Ja, alleen maar beter.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:02 schreef remcosw het volgende:
Monopod net ontvangen, gaat ie bij jullie ook zo stroef uit?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:08 schreef Gunny het volgende:
Mocht je gauw wantrouwend worden, dan zou ik de onderstaande link maar niet lezen.
http://www.p-ramlee.com/press/pos-malaysia.htm
http://www.lawyerment.com(...)s_Scams-4.htm?Page=1
Met zo'n raar lang (Bpost) tracking nummer? Dan kan het wel een jaar of 10 duren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:05 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik heb iets besteld bij miniinthebox en al vanaf 16 juni staat er dat het op een postkantoor in NL is en dat ik het elk moment kan verwachten
Je kan er een klein beetje vet tussen doen, maar hij moet ook niet te makkelijk inschuiven natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:02 schreef remcosw het volgende:
Monopod net ontvangen, gaat ie bij jullie ook zo stroef uit?
DMquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:44 schreef dj_ko het volgende:
vraagje;
Een tijdje terug stond er veel in dit topic over quadcopters (kan de link zo snel ff niet vinden)
nu wil ik zelf graag een quadcopter aanschaffen met camera voor max 100 euro.
Het doel is om hier buiten mee te gaan vliegen
Wat is dan een goede quadcopter om mee te beginnen?
Na wat googlen kwam ik al de WLtoys V959 tegen.
maar wellicht hebben jullie nog betere alternatieven?
Op BG en DX heb ik allerlei spul gezien, misschien dat je daar kunt slagen. Gewoon zoeken op watch parts of repair.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:23 schreef Yaros het volgende:
Kent iemand een website waar ik losse horlogeonderdelen kan kopen?
Heb een IK Colouring horloge en in Nederland passen de pennetjes niet.
Ik vind het alleen zonde om een nieuwe horloge te kopen omdat één pennetje los is geschoten.
Uiteindelijk via DX de benaming 'Spring Bar' gevonden en een setje gekocht op eBay! Thanks!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:25 schreef Gunny het volgende:
[..]
Op BG en DX heb ik allerlei spul gezien, misschien dat je daar kunt slagen. Gewoon zoeken op watch parts of repair.
Net ff Maxxter muis gehaald, ziet er idd wel redelijk waar voor z'n geld uit. Kijken of deze mijn laptoptas wel overleefdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Meeste muizen zijn toch kut.
Die Maxxter muis gewoon halen
Snelst in huis > 2-5 dagen > DHL shipment.. > grotere kans op BTW en inklaringskostenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:08 schreef sgtbombastic het volgende:
Iemand tips/ervaring met een quadcopter die sterk genoeg is voor het kunnen tillen van een sj4000? graag zo goedkoop mogelijk uiteraard
Welke chinese toko levert de sj4000 het snelst?
fixedquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Snelst in huis > 2-5 dagen > DHL shipment.. > grotere kans op BTW en inklaringskosten
kortom alle shops welke DHL shipment aanbieden voor Sj4000
leveren hem snel (indien op voorraad) Behalve Tmart met MY
Bij andere verzendwijzen is er geen touw aan vast te knopen.. kan binnen een week zijn maar kan ook rustig een maand duren!
Mooi spulleke. Welke maat heb je genomen en hoe groot/zwaar ben je zelf ongeveer (mag in PMquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Zith het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ping/1412885507.html
Die gekocht (zwart), niet cheap, maar ben echt erg onder de indruk van de kwaliteit. Erg goede ritsen en nette tape van binnen en na 5min onder de douche nog helemaal droog
Ebay, en zoek met chinaprices.us ... aliexpress vast ook wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:24 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand die weet waar ze kabeltjes verkopen van tulp naar koptelefoonuitgang?
Het was even raden hoe het zou heten, maar nu op Ebay gekocht voor 0,99$.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ebay, en zoek met chinaprices.us ... aliexpress vast ook wel.
http://www.ebay.com/sch/i(...)m&_sacat=0&_from=R40
Ik heb er 'n 64GB kaartje in zitten en 't werkt, of ik de volle 64GB aankan weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:15 schreef larry_flynt het volgende:
Even een vraagje aan de SJ4000 eigenaren. Ik lees net op een website dat: "Ondersteund micro SD-kaarten tot max. 32 GB"
Dus kaartje van 64 GB werkt niet? Of werkt het wel eigenaren?
Hoe zit t met dat formatteren? Je moest toch ExFat ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb er 'n 64GB kaartje in zitten en 't werkt, of ik de volle 64GB aankan weet ik niet.
Zoek op ebay 'o-ring assortment' en je hebt ze in alle soorten en matenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef Markos. het volgende:
Iemand toevallig ergens een scala aan o-ringen voorbij zien komen in verschillende maten? Ik vind ze alleen maar in setjes van dezelfde of twee verschillende maten. Of ze zijn opeens uit verhouding duur.
[ afbeelding ]
Waar heb je zoiets voor nodig? ik ben nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:48 schreef Markos. het volgende:
Iemand toevallig ergens een scala aan o-ringen voorbij zien komen in verschillende maten? Ik vind ze alleen maar in setjes van dezelfde of twee verschillende maten. Of ze zijn opeens uit verhouding duur.
[ afbeelding ]
Penisringenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:09 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Waar heb je zoiets voor nodig? ik ben nieuwsgierig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |