1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
Link vervangen, zou nu moeten werken. Geen idee waarom het niet werkte.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:20 schreef kapteinkluts het volgende:
![]()
O.K. De link klop niet helemaal, maar... met google kun je ook niet bij de Buren naar binnen gluren.
![]()
![]()
Snel gevonden ik keur hem goed.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:21 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Link vervangen, zou nu moeten werken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stamd t/m eindhoven plus het vergeten puntje voor kapiteinkluts
quote:
quote:
Jawel het Oranjeplein in Lierquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef hallo1234 het volgende:
De Lier
https://www.google.nl/map(...)Ax7NkYsw!2e0!6m1!1e1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tinypic werk hier wel
Hier dan,quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef hallo1234 het volgende:
ß, bedenk jij maar een nieuwe. Ze laten het allemaal afweten en de hele boel crasht hier
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:11 schreef Nico_S. het volgende:
Maassluis.
https://maps.google.nl/ma(...)w&cbp=12,301.31,,0,0
Ik zat net in Kesselquote:
quote:
He poep, eindelijk eentje die ik zonder te google'en had geweten...quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:59 schreef hallo1234 het volgende:
Maashees
https://www.google.nl/map(...)KP3B7mTW-cZpwcLA!2e0
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Nico_S. het volgende:
Belvedere, Heerenveen.
https://maps.google.nl/ma(...)w&cbp=12,176.88,,0,0
Jazekerquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door takata op 20-06-2014 21:42:24 ]
Nee, ben plaatselijk bekend.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef takata het volgende:
[..]
Jazeker, dat was snel was de bewegwijzering zichbaar?
Jawel, de IJsselmeerafslagquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Nee maar, Amersfoort en je herkent het...
Haha, natuurlijk herken ik Amersfoort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Yepquote:Op zondag 22 juni 2014 13:13 schreef FredvZ het volgende:
Tunnel Pannerdensch Kanaal, in de Betuweroute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand t/m Kinderdijk
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:59 schreef takata het volgende:
Deze lokatie is wat beter.
Landhuis Eyeckenstein
Dat is mooi op deze zonnige werkdag,quote:Op zondag 22 juni 2014 21:01 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Deze is inderdaad beter, ja. En Takata 250 punten.
![]()
Yep de klompenfabriek van Hout, op de schoorsteen staat ook de naam van Hout. Daarom word deze ook wel de leugenaar genoemd.quote:
Oeps, nou ja mazzeltje voor jou danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef bork het volgende:
Zuidbuurtseweg, Zoeterwoude
Stond op de foto, iets te snel [PrintScreen] gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |