Internationale regelsquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:11 schreef N22 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom doen sommige post-bedrijven moeilijk over batterijen en accu's en anderen weer compleet niet?
Wat is de achterliggende motivatie, goedkope Chinese accu's spontaan ontbranden / exploderen?
Heb je dat via de chatfunctie van het zakelijke gedeelte van PostNL gedaan?quote:
Twitter PM, lijkt me, hè.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je dat via de chatfunctie van het zakelijke gedeelte van PostNL gedaan?
Ow ok, die layout herken ik niet eerlijk gezegd, maar bij mij staat de status op Swiss Post al sinds 13-06 op "Arrival at border point of origin country" en vervolgens op "Mailed" en verder is er niets bijgewerkt helaas. Dan werkt dat omzetten nog niet neem ik aan?quote:
Malaysia zeker? Ik heb dit met een pakje van BG:quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Date Time Process Office
05-Jun-2014 1110 Dispatch Pre-Alert 01/06/2014 In Transit
Dit is niet normaal, nog nooit gehad dat er 14 dagen lang geen update is geweest.
Tmart beweerd in elk geval dat het pakketje absoluut naar mij onderweg is
Bij mij staat het er ook nogquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Date Time Process Office
05-Jun-2014 1110 Dispatch Pre-Alert 01/06/2014 In Transit
Dit is niet normaal, nog nooit gehad dat er 14 dagen lang geen update is geweest.
Tmart beweerd in elk geval dat het pakketje absoluut naar mij onderweg is
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Gunny het volgende:
[..]
Malaysia zeker? Ik heb dit met een pakje van BG:
2014-06-05 11:10, Dispatch Pre-Alert 05/06/2014, In Transit
Bij navraag wordt er precies hetzelfde gezegd. Alleen heb ik al wel eerder pakketten via hen gehad. Dan is die melding hooguit 2 dagen. Ik heb wel gelezen dat ze daar op het moment een ware heksenjacht op foute pakketten uitvoeren, maar dat kan ook gewoon humbug zijn.
MY inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij mij staat het er ook nog
Nergens duidelijk inderdaad, zag de link van de apps vluchtig staan, maar daar staan ook nog andere.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef NX het volgende:
[..]
Hoe weten we dat deze van Gearbest een Xiaomi Key is?Ik heb deze ook besteld namelijk, alleen ik zie Xiaomi niet zo 123 terug.
Nice, als ze dat elke week gaan doen ga ik een boel horloges kopenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:57 schreef remcosw het volgende:
http://www.popkind.com/promotion-detail.html?restId=51
Zo weer een 1 cent horloge te koop.
[..]
Nergens duidelijk inderdaad, zag de link van de apps vluchtig staan, maar daar staan ook nog andere.
Geen idee welke versie we krijgen dus.
Tot 30 juni danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice, als ze dat elke week gaan doen ga ik een boel horloges kopen
Nice!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:40 schreef remcosw het volgende:
[..]
Tot 30 juni danOp home staat dat er dan weer een 1 cent deal komt.
zou ik ook bij mijn monopod krijgen, maar zat niet bij mijn bestellingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Monopod binnen (wat een klein ding trouwens), dat is heel rap gegaan (10-6 besteld).
Nu nog de SJ4000........ (28-05 betaald)
Voor de mensen die dit nog niet hebben:
http://www.ebay.com/itm/T(...)%26sd%3D400708669720
Bij mij zat hij er bij.
Denk dat ik hem met BG al gehad zou hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
zou ik ook bij mijn monopod krijgen, maar zat niet bij mijn bestelling..
maargoed, hij zit ook standaard al geleverd bij de mounts van de SJ4000 dus kopen is sws niet nodig
Promotie had ended. Jammer!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:57 schreef remcosw het volgende:
http://www.popkind.com/promotion-detail.html?restId=51
Zo weer een 1 cent horloge te koop.
[..]
Nergens duidelijk inderdaad, zag de link van de apps vluchtig staan, maar daar staan ook nog andere.
Geen idee welke versie we krijgen dus.
Duur parfum merk op 1 cent horloges drukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |