Filmpje: http://www.geenstijl.nl/m(...)ft_trapt_school.htmlquote:Noem ons ouderwets en conservatief. Maar bij meisjes plagen denken wij aan paardenstaarten in inktpotten stoppen, meisjesschoenveters aan schoolbankjes vastknopen danwel een papiertje op de schuchtere bakvissenrug plakken met de tekst "zoent met de meester". Anno 2014 is er iets grondig mis met de apen- en kalverliefde op de sgolen. Check video en walg. Gast... dat grietje is twee koppen kleiner. En dan een lowkick van achteren met een kopschop als bonus? Wat voor opvoeding is dat dan? Het is maar goed dat we je NAW niet hebben. Anders stuurden we Asha Tuinbroeke, Heleen Mees, Globalistaa en Marianne Zwagerman op je af. Klootzak.
Fuck yeah, nog meer onschuldige slachtoffers. Gerechtighe... Oh, wacht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
zag het op dumpert ook al voorbij komen
graag facebook van het ventje
let the manhunt begin
Onschuldig?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Fuck yeah, nog meer onschuldige slachtoffers. Gerechtighe... Oh, wacht.
onschuldig???quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Fuck yeah, nog meer onschuldige slachtoffers. Gerechtighe... Oh, wacht.
wat ik met hem zou doen heeft nog veel kwadere bedoelingenquote:
ik weet niet waar je naar op uit bent hoor?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets met de rechtsstaat ofzo zei je toch? Of noem je die alleen als dat je goed uitkomt?
Gast dit gebeurt elke dag wel ergens alleen wordt nu alles gefilmd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat ik met hem zou doen heeft nog veel kwadere bedoelingen
die andere gevallen weet ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast dit gebeurt elke dag wel ergens alleen wordt nu alles gefilmd.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
zag het op dumpert ook al voorbij komen
graag facebook van het ventje
let the manhunt begin
Nee, en de volgende randmongool stuurt nog even wat doodsbedreigingen naar familie. Hysterische idioten als jij maken meer kapot dan de figuren die je meent te moeten bestrijden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onschuldig???
als ik hem opzoek en hem op zijn bek timmer naar aanleiding van deze gebeurtenis is hij niet inschuldig
Gewoon Nederlands jongetje zo te zien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:18 schreef Fok-it het volgende:
Tsja, aan het taaltje te horen verbaast het me niet heel veel.
nee van die ja knikkers en kat uit de boom kijkers daar win je de oorlog meequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, en de volgende randmongool stuurt nog even wat doodsbedreigingen naar familie. Hysterische idioten als jij maken meer kapot dan de figuren die je meent te moeten bestrijden.
Ik bedoel ook die stumperdjes die gewoon Nederlands zijn en dan met een straattaalaccentje gaan pratenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Globali het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands jongetje zo te zien.
lekker je kop in het zand stekenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, en de volgende randmongool stuurt nog even wat doodsbedreigingen naar familie. Hysterische idioten als jij maken meer kapot dan de figuren die je meent te moeten bestrijden.
Ik dacht dat je Marokkaans bedoelde. Inderdaad sneu dat soort figuren. Ze zijn meestal ook niet zo slim.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel ook die stumperdjes die gewoon Nederlands zijn en dan met een straattaalaccentje gaan praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |