Aaaw Coco! Positiviteitspost.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, aapieannie, ik lees nu pas van het ongelukHeftig! En wat een belachelijke reactie van je werk! Heb je daar inmiddels al contact over gehad? Edit: Ah, ik lees dat de operatie in ieder geval goed is gegaan, fijn.
Klaproos, wat tof, een recreatiehuisje kopenWaar ergens? Hoe was de bezichtiging?
Leuke vaderdagen* allemaalEn dat boek wil ik ook hebben!
* dat meervoud kan best, toch?
Ohhhh, Limone! Dat vingerverfvingerafdrukwerkje is fantastisch leuk![]()
Franny, wat een schattig ringetje
TAP, benieuwd hoe het cosleepen gaat
Naamarmbandjes vind ik zo schattig om die (vaak) mollige polsjes/armpjes heen
Nikki, fijn dat werken weer bevalt
Ach aapie, wat sneu voor je meisje ook. Wel fijn dat jullie zoveel steun krijgen uit de omgeving.
Skip, succes met de plakbaby
Ow, en Dot, ik ben benieuwd of de omgekeerde fokwet ook werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow nog meer tanden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Cwen het volgende:
Komt vast goed Nikki!
Franny, lekker hè, even eruit. Ik vind het prettig thuis, maar ik merk aan mezelf dat ik nu toch echt de uitdaging wel begin te missen. Maar ja, da's alleen maar een goed teken in mijn geval.
Skips, wat is ze leuk. Ze lijkt zo op je!
Burd, gekke dromen zijn geinig! Ik herken het niet, heb ze niet. Volgens mij slaap ik niet lang/diep genoeg daarvoor...
Mijn baby heeft haar eerste boventand door!
Zoiets zou het zomaar kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:21 schreef Franny_G het volgende:
Ontploft huis, vrolijke kindjes, beetje gestresste man met verfomfaaide kleren... Zoiets?.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh ja, kindjes showen! M. wilde laten zien dat ze d'r mond leeg gegeten had:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef Loj het volgende:
[..]
Wow nog meer tanden.
En over dromen gesproken... Je hebt me vannacht al achterna gezeten met een hakbijl... Je wou me vermoorden![]()
![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al die baby's met tandjes. De mijnese is nogsteeds tandloos. Al komt er wel wat aan hoor
Het zit er vast welquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al die baby's met tandjes. De mijnese is nogsteeds tandloos. Al komt er wel wat aan hoor
Net als bij jezelf, maar dan met een kleinere tandenborstel en kindertandpastaquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef GotC het volgende:
Oh ja, tandenpoetsenHoe doe je dat in hemelsnaam bij een mini?
Hier leidt tandenpoetsen nog steeds standaard tot gillen. Nou, en dan is z'n mond dus wagenwijd open, en kan ik even goed poetsenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef GotC het volgende:
Oh ja, tandenpoetsenHoe doe je dat in hemelsnaam bij een mini?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Hier raad de tandarts aan met de hand te poetsen de eerste paar jaar, behalve als dat echt drama is en elektrisch niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:22 schreef Cwen het volgende:
Hoe maak je een tandenborsel kapot?![]()
Tandenpoetsen doen we hier heel even zelf, daarna mag zij. Maar de elektrische is veel leuker dus die staat op het verlanglijstje voor haar 1e verjaardag
Maar het is toch helemaal niet erg als ze er even over doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef aapieannie het volgende:
Nikki zolang ze goed uit de nr 1 speen drinken hoef je niets te doen. Als ze ineens heel lang over de fles doen zou je over kunnen stappen
Hey, dat wist ik niet! Dan wisselen we het afquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier raad de tandarts aan met de hand te poetsen de eerste paar jaar, behalve als dat echt drama is en elektrisch niet.
Dit zodat kinderen ook feeling krijgen om zelf met de hand te poetsen.
Tenminste dat zei de tandarts toen ik vroeg of ik voor Jelle beter over zou kunnen stappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjee.. Hier trekt ze ze nu al vacuum.. Zo erg zelfs dat er na een paar keer zuigen niks meer uit komt :x maar om nou al over te stappen op 2.. Dan verslikt ze zich gegarandeerd.. Iemand toevallig nog suggesties om dit te verhelpen??quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef Limone het volgende:
Wij zijn overgestapt op een nieuwe speen toen ze de 1 vacuum trok. Vond ik wel een mooi moment.
Difrax flessen hebben een bepaald systeem die zuigen van onder lucht aan en zijn dus niet vacuüm te zuigen, als dat met die flessen wel gebeurd is het gaatje in het midden van het rubberen ventiel niet open.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohjee.. Hier trekt ze ze nu al vacuum.. Zo erg zelfs dat er na een paar keer zuigen niks meer uit komt :x maar om nou al over te stappen op 2.. Dan verslikt ze zich gegarandeerd.. Iemand toevallig nog suggesties om dit te verhelpen??
Wij hebben Dr. Brown flessen, die zijn volgens mij niet vacuüm te krijgenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Difrax flessen hebben een bepaald systeem die zuigen van onder lucht aan en zijn dus niet vacuüm te zuigen, als dat met die flessen wel gebeurd is het gaatje in het midden van het rubberen ventiel niet open.
Volgens mij is er nog wel een merk dat niet vacuüm te krijgen is maar geen ervaring mee dus weet dat niet zeker.
Anders de fles regelmatig even een beetje uit de mond halen zodat er weer lucht bij kan, maar ik denk dat ik met mijn kinderen dan ruzie zou hebben
Je moet van die zoutoplossing neuspipetjes halen. Dat werkt nog enigszins. Dat neuszuigen is mij nog nooit geluktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:20 schreef DJMomo het volgende:
Ik vond dr Brown niet zo fijn. Heb difrax en bevalt wel prima.
Jaap is snot verkouden.zo dat neus zuig ding van otrivin maar ff halen
Ja pipetjes van daro of otrivin (noemen ze een mondodose ) en als 2e keus druppels. laatste keus is pas een spray (zoutoplossing)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Je moet van die zoutoplossing neuspipetjes halen. Dat werkt nog enigszins. Dat neuszuigen is mij nog nooit gelukt
We hebben juist difraxquote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Difrax flessen hebben een bepaald systeem die zuigen van onder lucht aan en zijn dus niet vacuüm te zuigen, als dat met die flessen wel gebeurd is het gaatje in het midden van het rubberen ventiel niet open.
Volgens mij is er nog wel een merk dat niet vacuüm te krijgen is maar geen ervaring mee dus weet dat niet zeker.
Anders de fles regelmatig even een beetje uit de mond halen zodat er weer lucht bij kan, maar ik denk dat ik met mijn kinderen dan ruzie zou hebben
Ik heb wel de normale bodem ook hoor! Maar wij gebruiken dus een flessenwarmer, en dan blijft dat immense (en zware) flessenwarmer ding er dus onder zitten..quote:
Wat een mooi koppie haar JJ!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
We hebben juist difrax
Er zit overigens een flessenwarmer in, aan de onderkant, misschien daarom?
[ afbeelding ]
Volgens de website wel, maar als mini JJ 'm vacuüm kan trekken? Lijkt me ook zwaar!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik zag deze flessenwarmer laatst in de Prenatal ja, mij leek 'ie in het gebruik wat onhandig... Maar, Difrax zal toch wel rekening hebben gehouden met het ontwerp van deze flessenwarmer in combinatie met het ventielsysteem van de flessen?
Tis ook een zwaar ding jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens de website wel, maar als mini JJ 'm vacuüm kan trekken? Lijkt me ook zwaar!
Dat is heel irritant... Had je mijn post gezien?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Neuh voor de rest best handig hoor!Alleen dat vacuum zuigen irriteert me :/ moet echt om de minuut die fles uit dr mondje trekken anders komt er niks meer uit!
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Tis ook een zwaar ding ja. Geen idee verder. Dit lees ik nog online op de Difrax site:
S-flesverwarmer
De S-fles zuigt vacuüm.
Dit kan worden veroorzaakt doordat het o-ring ventiel dicht of verstopt zit. Druk het opstaande stukje van het ventiel tussen 2 vingers open aan de korte zijden. Controleer dit bij het plaatsen van het ventiel over het verwarmingselement. Zorg ervoor dat het opstaande stukje naar boven steekt. Daarnaast kan de verstopping worden veroorzaakt doordat het ventiel vies of
verkalkt is. Wij adviseren dan ook om na gebruik het o-ring ventiel altijd schoon en droog te maken om o.a. kalkvorming te voorkomen.
Ja! Sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat is heel irritant... Had je mijn post gezien?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
[ Bericht 42% gewijzigd door hilliebillie op 20-06-2014 20:23:10 ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het heel mooi hoe je ervoor zorgt dat je jongens individuen zijn, Nikki. Denk dat ze dat, zeker als ze ouder worden, zullen waarderen. Die blik van S is weer onbetaalbaar!
Wij hebben morgen een bruiloft en nu gaat I voor het eerst logeren! Ik ga volgens mij veel te veel afgekolfde melk achterlaten, maar wil zeker weten dat I. niets tekort komt.
Oi, ik bedoelde het niet zuur! Ik had daar niet aan gedacht. Sorry!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Japie wat knap!![]()
En ja Limone, dat links rechts is vast NIKKI eigen ofzo. Ik vind dat ze allebei gewoon hun eigen plekje verdienen. Net zoals ik kleertjes heb die echt van S of echt van T zijn. Ik vind het gewoon een beetje raar om ze elkaars kleertjes aan te laten trekken. Daarom zul je T altijd in het blauwe jasje zien en S altijd in de grijze. Misschien een beetje autistisch, maar het voelt gewoon niet goed om kleertjes uit te wisselen. Behalve als ze exact hetzelfde aan hebben, maar dan weet je het natuurlijk toch niet.Ik ga morgen shoppen. Eens kijken of ik nog wat leuke uitverkoopjes kan scoren.
Hillie wat een leukerd! Zo te zien is ze blij dat ze even lang uit de buik is als in de buik.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Oi, ik bedoelde het niet zuur! Ik had daar niet aan gedacht. Sorry!
Oh gelukkig! Pfoei. Kusjekroel slaap lekker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]Ik heb het niet zuur opgevat hoor. Misschien had ik wat ever smileys in mijn post moeten gebruiken. Anyway ik was gewoon zoet en niet zuur.
Die sorry mag je dus weer in je broekzak stoppen.
Goed zo Jaap! Welkom bij de club. Tip; probeer ook gelijk terug rollen te oefenen. Anders wordt je net zo gefrustreerd als ik. Groetjes, mini van fbquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef DJMomo het volgende:
Jaap rolt!!!!
Tot zover mijn binnenval post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |