Filmpje: http://www.geenstijl.nl/m(...)ft_trapt_school.htmlquote:Noem ons ouderwets en conservatief. Maar bij meisjes plagen denken wij aan paardenstaarten in inktpotten stoppen, meisjesschoenveters aan schoolbankjes vastknopen danwel een papiertje op de schuchtere bakvissenrug plakken met de tekst "zoent met de meester". Anno 2014 is er iets grondig mis met de apen- en kalverliefde op de sgolen. Check video en walg. Gast... dat grietje is twee koppen kleiner. En dan een lowkick van achteren met een kopschop als bonus? Wat voor opvoeding is dat dan? Het is maar goed dat we je NAW niet hebben. Anders stuurden we Asha Tuinbroeke, Heleen Mees, Globalistaa en Marianne Zwagerman op je af. Klootzak.
Dan ben je een rat. En zoals iemand net aangaf. Dat gaat tuig worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:27 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Filmpje: http://www.geenstijl.nl/m(...)ft_trapt_school.html
![]()
![]()
dat doe je toch niet als man (jochie).
Niet exact op deze manier, maar schoppen, slaan of wat dan ook gebeurde. Als je denkt dat het vroeger allemaal braaf was, moet je dat nog maar eens gaan navragen bij je ouders of grootouders. Jouw conclusie dat dat vroeger niet gebeurde is verder niet alleen fout, maar nogal nutteloos bovendien..quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Een meisje dat veel kleiner is dan jij......als jongen zo onderuit schoppen? Ik weet niet uit welke wereld je komt als je dat ooit zag.
Ja, het is belachelijk, maar ook in mijn pubertijd en op mijn school gebeurde dit soort dingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Een meisje dat veel kleiner is dan jij......als jongen zo onderuit schoppen? Ik weet niet uit welke wereld je komt als je dat ooit zag.
Dat is het al hoor ...quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:29 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan ben je een rat. En zoals iemand net aangaf. Dat gaat tuig worden.
Ik heb het niet over normaal schoppen of slaan. Dit is iets anders. Dit is dat domme groepsgedrag. Want dat jongetje zou dit niet in zijn eentje doen. Maar dat is tegenwoordig wel erg sterk. Hoever kan je gaan? Net als iets anders dat een tijd geleden in was in althans de US. Gewoon op een niets vermoedend iemand afrennen en hem of haar zo hard mogelijk voor zijn bek slaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet exact op deze manier, maar schoppen, slaan of wat dan ook gebeurde. Als je denkt dat het vroeger allemaal braaf was, moet je dat nog maar eens gaan navragen bij je ouders of grootouders. Jouw conclusie dat dat vroeger niet gebeurde is verder niet alleen fout, maar nogal nutteloos bovendien..
Wat denk jij dan op mijn school gebeurde? Natuurlijk ook vechtpartijen. We waren niet voor niets moeilijk. Maar het stopte wel als iemand bijv. k.o. lag. Daar zorgde mensen voor. Want er is een grens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, het is belachelijk, maar ook in mijn pubertijd en op mijn school gebeurde dit soort dingen.
Waarom is dit anders?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik heb het niet over normaal schoppen of slaan. Dit is iets anders.
Jij wil beweren dat peer pressure iets is van de afgelopen jaren? Echt??quote:Dit is dat domme groepsgedrag. Want dat jongetje zou dit niet in zijn eentje doen. Maar dat is tegenwoordig wel erg sterk. Hoever kan je gaan? .
...
En soms gebeurde dat niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Wat denk jij dan op mijn school gebeurde? Natuurlijk ook vechtpartijen. We waren niet voor niets moeilijk. Maar het stopte wel als iemand bijv. k.o. lag. Daar zorgde mensen voor. Want er is een grens.
Die groepsdruk die je beschrijft is even sterk als vroeger. Misschien is je perceptie veranderd omdat je ouder (en daardoor wijzer) bent geworden, heb je daar al eens bij stil gestaan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik heb het niet over normaal schoppen of slaan. Dit is iets anders. Dit is dat domme groepsgedrag. Want dat jongetje zou dit niet in zijn eentje doen. Maar dat is tegenwoordig wel erg sterk. Hoever kan je gaan? Net als iets anders dat een tijd geleden in was in althans de US. Gewoon op een niets vermoedend iemand afrennen en hem of haar zo hard mogelijk voor zijn bek slaan.
En hoe is dat anders van dit filmpje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Wat denk jij dan op mijn school gebeurde? Natuurlijk ook vechtpartijen. We waren niet voor niets moeilijk. Maar het stopte wel als iemand bijv. k.o. lag. Daar zorgde mensen voor. Want er is een grens.
Nou, precies wat ik op dit filmpje zie dus..quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Die gasten die erbij lopen roepen zelfs nog iets als 'haal ze uit elkaar' oid. Echt hoor wat een overdrijvingen allemaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, precies wat ik op dit filmpje zie dus..
En nu gaan ze gezellig een kopje thee drinken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef Paul het volgende:
Opgepakt http://www.mediatv.nl/201(...)na_mishandeling.html
opgelost slotje
Ik denk dat ze hem beter vast kunnen houden totdat de heksenjacht wat tot rust is gekomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef superniger het volgende:
[..]
En nu gaan ze gezellig een kopje thee drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |