Waarom zo gemeen, oude boze brombeer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een salmiaklolly, nou goed? Dm dan gewoon.
Ranzig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb wel een "kort pittig kapsel" zoals jullie dat noemen maar ik vind zelf dat ik dat goed kan hebben.
Jurrgirl is echt sletje in bedquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ranzig.Zou je wel eerder doen dan Jurrgirl, though.
Niet zo chagrijnig. Dit is toch een heerlijke avond?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze komt over als 13...
Ach ik ben niet zo moeilijk met leeftijden. Hoe oud was jij ook alweer?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
41, moeder van 3 kinderen. Fulltime huis mama.
Als dat je niet uitmaakt DM dan. *wink wink*
Heb je die chick vandaag wel gezien?quote:
Wacht die date nou eerst maar af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Jurrgirl het volgende:
Ben ik weer!
Weten jullie die ene jongen waar ik het over had en een beetje over twijfelde?
Inmiddels praten we op whatsapp, hij had heel netjes en voorzichtig mijn tel gevraagd. Het gaat zo goed!!! we hebben zoveel gemeen, hij appt me gewoon de hele dag door, letterlijk. Hij stelt zeer veel geinteresseerde vragen, vertelt veel persoonliijke dingen over zichzelf en zijn fam, wilt alles over mij weten en is gewoon heel begripvol. Verder vraagt hij wat ik op een dag ga doen en en wenst me succes etc en vraagt weer hoe het gaat. Hoewel we nog niet een date hebben, lijken we nu al in een relatie te zitten.
Mensen die 'relaties' hebben voordat ze geneukt hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht die date nou eerst maar af.
nee zal haar ook niet meer zienquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb je die chick vandaag wel gezien?
Je hebt toegegeven aan een smartphone? Valt me tegen van je.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:46 schreef RadioSlut het volgende:
Hoi.Door dit topic heb ik Tinder ook geïnstalleerd, en ik kan niet inloggen op FB.
Wat moet ik doen? Ik heb echt de ballen verstand van smartphones, dit is mn eerste en ik heb m net een week
Dat dus. Stappen, alchohol, je wilt wat en de kans doet zich voor. Tot je je weer weggaat bij d'r en denkt, hopelijk kom ik die nooooooooit meer tegen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook z'n "" gok ik zo
![]()
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens in een te dronken bui seks heb gehad met iemand waar ik nuchter niet zo snel op zou springen
Ik zou zsm afspreken als ik jou was. Je plaatst hem nu al op een voetstuk. Ik weet niet hoever jullie uit elkaar wonen, maar dan zou je ook nog kunnen Skypen. Heb je beeld en geluid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Jurrgirl het volgende:
Ben ik weer!
Inmiddels praten we op whatsapp, hij had heel netjes en voorzichtig mijn tel gevraagd. Het gaat zo goed!!! we hebben zoveel gemeen, hij appt me gewoon de hele dag door, letterlijk. Hij stelt zeer veel geinteresseerde vragen, vertelt veel persoonliijke dingen over zichzelf en zijn fam, wilt alles over mij weten en is gewoon heel begripvol. Verder vraagt hij wat ik op een dag ga doen en en wenst me succes etc en vraagt weer hoe het gaat. Hoewel we nog niet een date hebben, lijken we nu al in een relatie te zitten.
Werkelijk nog nooit last van gehad. Ik weet alleen niet of dat positief of negatief is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dus. Stappen, alchohol, je wilt wat en de kans doet zich voor. Tot je je weer weggaat bij d'r en denkt, hopelijk kom ik die nooooooooit meer tegen.
Had ook een beetje te maken met d'r gedrag. Ik heb nog nooit iemand gehad die de sfeer zo kon verpesten met d'r geroep
Gewoon erin meegaan. Veel leukerquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:20 schreef habitue het volgende:
Troll is nu toch wel obvious van jurrgirl
Okok.quote:
Ze moeten eerst nog seks hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:04 schreef habitue het volgende:
Okok.
Jurrgirl hoe gaan jullie je eerste kindje noemen
Ik zag eerder ook al zo een post. Dan heb je denk ik niet genoeg gedronken =). Het is gewoon feitelijk bewezen dat drank je remmingen wegneemt en daar hoort dit vaak ook bij. Nu zijn er natuurlijk uitzonderingen maar in de regel kan je ervan uitgaan dat dit voor een ieder geldt. Is niks mis mee overigens, zolang je niks oploopt, haar niet zwanger maakt, het niet je zusje is en je niet eigenlijk een vriendin hebt heb je niks te verliezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:01 schreef yats het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit last van gehad. Ik weet alleen niet of dat positief of negatief is.
Ik twijfel, want er bestaan echt veel van die labiele wijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:20 schreef habitue het volgende:
Troll is nu toch wel obvious van jurrgirl
Sorry.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt toegegeven aan een smartphone? Valt me tegen van je.
Mijn ex was via tinder.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sorry.
Wat doe jij in dit topic trouwens? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Jurrgirl het volgende:
Ben ik weer!
Want?quote:
Beroemdheid op internet ben jij!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Al 3 FOK!kers herkennen me op Tinder
En, likete ze jou?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Al 3 FOK!kers herkennen me op Tinder
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beroemdheid op internet ben jij!
Ja 3 matchesquote:
Ik heb je niet langs zien komenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb geen match met LB. Ik voel me een nerd
Watquote:
DAarvoor woon jij niet dicht genoeg bij mijquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je niet langs zien komen
Ohquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
DAarvoor woon jij niet dicht genoeg bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |