quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:22 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet, maar het is een politieke statement voor de situatie van de Oeigoeren in China, na een goal van Ali Adnan tegen China.
Jullie kunnen het erg vinden of niet, maar de 'grijze wolven' zijn jammer genoeg de enige groepering die wat geven om 'Turken' buiten Turkije.
Ik heb het zelf live gehoord van Mustafa Dzhemilev: Jullie(op Turkse historische programma) kunnen alles zeggen over hem(Trkes, leider grijze wolven), dat hij fascist is enz. maar zij zijn de enige geweest destijds(jaren '70) die aan ons dachten en ons daadwerkelijk hielpen in onze strijd tegen de Sovjet-Unie.
Dat zelfde geldt ook voor de Turkmenen en Oeigoeren. Ook hebben ze destijds paramilitairen(stuk of 600 dacht ik) gestuurd naar Nagorno-Karabagh om Azerbeidzjan te helpen, maar ze zijn teruggestuurd nadat een andere grijze wolven vriend Abulfaz Elchibey door Haidar Aliyev is vervangen en uiteindelijk de oorlog verloor aan Armeni![]()
Daarom betekenen de grijze wolven, extremistisch of niet, veel voor Turkmenen. Ik weet van een goede broer van me dat ze nu al begonnen zijn met het helpen van een aantal vluchtelingen uit Mosul die terecht zijn gekomen in Istanbul. Meer hulp zal waarschijnlijk volgen.
Baheli heeft veel oude wolven eruit gegooid en de luidruchtige jeugd ook gepacificeerd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
Als er iemand een pic hoer is dat akp wel. Die yahudi dolu is de reden dat isis sterker is geworden in Syrie.
Mhp kan nog enigszins logisch denken de laatste paar jaren..
Ik zal NOOIT stemmen op ze. Ivm Koerden politiek en Madimak brand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Baheli heeft veel oude wolven eruit gegooid en de luidruchtige jeugd ook gepacificeerd.
Oude 'lkcler' zijn of niet meer welkom of houden hun bek dicht.
Daarmee is MHP wat meer naar de centrum toe gegroeid. Ik merk dat ook alevieten sympathie beginnen te tonen nu de oude provocateurs geen plek meer hebben. Ik ken zelfs veel alevieten die voor de MHP zijn(vooral yrks uit west en zuid Turkije).
Madimak is eerder het werk van de AKP aanhang voordat ze van 'overhemd' wisselden. De burgemeester van Sivas was van Refah, ook die mensen voor het hotel waren eerder haatbaardjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal NOOIT stemmen op ze. Ivm Koerden politiek en Madimak brand.
Liever MHP aan top dan AKP, want AKP is gevaarlijk. Ze creren een open grens voor Isis.
Westerse alevieten zijn in vergelijking met alevieten uit regio Erzincan-Dersim toch veel nationalistischer hoor. Veel yrk alevieten in de Egesche gebied en Antalya/Mersin die MHP of zelfs AKP stemmen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en die alevieten moeten zich schamen
Wel uitleg graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:47 schreef Peunage het volgende:
Deze doe ik maar in een spoiler. Ook een filmpje van ISIS doden.Nice, wat zeggen ze op de achtergrond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Specularium op 18-06-2014 01:23:51 ]
Deze doe ik maar in een spoiler. Ook een filmpje van ISIS doden.Tering man, waarom verbranden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gun ik m'n vijand zelfs niet. Doden moet je met respect behandelen. Nadat ze dood zijn kunnen ze je niks meer doen.
Sylesem, tesiri yok; sussam gnl razı değil
Ofja, het is inderdaad jammer dat ze al dood zijn terwijl ze in brand zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tering man, waarom verbranden?Dat gun ik m'n vijand zelfs niet. Doden moet je met respect behandelen. Nadat ze dood zijn kunnen ze je niks meer doen.
"Ze branden in deze wereld en in de volgende (hiernamaals, hel, etc.)"quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nice, wat zeggen ze op de achtergrond?
The horror!quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tering man, waarom verbranden?Dat gun ik m'n vijand zelfs niet. Doden moet je met respect behandelen. Nadat ze dood zijn kunnen ze je niks meer doen.
Deze doe ik maar in een spoiler. Ook een filmpje van ISIS doden.Wie liggen daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekoekquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: men zou beter een kopje thee met ISIS drinken...quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:58 schreef Eagle_99 het volgende:
![]()
En dan janken om terrorisme, alsof de tegenpartij niet de boel terroriseert
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is het leger weer goed terug aan het slaan of?
Dit is een eenmalig iets. Het is niet zo dat ze systematisch lijken verbranden zoals ISIS mensen executeert of onthoofd. Volgens de beschrijving zijn dit specifiek een anti-terrorisme eenheid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:58 schreef Eagle_99 het volgende:
![]()
En dan janken om terrorisme, alsof de tegenpartij niet de boel terroriseert
Idiotenquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Belachelijk trouwens dat een pro-ISIS demonstratie hier in Den Haag mag.
http://m.nos.nl/artikel/6(...)ie-den-haag-mag.html
Jullie zijn echt geen haar beter dan De_Ilias en co. De ene verheerlijkt rebellenterrorisme, de ander staatsterrorisme.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: men zou beter een kopje thee met ISIS drinken...
LEAVE ISIS ALONE !
Ik heb even niks schriftelijk, maar verschillende TV kanalen melden in ieder geval dat het leger richting Mosul trekt en belangrijke punten in neemt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bronnen?
Want volgens mij gaat het helemaal los als ISIS daadwerkelijk Bagdad binnen gaat.
Staatsterrorisme? Ze hebben orders gekregen vanuit diezelfde staat om ze te vermoorden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jullie zijn echt geen haar beter dan De_Ilias en co. De ene verheerlijkt rebellenterrorisme, de ander staatsterrorisme.
Staatsterrorisme?quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jullie zijn echt geen haar beter dan De_Ilias en co. De ene verheerlijkt rebellenterrorisme, de ander staatsterrorisme.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb even niks schriftelijk, maar verschillende TV kanalen melden in ieder geval dat het leger richting Mosul trekt en belangrijke punten in neemt.
de lijken van terroristen verbranden is terrorisme?quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je ze vermoorden, je gaat je vijand niet met rozen aanvallen neem ik aan. Maar een dode lichaam voor de lol verbranden laat duidelijk zien dat ze geen haar verschillen dan hun tegenstanders.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:02 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Staatsterrorisme? Ze hebben orders gekregen vanuit diezelfde staat om ze te vermoorden.
Het is islamitisch niet correct en gratis propaganda voor ISIS. Gooi ze gewoon ergens in een (massa)graf en klaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:06 schreef zaid het volgende:
[..]
de lijken van terroristen verbranden is terrorisme?
Mogelijk hebben ze het gedaan in een moment van woede, weet ik veel. Zoals ik al zei is het niet systematisch.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:06 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je ze vermoorden, je gaat je vijand niet met rozen aanvallen neem ik aan. Maar een dode lichaam voor de lol verbranden laat duidelijk zien dat ze geen haar verschillen dan hun tegenstanders.
klopt maar dan is het nog geen terrorisme.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is islamitisch niet correct en gratis propaganda voor ISIS. Gooi ze gewoon ergens in een massagraf en klaar.
Dat zal wel, maar ik ga het niet goedpraten omdat het terroristen zijn. Ik zou me meer zorgen maken om de levenden die ieder moment mijn kop kunnen afhakken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mogelijk hebben ze het gedaan in een moment van woede, weet ik veel. Zoals ik al zei is het niet systematisch.
Dit ook niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:08 schreef zaid het volgende:
[..]
klopt maar dan is het nog geen terrorisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Specularium op 18-06-2014 01:27:41 ]Sylesem, tesiri yok; sussam gnl razı değil
Die hele regio zit vol barbaren. Koppen afhakken, kom op nou. Neanderthalers met mobieltjes.. zijn het.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:10 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar ik ga het niet goedpraten omdat het terroristen zijn. Ik zou me meer zorgen maken om de levenden die ieder moment mijn kop kunnen afhakken.
weet ik veel? je moet er wel wat context bij geven...quote:
Turkmenen in hechtenis die vermoord zijn door agenten voordat ze Tal Afar wegvluchtten. Hadden waarschijnlijk niks te maken met ISIS.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:12 schreef zaid het volgende:
[..]
weet ik veel? je moet er wel wat context bij geven...
Ik lees toch overal dat het door het leger is gedaan. Als je andere bronnen hebt is het welkom natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit heeft ISIS gedaan toen ze de stad overnamen, niet het leger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |