Jouw soort toch ook? Autistenforum of zo. Of het forum voor verstandelijk gehandicapten die in hun jeugd anaal zijn aangepakt door een pastoor met een Vlaamse tongval.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar jullie soort mensen heeft toch ook eigen fora?
Gewoon R&P, KLB of OUD dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw soort toch ook? Autistenforum of zo. Of het forum voor verstandelijk gehandicapten die in hun jeugd anaal zijn aangepakt door een pastoor met een Vlaamse tongval.
Kunnen we het alsjeblieft terug over de wedstrijd hebben, en niet over het waarom de Belgen hier nu op een Nederlands forum zitten aub?
Ik zou je eens aanraden om eens wat meer tijd door te brengen in België en er desnoods eens een tijdje te gaan wonen (zoals ik). Dan zou je misschien zien dat Belgen helemaal niet zo anti-Nederlands zijn als je schijnt te denken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door jullie soort mensen hopen veel Nederlanders dat jullie Belgen op jullie bek gaan.
Oog om oog, tand om tand.
Hoi. Wij zijn voor het mooie voetbal en dus niet blij met een 2-1 zege daarom was het vorige WK er een om nooit meer aan terug te denken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:08 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
WAT!? Juichen na een doelpunt? Nederlanders juichen niet bij een doelpunt?![]()
Tjonge jonge, wat voor onzin hier allemaal uitgekraamd wordt om toch maar op 'de' Belgen te kunnen vitten...
Sowieso raar om landsgrenzen op het internet te proberen aanhouden. Beetje absurd om een universeel massamedium enkel te gaan gebruiken om te communiceren met mensen die dichtbij zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:12 schreef Jump het volgende:
Kunnen we het alsjeblieft terug over de wedstrijd hebben, en niet over het waarom de Belgen hier nu op een Nederlands forum zitten aub?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Mertens de man of the match word
Nederland dit, Nederland dat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:34 schreef starla het volgende:
Snap het gezeik op de Belgen ook niet.
Ja, het elftal speelde slecht, vooral de eerste helft leek nergens op en was Algerije het eerste kwart gewoon sterker.
Maar de Belgen hebben zich uitstekend herpakt en waren over de hele wedstrijd gezien gewoon de betere ploeg. Algerije speelde ongelooflijk stug en wilde niet voetballen na de goal. Juist tegen zo'n ploeg speel je ook kut, denk dat ze tegen een betere ploeg ook meer uitgedaagd worden en meer ruimte krijgen om te voetballen.
Nederland staat bekend om het slecht presteren tegen kutploegen. Vandaar dat ik de wedstrijd van vandaag ook met lede ogen aan zie...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw soort toch ook? Autistenforum of zo. Of het forum voor verstandelijk gehandicapten die in hun jeugd anaal zijn aangepakt door een pastoor met een Vlaamse tongval.
Ach ja, falen. Op een toernooi faal je niet als je wint, hoe dan ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland dit, Nederland dat.
België is zelf van mening dat ze een goede kans op het WK maken maar ze falen compleet tegen Algerije. Dat is vermakelijk.
Ach boeiend. Ik vind het alleen maar gezellig al die Belgjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 07:42 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vind niet dat we gefaald hebben, 69% balbezit geeft gewoon weer dat Algarijë niet wou voetballen. Niet dat wij dan zo goed voetbalden maar toch.
Reden dat hier wel wat belgen zitten is dat het gewoon een goed duidelijk en snel forum is, in dezelfde taal, 9lives is een stuk minder overzichtelijk, discussies minder volwassen. Voor mij komt er nog bij dat ik met een NL getrouwd ben en vaak in NL kom.
Nou goed, beide teams moeten nog twee wedstrijden spelen natuurlijk. Er kan van alles gebeuren, hoewel ik Duitsland wel eerste zie worden van de poule.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:43 schreef Jochie1900 het volgende:
Het is in ieder geval een belangrijke overwinning. Want als ze punten hadden laten liggen, dan was de kans groot dat ze tegen Duitsland zouden moeten de volgende ronde.
Tja, het is nooit goed dan hequote:Op woensdag 18 juni 2014 07:47 schreef starla het volgende:
[..]
Nou goed, beide teams moeten nog twee wedstrijden spelen natuurlijk. Er kan van alles gebeuren, hoewel ik Duitsland wel eerste zie worden van de poule.
Ik hoop alleen dat Duitsland en Nederland (die tot nu toe de beste indruk hebben gemaakt) niet te vroeg pieken.
EK 2008 jeweetz...
Die 'angst' is er wel, dat is toch logisch als je het EK van 2008 hebt gezien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:49 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tja, het is nooit goed dan he
Nederland moest een resultaat tegen Spanje halen, dat halen we. En nu is iedereen weer bang voor een EK2008 scenario. Laten we gewoon genieten van de prachtige overwinning en hopelijk er vanavond een mooi vervolg aan geven
Nederland zal dat wel winnen tegen Australië, ik supporter voor jullie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:49 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tja, het is nooit goed dan he
Nederland moest een resultaat tegen Spanje halen, dat halen we. En nu is iedereen weer bang voor een EK2008 scenario. Laten we gewoon genieten van de prachtige overwinning en hopelijk er vanavond een mooi vervolg aan geven
Falen? 3 punten. Zonder die domme fout van Vertonghen was er helemaal geen vuiltje aan de lucht geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland dit, Nederland dat.
België is zelf van mening dat ze een goede kans op het WK maken maar ze falen compleet tegen Algerije. Dat is vermakelijk.
Al die statistieken zeggen me helemaal niets. Elke wedstrijd en elk toernooi is anders. Ik bekijk het gewoon van wedstrijd tot wedstrijd. Eerst vanavond maar eens winnen van Australië.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:53 schreef starla het volgende:
[..]
Die 'angst' is er wel, dat is toch logisch als je het EK van 2008 hebt gezien?
Fantastisch spelen in de poule en dan als een kaars uitdoven tegen een mindere ploeg.
Die 'angt' is natuurlijk niet rationeel gezien het bijna een compleet ander elftal is met een andere tegenstander in de 8ste finale (als we die halen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |