Inderdaad een leuk spel... maar toch vooral leuk als het hopeloos misgaat, bij voorkeur bij het 5e belletje. Een beetje het 'Ik Vertrek'-principe dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind 'met je friends naar Lowlands' een erg leuk spel.
Ik keek gisteren erg vreemd op toen ik Michiel 5 namen hoorde noemen die even daarvoor kaarten gewonnen hadden. Kwamen me zéér bekend voor en dat kloptequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk spel... maar toch vooral leuk als het hopeloos misgaat, bij voorkeur bij het 5e belletje. Een beetje het 'Ik Vertrek'-principe dus.
Jij bent leuk, maar telkens dezelfde TT gaat wat vervelen/irriterenquote:
De TT is altijd andersquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent leuk, maar telkens dezelfde TT gaat wat vervelen/irriteren
Pien, je bent een intelligente jongeman en je begrijpt wat ik bedoel.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien, je bent een intelligente jongeman en je begrijpt wat ik bedoel.
Ach we zitten zo weer in een nieuw topicquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent leuk, maar telkens dezelfde TT gaat wat vervelen/irriteren
Van deze plaat ga ik altijd met m'n billen schuddenquote:
quote:
Die schud ik alleen als m'n oudste nichtje dat doet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van deze plaat ga ik altijd met m'n billen schudden
Die beat
als ie maar wel schoon is....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het woest opwindend als mijn vriendin een boxershort van mij aantrekt, trouwens.
Is dat een afwijking?
Ik heb vandaag een Beef-Jalapeņo pizza opquote:
ik vind em wel goed te hachelen. ik had vandaag pasta picante. zo'n kartonnen bakje van de Appie. ook goed te hachelen. morgenochtend eet ik wortelen zodat ik nog voor 18u een mooie oranje trui kan breienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Beef-Jalapeņo pizza op
Redelijke saaie pizza
nee, nu gaan we er eeeeeuuuuuwig over doorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Oh, volgens mij heb ik dat fout. Ik snap er even niet zoveel meer van.
Negeer post #43 maar.
Ik kijk alleen wanneer Nederland speelt. Ik ben een echt wijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |