Inderdaad een leuk spel... maar toch vooral leuk als het hopeloos misgaat, bij voorkeur bij het 5e belletje. Een beetje het 'Ik Vertrek'-principe dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind 'met je friends naar Lowlands' een erg leuk spel.
Ik keek gisteren erg vreemd op toen ik Michiel 5 namen hoorde noemen die even daarvoor kaarten gewonnen hadden. Kwamen me zéér bekend voor en dat kloptequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk spel... maar toch vooral leuk als het hopeloos misgaat, bij voorkeur bij het 5e belletje. Een beetje het 'Ik Vertrek'-principe dus.
Jij bent leuk, maar telkens dezelfde TT gaat wat vervelen/irriterenquote:
De TT is altijd andersquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent leuk, maar telkens dezelfde TT gaat wat vervelen/irriteren
Pien, je bent een intelligente jongeman en je begrijpt wat ik bedoel.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien, je bent een intelligente jongeman en je begrijpt wat ik bedoel.
Ach we zitten zo weer in een nieuw topicquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent leuk, maar telkens dezelfde TT gaat wat vervelen/irriteren
Van deze plaat ga ik altijd met m'n billen schuddenquote:
quote:
Die schud ik alleen als m'n oudste nichtje dat doet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van deze plaat ga ik altijd met m'n billen schudden
Die beat
als ie maar wel schoon is....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het woest opwindend als mijn vriendin een boxershort van mij aantrekt, trouwens.
Is dat een afwijking?
Ik heb vandaag een Beef-Jalapeño pizza opquote:
ik vind em wel goed te hachelen. ik had vandaag pasta picante. zo'n kartonnen bakje van de Appie. ook goed te hachelen. morgenochtend eet ik wortelen zodat ik nog voor 18u een mooie oranje trui kan breienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Beef-Jalapeño pizza op
Redelijke saaie pizza
nee, nu gaan we er eeeeeuuuuuwig over doorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Oh, volgens mij heb ik dat fout. Ik snap er even niet zoveel meer van.
Negeer post #43 maar.
Ik kijk alleen wanneer Nederland speelt. Ik ben een echt wijfquote:
Ik ben de helft vergeten in te vullenquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:58 schreef 3rdRock het volgende:
als Mex en Panda nou iets beter hun best hadden gedaan hadden we bovenaan gestaan.... http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/72
we staan maar 11 punten achter op de nummer 1!
LUL!quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben de helft vergeten in te vullen
Mex heeft het dus wel heel dramatisch ingevuldquote:
Hehe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mex heeft het dus wel heel dramatisch ingevuld
Nou inderdaad, toegevoegde waarde wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed dat Lex voor dit soort fragmenten in Brazilië zit.
Ik mag hopen dat ie nog iets voor andere programma's doet daar. Iemand een idee?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou inderdaad, toegevoegde waarde wel.
Hij heeft een versie op Begin de dag met een dansje gemaakt. Voor vanavond in het stadion.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie nog iets voor andere programma's doet daar. Iemand een idee?
Ah, goed initiatief.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft een versie op Begin de dag met een dansje gemaakt. Voor vanavond in het stadion.
ik vind het meer initiatiefus.quote:
oh godquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:34 schreef 3rdRock het volgende:
zo, net een alfabetje voor een afscheidnemende collega in elkaar geflanst. op rijm ook nog.
Ben benieuwd wie er voor mij een alfabetje gaat maken aangezien ik zo'n beetje de laatste ben die weggaat....
Pics van je zus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
Bah, morgen ben ik er weer eens niet hiercursus
valt mee. vorige collega was bang voor iets heel smerigs maar ik kan me best inhoudenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
oh god![]()
Toch wel in 3rdRock stijl?
Alles rond je date bouwen![]()
Obstipatiequote:Op woensdag 18 juni 2014 10:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
valt mee. vorige collega was bang voor iets heel smerigs maar ik kan me best inhouden
Of zoals de huisarts ooit tegen een vriendin van me zei, die naar Thailand ging:quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of zoals de huisarts ooit tegen een vriendin van me zei, die naar Thailand ging:
"Je kan de tyfus krijgen"
Met een strak gezicht zoiets kunnen zeggen, dan versta je je vak
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of zoals de huisarts ooit tegen een vriendin van me zei, die naar Thailand ging:
"Je kan de tyfus krijgen"
Met een strak gezicht zoiets kunnen zeggen, dan versta je je vak
Schijn je dus ook verschillende soorten in te hebben:quote:
Makkelijk voor potenrammers, lekker gecentreerd alles.quote:
Niets voor hemquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Makkelijk voor potenrammers, lekker gecentreerd alles.
Ik geloof dat ik een hoop jaloe-ziequote:
Dagoduckgodquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:55 schreef Sersjee het volgende:
Live gezien
/benevenvergetenwiedatookaltijdweerzegt
Geenszins.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een hoop jaloe-zie
ik vind Ome Sersj en Tante Alors nog wel een beetje uit de toon vallen en eigenlijk zijn die van Muis en Mint ook niet helemaal huphollandhup.....zullen we hun accounts hekken en er oranje uitjes aan toevoegen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Onze UI's in dit topic zijn wel baasen dat allemaal dankzij opperbaas Pandaplint
Henkde_J was ook zo'n fantastische photoshopper btwR.I.P. aan de nabestaanden
Ik ben voorquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Ome Sersj en Tante Alors nog wel een beetje uit de toon vallen en eigenlijk zijn die van Muis in Mint ook niet helemaal huphollandhup.....zullen we hun accounts hekken en er oranje uitjes aan toevoegen?
Als je m'n wachtwoord hebt gekraakt, kan je em dan meteen even aan me doorgeven? Ik heb nl. geen idee meer wat het is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Ome Sersj en Tante Alors nog wel een beetje uit de toon vallen en eigenlijk zijn die van Muis in Mint ook niet helemaal huphollandhup.....zullen we hun accounts hekken en er oranje uitjes aan toevoegen?
ah, ik heb het al. HansisLekkah69quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je m'n wachtwoord hebt gekraakt, kan je em dan meteen even aan me doorgeven? Ik heb nl. geen idee meer wat het is.
Die van Alors vraagt om een van Persie verbouwingquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Ome Sersj en Tante Alors nog wel een beetje uit de toon vallen en eigenlijk zijn die van Muis en Mint ook niet helemaal huphollandhup.....zullen we hun accounts hekken en er oranje uitjes aan toevoegen?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die van Alors vraagt om een van Persie verbouwing
Ik sta er ook lekker voorquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:58 schreef 3rdRock het volgende:
als Mex en Panda nou iets beter hun best hadden gedaan hadden we bovenaan gestaan.... http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/72
we staan maar 11 punten achter op de nummer 1!
quote:
quote:
valt wel mee toch, je staat bijv maar iets van 40punten achter op mij. bij Scorito scoor ik beter. daar had ik een dag of 2 geleden van 6 wedstrijden er 5 compleet goed.quote:
het is een shot uit de film Friday, zelfgemaakte gif van een langere gifquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat stelt je huidige eigenlijk voor?
Hoor ik wel vakerquote:
Nu jij nog Sersj!quote:
Verdomme, ik zat in besprekingquote:
Ljauwert, een vlammende stadquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.lc.nl/frieslan(...)r%3A-straat-vol-rook
3min lopen van waar ik nu zit. 2e grote brand binnen een jaar in Leeuwarden.
tis Ljouwertquote:
Wat spook je daar toch uit in Leeuwarden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.lc.nl/frieslan(...)r%3A-straat-vol-rook
3min lopen van waar ik nu zit. 2e grote brand binnen een jaar in Leeuwarden.
ik had zin in een in barbecuequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat spook je daar toch uit in Leeuwarden?
Nodig ons de volgende keer ook uit danquote:
quote:
Pinkpopquote:
Lekker in de regen met confetti in m'n gezicht staan dansenquote:
Echt heel bijzonder.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lekker in de regen met confetti in m'n gezicht staan dansen
IDDquote:
Verkrachting van een goed nummerquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:52 schreef alors het volgende:
Bedoelt ze niet die nieuwe versie van Wicked Game?
Eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkrachting van een goed nummer
mooie UI trouwens
quote:
Wat nee?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:02 schreef 3rdRock het volgende:
was weer een heerlijk uurtje![]()
en...nee...
gewoon neequote:
Ik zou het gewoon proberen. Het is op dit moment moeilijk om een baan te vinden en als je er op deze manier een aangeboden krijgt zou ik de kans zeker niet laten liggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, krijg een vacature voor medewerker mkb-klantenservice internetprovider gemaild en diegene kan een goed woordje voor me doen. aan de ene kant wil ik niet meer in een callcenter werken. aan de andere kant: werk is werk en geld is geld.....reageren kan geen kwaad lijkt me.
zo denk ik er ook over. werktijden zijn ma-zo tussen 8 en 22u en minimaal 32u. als ze me 40u geven bij een salaris wat in de buurt ligt van mijn huidige salaris vind ik het al prima. wie weet is er zelfs een weekendbonus en dan wil ik graag in de weekenden werken. Ga ik Timujr wel een beetje missenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen. Het is op dit moment moeilijk om een baan te vinden en als je er op deze manier een aangeboden krijgt zou ik de kans zeker niet laten liggen.
werk is werk, geld is geld, je kan altijd je ogen openhoudenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, krijg een vacature voor medewerker mkb-klantenservice internetprovider gemaild en diegene kan een goed woordje voor me doen. aan de ene kant wil ik niet meer in een callcenter werken. aan de andere kant: werk is werk en geld is geld.....reageren kan geen kwaad lijkt me.
gewoon doen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
Money brings bitches and hoesquote:
Peter van Opdorp-plaatjesquote:
Peter van Opdorp is mijn voorbeeld!quote:
Nou, wat je zegt. In de supermarkt was het ook al zo rustig...quote:
hee je zei dat je oranje wedstrijden wel kijktquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, wat je zegt. In de supermarkt was het ook al zo rustig...
Ik was alleen en dan vind ik er niet zoveel aan en ik moest nog chocolade hebben en nog wat andere dingetjes en het was mooi rustig!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee je zei dat je oranje wedstrijden wel kijkt
oranje stringetje aan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was alleen en dan vind ik er niet zoveel aan en ik moest nog chocolade hebben en nog wat andere dingetjes en het was mooi rustig!!
De tweede helft heb ik wel braaf gekeken overigens. En maandag ga ik zelfs in het oranje naar de wedstrijd kijken![]()
Inmiddels niet meerquote:
Als ik hem lang genoeg aan hou dan wordt 'ie dat vanzelf.quote:
Geen dennengeur?quote:
8 november nieuwe albumquote:
In USA?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je de albumpresentatie live zien?
Krap hequote:
Dat niet alleen, ik kon het apparaatje niet vastklemmen in een luchtrooster!quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik kon het apparaatje niet vastklemmen in een luchtrooster!
Jij letterlijk zeker?quote:
tis callcenterwerk he! ik verdien net genoeg om af en toe broodbeleg te kunnen kopenquote:
Ik heb niets gemist dus?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt nergens naar, en dat na zo'n goed eerste album. Jammer weer.
Oh noesquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef alors het volgende:
OMG OMG facebook is down!!!!!!!!!!!!!_________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |