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij als a-seksuele aansteller gewoon eens lekker je bek houdt over je verzonnen seksleven en verzonnen aandoening dan zou Fok! al een klein beetje mooier worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |