abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141247289
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

pi_141247294
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, aapieannie, ik lees nu pas van het ongeluk :o Heftig! En wat een belachelijke reactie van je werk! Heb je daar inmiddels al contact over gehad? Edit: Ah, ik lees dat de operatie in ieder geval goed is gegaan, fijn.

Klaproos, wat tof, een recreatiehuisje kopen O+ Waar ergens? Hoe was de bezichtiging?

Leuke vaderdagen* allemaal :Y En dat boek wil ik ook hebben!
* dat meervoud kan best, toch? :+

Ohhhh, Limone! Dat vingerverfvingerafdrukwerkje is fantastisch leuk *;

Franny, wat een schattig ringetje O+
TAP, benieuwd hoe het cosleepen gaat :)
Naamarmbandjes vind ik zo schattig om die (vaak) mollige polsjes/armpjes heen O+

Nikki, fijn dat werken weer bevalt :)

Ach aapie, wat sneu voor je meisje ook. Wel fijn dat jullie zoveel steun krijgen uit de omgeving.

Skip, succes met de plakbaby ;)

Ow, en Dot, ik ben benieuwd of de omgekeerde fokwet ook werkt :+
Aaaw Coco! Positiviteitspost. O+ Met je lekkere omnomtom :9

Succes met de verhuizing: 2x zoveel kinderen, 2x zoveel ruimte. ;)

Lily! wat is ze mooi gestyled! En mooi van zichzelf natuurlijk ook! ;) Volgens mij lijkt zij best wel op haar broer, toch? Weet ik van het lurken. :@

Dot, misschien kan je het op zijn eigen kamer slapen testen? :+ Hij is zo weer teruggehaald natuurlijk.

Praat met je vriend, JJ, waarschijnlijk vindt hij dat hij al heel veel doet.. Even verwachtingen levelen kan al heel veel doen!

Ja Burd, die dromen waren echt zo gek en verwarrend. ik wijtte het aan het licht slapen. Helemaal kapot gedroomd was ik dan de volgende ochtend. Nu minder last van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 18-06-2014 21:30:32 ]
pi_141261030
Dromen waren heel heftig maar dat begint af te nemen. Je dromen klinken zo vooral erg grappig, Burdie! :D .

Ik ben vandaag een paar uurtjes alleen op pad geweest voor een bruiloft + receptie van een collega. En daar heb ik met een paar andere collega's even flink over werk kunnen praten. Dat heeft me goed gedaan. Ook dat ze me missen en me graag op de hoogte houden en mijn mening willen horen over dingen. O+ .

Leuk van je verhuizing Coco!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:04:27 #4
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141262306
Hihi, dromen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:07:09 #5
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_141262453
Ik zag hier veel blije kindjes voorbij komen!

Hier een meisje dat lekker in haar velletje zit (afgezien van haar 12 weken sprong vandaag)! Ze heeft nu een boog boven de box waar flink tegenaan wordt gemept, probeert ze dingen te pakken die we voor haar houden, doet ze geluidjes na die wij maken (ugh, aaah, oeee, ehhh) en is ze heel erg lacherig O+

En werken.. Ik mag maandag weer aan de slag :X ook eventjes over andere dingetjes praten dan mijn meiske!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:36:01 #6
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141264202
Oh ja, kindjes showen! M. wilde laten zien dat ze d'r mond leeg gegeten had:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141264479
Franny dank voor het delen van je beauty regime. Soms heb ik het idee dat Jaap meer smeersels heeft dan ik: sudo voor billen, wolvet voor liezen, hormoonzalfje voor eczeem, weleda gezichtscrème en/of bepanthen voor tussendoor. :') cetamadinges creme moet ik idd eens gaan halen.

Burd, x-nay on the sex dreams btw.
Babyzwemmen wil ik ook gaan doen, maar doe even rustig gelet op eczeem, en ws pas na de zomervakantie als Sjaak lekker op school zit. *O*

Werk... :{w vond t wel prima thuis. Maar helaas. Betaalt de rekeningen niet! Gezellig ook, 2e week dat ik er was reorganisatie aangekondigd. 130 man er uit. (Rara waar werk ik...)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_141266357
Rijst wat heerlijk dat het zo goed gaat met je meisje. :) En volgende week weer werken komt vast goed hoor. Nu nog even extra genieten met je meisje. :*

Skips wat is M toch leuk! O+

Momo wat ruk van je werk. :*

Mijn man gaat vrijdag voor het eerst een hele dag alleen met de kindjes zijn en hij vindt het best spannend. Vrijdag is zijn vrije dag, dus hij zal er toch aan moeten wennen om ze op die dag alledrie te hebben. En L. moet gewoon netjes op tijd gebracht en gehaald worden van school en hij is bang dat hij dan net de baby's moet voeden enz. enz. Een beetje koudwatervrees denk ik. Ik ben echt benieuwd wat ik hier aan ga treffen als ik vrijdagmiddag thuiskom. :X
pi_141267012
Ontploft huis, vrolijke kindjes, beetje gestresste man met verfomfaaide kleren... Zoiets? :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141268501
Komt vast goed Nikki!

Franny, lekker hè, even eruit. Ik vind het prettig thuis, maar ik merk aan mezelf dat ik nu toch echt de uitdaging wel begin te missen. Maar ja, da's alleen maar een goed teken in mijn geval.

Skips, wat is ze leuk O+. Ze lijkt zo op je!

Burd, gekke dromen zijn geinig! Ik herken het niet, heb ze niet. Volgens mij slaap ik niet lang/diep genoeg daarvoor...

Mijn baby heeft haar eerste boventand door! :o
Home is where the O+ is...
pi_141274045
Ineens Cwen? Of heeft ze er wel last van gehad? Hier is het tweede ondertandje door en dat was een stuk minder dramatisch dan de eerste!

Ach miniskipje! Mijn M. kan ook precies zo kijken. :D O+

Klinkt goed, Franny! Weer even een stukje van je oude leven herpakken.
pi_141276134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Cwen het volgende:
Komt vast goed Nikki!

Franny, lekker hè, even eruit. Ik vind het prettig thuis, maar ik merk aan mezelf dat ik nu toch echt de uitdaging wel begin te missen. Maar ja, da's alleen maar een goed teken in mijn geval.

Skips, wat is ze leuk O+. Ze lijkt zo op je!

Burd, gekke dromen zijn geinig! Ik herken het niet, heb ze niet. Volgens mij slaap ik niet lang/diep genoeg daarvoor...

Mijn baby heeft haar eerste boventand door! :o
Wow nog meer tanden.

En over dromen gesproken... Je hebt me vannacht al achterna gezeten met een hakbijl... Je wou me vermoorden :X ;) :D :')
pi_141277566
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:21 schreef Franny_G het volgende:
Ontploft huis, vrolijke kindjes, beetje gestresste man met verfomfaaide kleren... Zoiets? :D .
Zoiets zou het zomaar kunnen zijn ja. :D Nouja, zolang de kindjes het fijn hebben maakt het me verer niet zoveel uit wat er met mijn huis gebeurt die dag, die rommel ruim ik wel weer op als ik thuiskom. :')
pi_141278189
M O+

Ellie met boventandje!

Haha gekke dromen :D Loj, hopelijk geen voorspellende droom!

Hier vannacht een goede nacht gehad! M sliep van 00.10 tot 5.12 ( :P ) !!!! Gewoon 5 uur geslapen, wauwie! Hij zal wel moe zijn van het ontwikkelen. Kruipen gaat ineens heel goed en gisteren zat hij in de box ineens op z'n knietjes en probeerde hij te gaan staan, dat laatste lukte nog niet maar :o Box maar vast omlaag gezet.
pi_141278254
Ja Mabawa, daar zou ik ook moe van zijn. Woei! *O*
pi_141278503
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh ja, kindjes showen! M. wilde laten zien dat ze d'r mond leeg gegeten had:

SPOILER
O+
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:07:44 #17
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141279232
Thanks all! O+

--

Oh Nikki, het komt vast goed! Er komt vast wel een of ander instinct los ofzo en dan lukt het.

Of hebben mannen dat niet en ratel ik nu onzin? :@

Hoe dan ook: komt goed!

--

Ohhhh SnEllie met een boventandjes!

Verder nog altijd een :* voor je nachten Cwen..

--

Hihi M.axim gaat ook ineens op warpspeed! O+ En 5 uur. Wat heerlijk kan dat zijn hè?

Ik kreeg er hier bij M.aud voor het eerst een soort droomvoeding in gisteravond. Ze sliep vervolgens van 23.30 tot 04.15. Ook bijna 5 uur. Maar ohhhh, ploftetten! :X

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 19-06-2014 10:24:57 ]
pi_141279853
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef Loj het volgende:

[..]

Wow nog meer tanden.

En over dromen gesproken... Je hebt me vannacht al achterna gezeten met een hakbijl... Je wou me vermoorden :X ;) :D :')
_O- Sorry, denk ik... _O-

Uhm ja, tandje gaat niet zonder slag of stoot, zeg maar... Het was vannacht 05.00 uur + paracetamol voor ze langer dan 3 kwartier sliep :O.

Wauw, Mabawa, wat gaat 'ie hard!

Skip, lekker!
pi_141280261
Mabawa en Skippy wat lekker (bijna) 5 uur slaap
En bijna gaan staan Mabawa wat snel!

Ellie een boventandje!

Nikki gaat vast goed komen vrijdag!

Dromen heb ik na m'n bevalling gelukkig geen last meet van gehad (tijdens m'n zwangerschap wel, was daar ook wel klaar mee toen)

Rijst wat fijn dat ze zo lekker in haar vel zit! En succes met werken volgende week

Hier ook een over het algemeen vrolijkerd. Lekker overal aan het staan en kan zich momenteel heerlijk zelf vermaken met speelgoed (als grote broer niet in de weg loopt om ALLES af te pakken waar ze mee aan het spelen is :{ wordt daar momenteel wel een beetje simpel van maja ook dat zal vast een fase zijn)

En ik denk ook dat we het mysterie van het absoluut niet willen tandenpoetsen hebben opgelost.. Zijn ineens drie tanden tegelijk doorgekomen en tandje 8 staat ook op doorbreken. En het minder goede eten zou daar misschien ook wel mee te maken kunnen hebben, al wijt ik dat ook wel aan de warmte van afgelopen tijd en is gelukkig ook al weer goed
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:00:18 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141280363
Al die baby's met tandjes. De mijnese is nogsteeds tandloos :o. Al komt er wel wat aan hoor ;)
pi_141280386
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al die baby's met tandjes. De mijnese is nogsteeds tandloos :o. Al komt er wel wat aan hoor ;)
+1
pi_141280388
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het zit er vast wel ;)
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:04:07 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141281835
Oh ja, tandenpoetsen :o Hoe doe je dat in hemelsnaam bij een mini? :+
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:05:57 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141281873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef GotC het volgende:
Net als bij jezelf, maar dan met een kleinere tandenborstel en kindertandpasta :+.
KuikenGuppy
pi_141283670
Geen idee, ik vergeet het steeds. Het helpt ook niet dat ik haar tandenborstel (die ik nooit heb gebruikt) gister kapot gemaakt heb. :')
pi_141283903
Hoe maak je een tandenborsel kapot? :o _O-

Tandenpoetsen doen we hier heel even zelf, daarna mag zij. Maar de elektrische is veel leuker dus die staat op het verlanglijstje voor haar 1e verjaardag O+
pi_141284653
Door erop te staan.. ;(
pi_141285700
Kaylee vind tandenpoetsen leuk! Eerst sabbelt ze even op de borstel maar dan gaat het mondje wijd open en kan ik ff poetsen. Dan mag ze zelf en dat is lachen gierwn brullen!
  donderdag 19 juni 2014 @ 14:39:15 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_141286319
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef GotC het volgende:
Hier leidt tandenpoetsen nog steeds standaard tot gillen. Nou, en dan is z'n mond dus wagenwijd open, en kan ik even goed poetsen >:) :o }:| .

Poets meestal in bad trouwens, dan zit ie in een badring en kan geen kant op. Anders op schoot bij mij, en vriend poetsen (of andersom).
pi_141286618
Ook nog even spammen dan :@

SPOILER
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 19 juni 2014 @ 14:56:52 #31
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_141286923
Wat een haar JJ :o

Pfff, mag ik zeggen dat ik een beetje kriegel word van mijn dame! :X ze heeft overduidelijk haar 12 weken sprong.. Ze is jammerig, piep- en mieperig, huilerig, drinkt beroerd (van een 150 fles, laat ze gerust 80 of 90 staan), korte slaapjes..

Ik bied haar nu maar meerdere kleinere flesjes aan, als ze meer wil, dan maak ik extra..

Faseeeeeee? Ja toch?! ;(
Ow, het werkt vast niet mee dat ze dinsdag ook weer 2 prikken krijgt, gelukkig moet ze vroeg en gaat papa met haar!
pi_141291995
Rijst :*. Tja, sprongetjes zijn niet tof, maar echt, het ís een fase :Y. Het wordt beter :).

Ik ben heel trots: ik heb m'n spiraal laten zetten en ik ben niet in paniek geraakt! Nu lekker op de bank met chocolade kokos cake en thee O+.
pi_141292369
JJ, wat een pracht O+
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:42:59 #34
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_141294961
JJ O+ :o Wat enorm schattig!! Ik smelt! Die foto met papa, omgggg O+ O+ O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_141295038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:22 schreef Cwen het volgende:
Hoe maak je een tandenborsel kapot? :o _O-

Tandenpoetsen doen we hier heel even zelf, daarna mag zij. Maar de elektrische is veel leuker dus die staat op het verlanglijstje voor haar 1e verjaardag O+
Hier raad de tandarts aan met de hand te poetsen de eerste paar jaar, behalve als dat echt drama is en elektrisch niet.

Dit zodat kinderen ook feeling krijgen om zelf met de hand te poetsen.
Tenminste dat zei de tandarts toen ik vroeg of ik voor Jelle beter over zou kunnen stappen.
pi_141296134
Ahhhh JJ die foto met haar papa. O+

Oh en Rijst herkenbaar hoor die tijd rond de 12 weken. Ze zijn hier allebei elke fles aan het pielen. Dan stoppen ze halverwege en gaan een beetje kauwen op de speen, ondertussen een beetje lachen en om zich heen kijken en dan sabbelen ze weer een beetje. Nouja best lastig om ze een hele fles te laten drinken dus. ;) Als ik maar genoeg geduld heb dan drinken ze de fles vanzelf op hoor.

Oh en fv mama's... de jongens zijn 3 maanden dus zouden ze naar speen 2 over mogen. Weet iemand wat daar de achterliggende gedachte achter is? Borsten krijgen toch ook niet na 3 maanden ineens een groter gat om uit te drinken. :+ :?
pi_141297097
Nikki zolang ze goed uit de nr 1 speen drinken hoef je niets te doen. Als ze ineens heel lang over de fles doen zou je over kunnen stappen
pi_141299187
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:31 schreef aapieannie het volgende:
Nikki zolang ze goed uit de nr 1 speen drinken hoef je niets te doen. Als ze ineens heel lang over de fles doen zou je over kunnen stappen
Maar het is toch helemaal niet erg als ze er even over doen?

Ik had vandaag bezoek van een vrijwilligster van een project hier in de buurt dat nieuwe moeders laat kennismaken met andere moeders en bij de intake had Stip een huilbui en ik had gezegd dat hij niet zo goed sliep, sturen ze iemand die laten huilen en strikt om de 4 uur voeden aanhangt :{ Zij waren dus bij onze huilpoli geweest en daar mocht ze dus idd zelf niet bij zijn. Dat lijkt me toch echt 3x niks. Ze zei dat er ook een vrijwilligster was die haar kind altijd in de doek had. Denk dat ik daar meer van kan leren... Rugdragen is me namelijk nog steeds niet gelukt :P
  donderdag 19 juni 2014 @ 20:27:13 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141299981
Wij zijn bij 4 mnd overgestapt naar nr 2 en bij 7 mnd naar nr 3. Beide keren omdat hij ineens 10 min langer over een fles deed.
Er zit iig geen reden achter, maar als je merkt dat er ineens langzaam wordt gedronken of ineens veel minder wordt gedronken (kost teveel moeite/duurt te lang), kan het de moeite waard zijn om de volgende speen te proberen :)

Maar, never change a winning team!
pi_141300558
+1 dus..
  donderdag 19 juni 2014 @ 20:45:38 #41
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141301074
Hier drinkt ze nogsteeds met nr 1. Nooit aan gedacht om een andere speen te nemen :@

Ontaarde moeder gaat morgen maar eens een m speen halen

[ Bericht 15% gewijzigd door -Bubseltje- op 19-06-2014 20:51:09 ]
  donderdag 19 juni 2014 @ 20:54:06 #42
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141301562
Ik gaf T. laatst water uit z'n kleine flesje met nr 1 speen. Hij kreeg er bijna niks uit :+
  donderdag 19 juni 2014 @ 20:59:23 #43
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141301957
De flessen gaan wel leeg. Maar het kost wat meer moeite, ik dacht aan een fase ofzo :+ :@
pi_141303666
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Hier raad de tandarts aan met de hand te poetsen de eerste paar jaar, behalve als dat echt drama is en elektrisch niet.

Dit zodat kinderen ook feeling krijgen om zelf met de hand te poetsen.
Tenminste dat zei de tandarts toen ik vroeg of ik voor Jelle beter over zou kunnen stappen.
Hey, dat wist ik niet! Dan wisselen we het af :Y. Op dit moment is haar coördinatie toch nog niet goed genoeg voor elektrisch, maar wel handig voor ons als controle.
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:46:59 #45
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141304945
Cwen, wat goed! *O*

--

Oh JJ, wat mooi!
pi_141305085
Hier was poetsen evht dik drama. Tot luuk de elektrische borstel van zijn zus in handen kreeg. Wij poetsen nu dus bij beide kinderen elektrisch. Volgens onze tandarts was dit geen enkel probleem en prima.

Luuk heeft trouwens al zijn flessen met een Slow flow speen gedronken. Ging altijd goed dus nooit veranderd.
*poef* nu is het weg
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:57:24 #47
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_141305600
Mijn meisje drinkt vanaf dat ze 5 weken was al uit 2, bij 1 ging het haar zo traag af dat ze tijdens nachtvoedingen in slaap viel en met geen mogelijkheid meer wakker te krijgen was.. :|W

En ik koop elke 6 weken nieuwe fles speentjes voor der :)
pi_141306045
Thanks voor de tips ladies. Ze beginnen wel halverwege wat te rommelen met de fles sinds een kleine week. Ik probeer speen 2 eens en als het niet helpt tegen het gerommel halverwege de fles gaat speen 1 weer terug, want ze hebben ook gewoon nog zuigbehoefte.

Ik heb vandaag via het fietsenplan een mamafiets gekocht. Hij kost me gewoon niets. Of nouja, een stuk of 40 vakantie uren. En daar heb ik er dik 600 van dus ik kan wel wat missen. :') En 2 Yepp zitjes (eentje voorop en eentje achterop) met een heel tof kleurtje als "accessoires" dus die kostten me ook niets. *O*

SPOILER
pi_141308013
Ow wat mooi Nikki! Wij sparen voor een ouderfiets (mehehe genderneutraal :') ). We hebben het eigenlijk al bijelkaar, maar dat ding moet altijd buiten staan dus wij moeten stalling regelen... bla bla bla. Jij had dat natuurlijk al drie keer gedaan! :P Fijn ook, Gratissssj

JJ wat een mooierd!

Wij zijn overgestapt op een nieuwe speen toen ze de 1 vacuum trok. Vond ik wel een mooi moment. ;)

Ik ging vandaag bier kopen en moest mijn id laten zien. De kassamevroi zei: "ja, je hebt wel een baby, maar dat zegt niets he?" OH YES!!!11 IK ZIE ERUIT ALS EEN TIENERMOEDER!! *O* Toen ze mijn geboortedatum zag, zei ze: "Oh. Toch niet zo jong." -O- :')

Toen we weer thuis waren zei M. als bonus ook nog even "mamamamammm", terwijl ze mij aankeek. O+

Wat een top dag!
pi_141309503
Ja Limone, ik besloot vanmorgen een fiets te kopen van mijn 627 vakantie uren. :') Ik ben echt erg wat dit soort dingen betreft, wat in mijn hoofd zit moet dan gelijk geregeld worden ook. En dan kom ik doodleuk thuis bij mijn man en vertel dat ik een fiets heb 'gekocht'. :+ Ik vond het een mooi cadeau voor mezelf en man op onze 4-jarige trouwdag. ^)

Wat knap dat M mamamamamama zegt. O+

En die opmerking van de kassamevrouw toen ze je leeftijd zag. :') En bedankt zegmaar. :D
pi_141312862
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef Limone het volgende:

Wij zijn overgestapt op een nieuwe speen toen ze de 1 vacuum trok. Vond ik wel een mooi moment. ;)

Ohjee.. Hier trekt ze ze nu al vacuum.. Zo erg zelfs dat er na een paar keer zuigen niks meer uit komt :x maar om nou al over te stappen op 2.. Dan verslikt ze zich gegarandeerd.. Iemand toevallig nog suggesties om dit te verhelpen??
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_141316700
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ohjee.. Hier trekt ze ze nu al vacuum.. Zo erg zelfs dat er na een paar keer zuigen niks meer uit komt :x maar om nou al over te stappen op 2.. Dan verslikt ze zich gegarandeerd.. Iemand toevallig nog suggesties om dit te verhelpen??
Difrax flessen hebben een bepaald systeem die zuigen van onder lucht aan en zijn dus niet vacuüm te zuigen, als dat met die flessen wel gebeurd is het gaatje in het midden van het rubberen ventiel niet open.
Volgens mij is er nog wel een merk dat niet vacuüm te krijgen is maar geen ervaring mee dus weet dat niet zeker.

Anders de fles regelmatig even een beetje uit de mond halen zodat er weer lucht bij kan, maar ik denk dat ik met mijn kinderen dan ruzie zou hebben :o
pi_141316835
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 02:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Difrax flessen hebben een bepaald systeem die zuigen van onder lucht aan en zijn dus niet vacuüm te zuigen, als dat met die flessen wel gebeurd is het gaatje in het midden van het rubberen ventiel niet open.
Volgens mij is er nog wel een merk dat niet vacuüm te krijgen is maar geen ervaring mee dus weet dat niet zeker.

Anders de fles regelmatig even een beetje uit de mond halen zodat er weer lucht bij kan, maar ik denk dat ik met mijn kinderen dan ruzie zou hebben :o
Wij hebben Dr. Brown flessen, die zijn volgens mij niet vacuüm te krijgen :)

Stip wil nu soms 5 flessen per dag, maar drinkt dan alleen voordat hij naar bed gaat 6 schepjes en de rest heeft hij genoeg aan 5 schepjes. Maar eigenlijk zou 6 schepjes prima kunnen overdag met 5 flessen, maar als hij dan 6 flessen wil drinkt hij wel erg veel. Of kan dat geen kwaad en kunnen we gewoon 6 gaan aanbieden? Hij herkauwt wel meer met 6 schepjes trouwens.

Sjieke fiets Nikki! En gefeliciteerd met jullie trouwdag!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 06:07:09 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141316994
Dot, hij drinkt dus als hij naar bed gaat 180/6 en voor de rest 150/5? En hoeveel weegt Stip nu?
Maar als hij het perfect doet op 1x 180/6 en 5x150/5..never change a winning team :) Gewoon lekker zo laten.

Mooie fiets Nikki :)

JJ, wat een heerlijk meisje heb je daar zeg! En die foto met haar papa O+! Geef jezelf de tijd om te herstellen he? En je kan het beste liggend uitrusten, dan staat er geen druk op de wond (zittend wel).
Hier hielpen ook de dr.Brown flessen :) In 8 mnd nog geen enkele keer vacuüm gekregen.

Limoentje, wat lieffff, mamamama! Die krijg ik sinds gisteren ook O+!
En die caissière :').

[ Bericht 32% gewijzigd door GotC op 20-06-2014 06:15:52 ]
pi_141317029
Dot, zolang Stipje er tevreden mee is zou ik het zo laten. Hij krijgt met 5x150 echt al voldoende binnen om te groeien hoor. En hij krijgt zelfs nog iets meer dan dat dus het lijkt me prima zo. :Y

En goedemorgen! :W
pi_141317194
Ik zit nog geen kwartier op mijn werk en mijn man heeft al 2 vragen gesteld:
"Moet ze nog eten mee naar school?"
"Wat moet ik met het haar van L?"
Hij heeft geluk dat ik de kleertjes voor alle kindjes al heb klaargelegd, want anders had ik die vraag ook vast al gehad. Hij heeft zich de afgelopen maanden niet over dit soort dingen hoeven bekommeren, dat is wel duidelijk geloof ik. :')
pi_141317535
Mooie fiets Nikki!

Hahaha Limone, hier wordt ook regelmatig om id gevraagd :P Maarre leuke opmerking uiteindelijk :')
Ahh wat lief van Nellie dat ze mammammam zegt O+

JJ O+ Prachtih meisje heb je daar!
pi_141317603
Ik vond dr Brown niet zo fijn. Heb difrax en bevalt wel prima.

Jaap is snot verkouden. :( zo dat neus zuig ding van otrivin maar ff halen
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_141318076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 08:20 schreef DJMomo het volgende:
Ik vond dr Brown niet zo fijn. Heb difrax en bevalt wel prima.

Jaap is snot verkouden. :( zo dat neus zuig ding van otrivin maar ff halen
Je moet van die zoutoplossing neuspipetjes halen. Dat werkt nog enigszins. Dat neuszuigen is mij nog nooit gelukt
  vrijdag 20 juni 2014 @ 08:58:35 #60
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141318080
Difrax bevalt hier al bijna 9 :o maanden goed. Maar idd wel goed kijken of het ventiel beneden goed open is.
pi_141318281
Oh jee Nik, je man! :o Komt vast goed. Mijn ervaring is dat op het moment dat ik niet bereikbaar ben voor vragen, mijn man prima zelf kan denken.. :')

Ja Mabawa, mijn id werd veel gevraagd voor dat ik zwanger was. Tot ik een duidelijk buik had! En later met baby is het me ook nooit meer overkomen. Tot gister. Toch maar opmaken voor het boodschappen doen. :@

De neusslurpert werkt hier prima. Wel een rot geluid. "Alsof je de hersens zo naar buiten zuigt", volgens een vriendin. 8-)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 09:11:52 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141318314
Is dat zo'n rietje, of een neuspeer? Laatstgenoemde doet hier dus helemaal naks.
KuikenGuppy
pi_141318398
Met zo'n slangetje.

dezes:

pi_141319157
Nice nikki. En mannen zijn niet zo zorgzaam. En gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.

Limone nouja je ziet er nog jong uit.
Ik ga zo mijn paspoort ophalen en sac haar id. Daarna naar het cb. Wil eigenlijk met de fiets maar dan krijg ik niet alles mee -O-
pi_141321032
}:| }:| }:| Stip heeft weer spruw }:| }:| }:|

En we koken z'n flessen zelfs na elk gebruik uit. Spenen ook dagelijks, wassen onze handen voor elke fles en we stoppen geen vingers in z'n mond :{

Ik weet eigenlijk niet hoe zwaar hij nu is, want het weeguurtje was telkens op een vervelend tijdstip voor ons.

Dat Otrivin ding ziet er eng uit! Zuig je dan zelf de snotjes eruit? :9
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:10:10 #66
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141321383
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 08:58 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Je moet van die zoutoplossing neuspipetjes halen. Dat werkt nog enigszins. Dat neuszuigen is mij nog nooit gelukt
Ja pipetjes van daro of otrivin (noemen ze een mondodose ) en als 2e keus druppels. laatste keus is pas een spray (zoutoplossing)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_141322079
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 02:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

We hebben juist difrax :o

Er zit overigens een flessenwarmer in, aan de onderkant, misschien daarom?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:39:54 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141322322
Misschien wel ja dit ken ik zo niet?
pi_141322576
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Misschien wel ja dit ken ik zo niet?
Ik heb wel de normale bodem ook hoor! Maar wij gebruiken dus een flessenwarmer, en dan blijft dat immense (en zware) flessenwarmer ding er dus onder zitten..
pi_141322834
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:32 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

We hebben juist difrax :o

Er zit overigens een flessenwarmer in, aan de onderkant, misschien daarom?
[ afbeelding ]
Wat een mooi koppie haar JJ!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:02:11 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141323130
Huh? Dat heb ik nog nooit gezien :D
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:07:05 #72
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141323290
Ik zag deze flessenwarmer laatst in de Prenatal ja, mij leek 'ie in het gebruik wat onhandig... Maar, Difrax zal toch wel rekening hebben gehouden met het ontwerp van deze flessenwarmer in combinatie met het ventielsysteem van de flessen?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:08:23 #73
73386 Fazz
onderweg
pi_141323328
JJ wat een schatje, en dat haar! O+

Mooie fiets Nikki! Goed en snel geregeld weer :Y

Limone, die kassière :X

M'n mamacafe bezoek is niet gelukt vandaag, we waren te laat uit bed :+ Echt, ik zit niet voor 10 aan het ontbijt tegenwoordig. Soms wel vervelend want in de middag probeer ik nog te slapen dus de dag is dan wel heel kort. Toch maar eerder naar bed dan 's avonds :@
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:10:10 #74
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141323380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik zag deze flessenwarmer laatst in de Prenatal ja, mij leek 'ie in het gebruik wat onhandig... Maar, Difrax zal toch wel rekening hebben gehouden met het ontwerp van deze flessenwarmer in combinatie met het ventielsysteem van de flessen?
Volgens de website wel, maar als mini JJ 'm vacuüm kan trekken? Lijkt me ook zwaar!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:31:46 #75
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141324063
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Volgens de website wel, maar als mini JJ 'm vacuüm kan trekken? Lijkt me ook zwaar!
Tis ook een zwaar ding ja :Y. Geen idee verder. Dit lees ik nog online op de Difrax site:

S-flesverwarmer

De S-fles zuigt vacuüm.

Dit kan worden veroorzaakt doordat het o-ring ventiel dicht of verstopt zit. Druk het opstaande stukje van het ventiel tussen 2 vingers open aan de korte zijden. Controleer dit bij het plaatsen van het ventiel over het verwarmingselement. Zorg ervoor dat het opstaande stukje naar boven steekt. Daarnaast kan de verstopping worden veroorzaakt doordat het ventiel vies of
verkalkt is. Wij adviseren dan ook om na gebruik het o-ring ventiel altijd schoon en droog te maken om o.a. kalkvorming te voorkomen.
pi_141325184
JJ die blote babyvoetjes. O+

Ik vind die fles er best onhandig uitzien. :@ Of valt het bij het dagelijks gebruik mee?

Dot, wat sneu dat Stip weer spruw heeft. Hopelijk gaat het weer snel over. :*
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:14:21 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141325585
Magentron of waterkoker met 40° ftw :7

En beterschaapjes Stip :*
pi_141325816
Koude melk for the win win! 8-) :P

Persoonlijk vind ik die fles er wat hysterisch eruit zien, maar het zal vast handig zijn!

Ach die Stippie. :*
pi_141326799
Jaap rolt!!!!

Tot zover mijn binnenval post
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_141327723
Hoera voor jaap! (weet de jompelsmiley niet mobiel)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:25:28 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141328198
Rololololol! *O*
pi_141329173
Neuh voor de rest best handig hoor! :Y Alleen dat vacuum zuigen irriteert me :/ moet echt om de minuut die fles uit dr mondje trekken anders komt er niks meer uit!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:49:20 #83
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141329209
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Neuh voor de rest best handig hoor! :Y Alleen dat vacuum zuigen irriteert me :/ moet echt om de minuut die fles uit dr mondje trekken anders komt er niks meer uit!
Dat is heel irritant... Had je mijn post gezien?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Tis ook een zwaar ding ja :Y. Geen idee verder. Dit lees ik nog online op de Difrax site:

S-flesverwarmer

De S-fles zuigt vacuüm.

Dit kan worden veroorzaakt doordat het o-ring ventiel dicht of verstopt zit. Druk het opstaande stukje van het ventiel tussen 2 vingers open aan de korte zijden. Controleer dit bij het plaatsen van het ventiel over het verwarmingselement. Zorg ervoor dat het opstaande stukje naar boven steekt. Daarnaast kan de verstopping worden veroorzaakt doordat het ventiel vies of
verkalkt is. Wij adviseren dan ook om na gebruik het o-ring ventiel altijd schoon en droog te maken om o.a. kalkvorming te voorkomen.
pi_141329244
Weer spruw voor stip. Dat is echt hardnekkig he. Veel blijven wassen en behandelen meer kun je niet doen volgens mij.

Een rollende jaap *O*

Hier moest ik met de oudste naar het cb, dus ik dacht mooi sac ook even te wegen. Maar die was moe en wilde alleen maar bij mij zijn. Nou ja ook niet echt want ze bleef zich maar afzetten en dan mopperen. Dat i.c.m. een peuter die de ogentest wederom weigerde heb ik mijn pakkie wel gehad vandaag.
pi_141331061
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat is heel irritant... Had je mijn post gezien?

[..]

Ja! Sorry :@

Heb het net gelijk even geprobeerd, maar als ik het zo lees, heb ik de ring ondersteboven.. Maar als ik hem omdraai sluit ie weer niet goed af en lekt het.. Snap er niks meer van ;(
pi_141332076
Vervelend, die spruw, Dot.

Wat goed van Japie! *O* .

En een superdepuperlieve van JJ. O+ .

Hier is het eindelijk gelukt I eens lachend op de foto te zetten. Ze gaat altijd meteen serieus kijken of gekke bekkies trekken als ik een foto wil maken. }:| .

Ben benieuwd Nikki of je nog nieuws van het thuisfront hebt!!

SPOILER
pi_141333136
Wat een heerlijk spekkie Franny. O+

Dit is het nieuws van het thuisfront: Mèh papa heeft ons omgewisseld. Je ziet S denken: "ik hoor links en niet rechts". :D
pi_141333399
Nooit beseft dat tweelingen een vaste plek hebben. Of is dat meer Nikki-eigen? ;)

Wat een schatje Franny! Echt een meisjeskoppie, ondanks dat kale bolletje. :D O+
pi_141333835
Hihi Nikki. Maar ze zijn aangekleed! Das al best wat, toch?

Oh franny wat een schatje! En jj ook zo'n liefje. Wat een humpie weer, vergeleken met bink jaap
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_141339000
Stip weer spruw :{ wat vervelend zeg.

Nikki wat lief dat je man er nog wat moeite mee heeft zo z'n eerste dag alleen. Komt over een tijdje vast helemaal goed!

Jaap rolt! Knap hoor!

Eline is vandaag even lang uit de buik als in de buik ruim 20cm langer en 5 kilo zwaarder O+ En een super schatje

En omdat het kan niet van vandaag maar toch

SPOILER

[ Bericht 42% gewijzigd door hilliebillie op 20-06-2014 20:23:10 ]
pi_141344393
Gefeliciteerd Hillie! O+ Wat een leukerd is het.

ik ga het nu ook in mijn agenda zetten! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 20-06-2014 20:44:57 ]
pi_141346350
Japie wat knap! *O*

En ja Limone, dat links rechts is vast NIKKI eigen ofzo. Ik vind dat ze allebei gewoon hun eigen plekje verdienen. Net zoals ik kleertjes heb die echt van S of echt van T zijn. Ik vind het gewoon een beetje raar om ze elkaars kleertjes aan te laten trekken. Daarom zul je T altijd in het blauwe jasje zien en S altijd in de grijze. Misschien een beetje autistisch, maar het voelt gewoon niet goed om kleertjes uit te wisselen. Behalve als ze exact hetzelfde aan hebben, maar dan weet je het natuurlijk toch niet. ;) Ik ga morgen shoppen. Eens kijken of ik nog wat leuke uitverkoopjes kan scoren.

Hillie wat een leukerd! Zo te zien is ze blij dat ze even lang uit de buik is als in de buik. :)
pi_141349403
Ik vind het heel mooi hoe je ervoor zorgt dat je jongens individuen zijn, Nikki. Denk dat ze dat, zeker als ze ouder worden, zullen waarderen. Die blik van S is weer onbetaalbaar!

Wij hebben morgen een bruiloft en nu gaat I voor het eerst logeren! Ik ga volgens mij veel te veel afgekolfde melk achterlaten, maar wil zeker weten dat I. niets tekort komt.
pi_141353256
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het heel mooi hoe je ervoor zorgt dat je jongens individuen zijn, Nikki. Denk dat ze dat, zeker als ze ouder worden, zullen waarderen. Die blik van S is weer onbetaalbaar!

Wij hebben morgen een bruiloft en nu gaat I voor het eerst logeren! Ik ga volgens mij veel te veel afgekolfde melk achterlaten, maar wil zeker weten dat I. niets tekort komt.
O+ Wat een lieve post. :@
Ik probeer irl ook echt mijn best te doen om te benadrukken dat het niet "de tweeling" is maar gewoon T en S. Dat is soms best lastig want ze krijgen gewoon heel snel dat stempeltje en heek soms betrap ik mezelf er ook op.

Wat spannend Franny, een eerste logeerpartij van I. Ik ben heel benieuwd wat I en jullie ervan gaan vinden. En wat je zegt, liever iets teveel dan te weinig melk mee. Veel plezier morgen!
pi_141354189
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Japie wat knap! *O*

En ja Limone, dat links rechts is vast NIKKI eigen ofzo. Ik vind dat ze allebei gewoon hun eigen plekje verdienen. Net zoals ik kleertjes heb die echt van S of echt van T zijn. Ik vind het gewoon een beetje raar om ze elkaars kleertjes aan te laten trekken. Daarom zul je T altijd in het blauwe jasje zien en S altijd in de grijze. Misschien een beetje autistisch, maar het voelt gewoon niet goed om kleertjes uit te wisselen. Behalve als ze exact hetzelfde aan hebben, maar dan weet je het natuurlijk toch niet. ;) Ik ga morgen shoppen. Eens kijken of ik nog wat leuke uitverkoopjes kan scoren.

Hillie wat een leukerd! Zo te zien is ze blij dat ze even lang uit de buik is als in de buik. :)
Oi, ik bedoelde het niet zuur! Ik had daar niet aan gedacht. Sorry!
pi_141354524
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:20 schreef Limone het volgende:

[..]

Oi, ik bedoelde het niet zuur! Ik had daar niet aan gedacht. Sorry!
:? Ik heb het niet zuur opgevat hoor. Misschien had ik wat ever smileys in mijn post moeten gebruiken. Anyway ik was gewoon zoet en niet zuur. ;) Die sorry mag je dus weer in je broekzak stoppen. :)
pi_141354966
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:25 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

:? Ik heb het niet zuur opgevat hoor. Misschien had ik wat ever smileys in mijn post moeten gebruiken. Anyway ik was gewoon zoet en niet zuur. ;) Die sorry mag je dus weer in je broekzak stoppen. :)
Oh gelukkig! Pfoei. Kusjekroel slaap lekker. :D O+
pi_141362822
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef DJMomo het volgende:
Jaap rolt!!!!

Tot zover mijn binnenval post
Goed zo Jaap! Welkom bij de club. Tip; probeer ook gelijk terug rollen te oefenen. Anders wordt je net zo gefrustreerd als ik. Groetjes, mini van fb
:+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_141362905
Ja dat lukt ook al aardig, lieve mini van flobo! :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 21 juni 2014 @ 07:38:03 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141362929
Goedemorgen! Kuiken heeft zomaar 8 uur aan één stuk geslapen :o :D. Hij doet het zo goed! O+.
Hij heeft zo'n lekker ritme, wat helemaal bij ons past en is altijd blij en vrolijk. Gisteren mocht hij mee uit eten en hij heeft lekker zitten/liggen kijken. We kregen complimentjes van de bediening omdat hij zich zo netjes gedroeg O+.
Hij is zo leuk... wat kan je verliefd zijn op je eigen kind he O+ O+ O+
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')