Ik ook zoiets, maar dan 1,92 en 67 ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar 1.90 zijn en 63 kg wegen is zeg maar ondervoed.
Ben alweer 4 kg zwaarder dan paar maanden terug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar 1.90 zijn en 63 kg wegen is zeg maar ondervoed.
Dan maak je gewoon geen spelfouten he.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ik dom ben![]()
Nee het maakt niet uit waar ik typ, er komt geen spellingscontrole overheen. Dus als ik in Word een verslag moet maken/aanpassen wordt het niet meteen gecheckt op spelfouten. Dat is best vervelend
Ben je ook.quote:
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehequote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat Chlo nog liever Ambi een goeie rimbeurt geeft.
Ben ik in gevaar?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het Zwaard van Damocles ook.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehe
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehe
Beter scheef er in dan recht er naast.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik zou jou puur uit haat helemaal scheef neuken omdat je hier altijd gemeen bent.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.
Nu je het zo romantisch brengt..quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter scheef er in dan recht er naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |