klopt maar ik heb trek in BBQquote:
Dat is wel weer een goede reden om bier te drinken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt maar ik heb trek in BBQDrummert regel jij dat ffies mevrouw.
allemaal littledrummergirl ff dm sturenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef don24 het volgende:
Kijk ben niet de enigste, misschien wel een leuk idee een bbq.
quote:
Mensen die Zuid eng vinden zijn voor mij geen Rotterdammers. Het is niet perfect, verre van, maar de vibe, de mensen en faciliteiten zijn prima (voor harde mensen).quote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef Dandilion het volgende:
Ik ben ook een echte zuiderling, nooit te nimmer zal ik over de brug (Maas)gaan wonen! Veel mensen doen zo minderwaardig over Zuid en hoe crimineel het hier wel niet is. Word ik soms zo moe van.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die Zuid eng vinden zijn voor mij geen Rotterdammers.
hee, woonde jij niet in Barendrecht?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mensen die Zuid eng vinden zijn voor mij geen Rotterdammers. Het is niet perfect, verre van, maar de vibe, de mensen en faciliteiten zijn prima (voor harde mensen).
Ik als import ben daar ook wel eens om uitgelachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hee, woonde jij niet in Barendrecht?
wel lache btw schoonfamilie en Charlois
letterlijk deze:
[ afbeelding ]
Ik heb gelukkig nog nooit de fout gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik als import ben daar ook wel eens om uitgelachen.
Woonde ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hee, woonde jij niet in Barendrecht?
wel lache btw schoonfamilie en Charlois
letterlijk deze:
[ afbeelding ]
RIP harde bubbelingsessies en schuurfixings op mijn 14de/15de.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef LostFormat het volgende:
UVT / Hollywood Music Hall Rotterdam 2014 Failliet!
*opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Woonde ja.Ik ben het ouderlijk huis uit en woon nu op mezelf in Kop van Zuid. Pak nog steeds regelmatig tram 25 naar mijn ouders toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |