abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:00:17 #201
192683 AMDB
Visionair.
pi_143738051
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:51 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Hier heb ik nog een hele post over klaarstaan die pseudo-cynisch eindigt met "dus, wie gaat er mee naar de Bitterzoet" :D?
ZIE JE DAAR! Oh wacht...
pi_143741205
Is Rock en Seine ergens geupload? Ben nu wel benieuwd.
pi_143759849
Toevallig was ik op tijd thuis om 't laatste stukje nog te zien. Theoretisch gezien dan. Heb 35 min naar een ladend scherm gestaard waarvan het hoogtepunt een snippet van het uitro van 'I Wanna Be Yours' was.

Met de Rock En Seine-recording waren er nog wat probleempjes begreep ik
  zondag 24 augustus 2014 @ 01:20:31 #204
192683 AMDB
Visionair.
  Moderator zondag 24 augustus 2014 @ 11:52:12 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_143766452
Over 1,5 week ga ik ze zien *O* ben heel erg benieuwd hoe anders zo'n gig in de VS is, of juist helemaal niet. En hopelijk doen ze The View from The Afternoon O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_143823426
quote:
10s.gif Op zondag 24 augustus 2014 01:20 schreef AMDB het volgende:

[..]

Jaja.
* een uitvoerige weerlegging waarom ze echt niet de partypoeper was

;)

quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:52 schreef MaJo het volgende:
Over 1,5 week ga ik ze zien *O* ben heel erg benieuwd hoe anders zo'n gig in de VS is, of juist helemaal niet. En hopelijk doen ze The View from The Afternoon O+
Ah leuk! Het schijnt dat ze van het weekend drie vrijwel spectaculaire shows achter elkaar gegeven hebben, dus dat gaat genieten worden. Al ben ik bang dat je The View kan afschrijven..

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:10 schreef MilanILF het volgende:
Is Rock en Seine ergens geupload? Ben nu wel benieuwd.
Rock en Seine staat nu op AMUS ^O^ Hebben jullie veteranen ongetwijfeld wel een account bij

Edit: En youtube ondertussen..

[ Bericht 1% gewijzigd door NiceTry op 27-08-2014 17:39:59 ]
pi_143896674
Rock En Seine 2014:

Een nieuw interlude vooraf 'Dancing Shoes' (een kruising tussen The Black Keys - Money Maker en The White Stripes - Dead Leaves & The Dirty Ground, meest generieke stukje muziek ooit op een AM-podium), een geweldige nieuwe tease vooraf 'Dancefloor' en 'When The Sun Goes Down' voor het eerst in een jaar minus 2 of 3 weken live. De set had een mooie en onverwachte shake-up met maar liefst 3 jokers waar er bijvoorbeeld in Amerika en tijdens Finsbury Park, Pinkpop en Rock Werchter precies 0 gedaan werden ('Old Yellow Bricks, 'Teddy Picker' en dus 'When The Sun Goes Down), De Roeiboot werd gedaan tijdens laatstgenoemde, de praatjes waren nieuw, er werd geīmproviseerd (intro 'Old Yellow Bricks', huh?!), het plezier op het podium was weer terug, de guitige blikken onderling zeiden genoeg. En Nick was zichzelf weer, deed de Homme-zang in 'Knee Socks' voor het eerst in weken, weliswaar nu ondersteund door Tom Rowley. Het geluid was goed en hard, de show begon pas na 23-en en ging dus door tot ver na middernacht, de energie sloeg ook over op het publiek, ik heb zelfs 'Fluorescent Adolescent' (live) weer weten te waarderen en 'My Propeller' moet wel de beste versie die ik ze ooit heb zien vertolken zijn. Het was de 15de en laatste keer deze era voor mij, het 6de land waarin ik ze zag deze tour, en een waardig voorlopig afscheid van de grootste band van het moment.
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:08:53 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_143990985
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef NiceTry het volgende:

[..]

* een uitvoerige weerlegging waarom ze echt niet de partypoeper was

;)

[..]

Ah leuk! Het schijnt dat ze van het weekend drie vrijwel spectaculaire shows achter elkaar gegeven hebben, dus dat gaat genieten worden. Al ben ik bang dat je The View kan afschrijven.
Ik zal laten weten hoe het was! Maar hoezo The View afschrijven? Dacht dat ze die in de VS juist weer deden?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_143993260
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zal laten weten hoe het was! Maar hoezo The View afschrijven? Dacht dat ze die in de VS juist weer deden?
Nope, een maand terug voor de eerste en laatste keer sinds juni 2013 gespeeld en daarna weer snel weggestopt. Wel 'Teddy Picker' voor het eerst in een half jaar regulier in de set, maar denk ook niet dat die voor Amerika blijft hangen. Leuk dat je ze daar gaat zien in deze tour. Ze zijn weer helemaal terug in vorm, en met de nieuwe stukjes en beetjes hier en daar klinkt de 'AM'-set weer fris in de oren. Veel plezier! Benieuwd of het One Direction-gehalte van de fans ook in dat gedeelte van het land zo hoog is. Niet vervelend bedoeld overigens, niets mis met 12-16-jarigen die naar goede muziek luisteren, maar ik had tot mid-2013 toch niet gedacht dat ik ooit een gig zou meemaken waar de nieuwe fans door 'Dancefloor' en 'Fluorescent Adolescent' heen aan het Instagrammen zouden zijn, haha!

Over Amerika gesproken, 'AM' is nog altijd op weg om hun eerste gouden plaat aldaar te worden. De afgelopen 2 maanden alleen al bijna een jaar na release nog altijd elke week een steady 8000 exemplaren over de toonbank, en met de 468,000 exemplaren tot nu toe zitten ze toch niet veel meer dan 2 maanden van die felbegeerde onderscheiding af. De buzz zal iets gaan inkakken doordat de bejubelde mega-headline sets nu voorbij zijn, maar die Amerikaanse tour... die stopt nooit. En anders komt er nog wel een ander konijn uit de hoge hoed. Het idee was bijvoorbeeld om 'Do I Wanna Know?', hun wereldwijd meest succesvolle single tot nu toe, opnieuw uit te brengen om zo de GRAMMY-nominatie veilig te stellen. Domino US was nogal onvoorbereid op het ongekende succes van dit sleutelnummer uit hun carričre, en zo kan het nummer, wat voor de GRAMMY's eerder dit jaar tussen wal en 't schip viel, alsnog meedingen voor ongetwijfeld 'Single Van Het Jaar'. Maar ik heb niet het idee dat dit er nog van gaat komen, het zou tegen die tijd eigenlijk ook gewoon vijgen na Pasen zijn, zoals Arn0 altijd zegt over mijn concertverslagen.
pi_144015078
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef Aisumasen het volgende:
Rock En Seine 2014:

[...]
..maar geen 'Matt's Hydration Station'!

Dus hier een shoutout naar het begin van de zomer, die fantastische herinnering van de veel te warme 8 juni, in de verre zuidoostelijke uithoek van ons land, waar we een goed aantal optredens hebben moeten doorzitten, hangend bij de gratis waterpunten, voor de geweldige, helaas maar 75 minuut durende en ietwat fantasieloze set, waar Fireside overgeslagen werd, de 'ssshhh...BOO'-Danceflooraankondiging geīntroduceerd werd (legendarisch, niet in het minst vanwege de discussie over de juiste interpretatie), de pit vroeg en plots tot een halt geroepen werd door een heuse ongeval, de vrouwelijke fans de tv-uitzending overheersten, en het publiek achterin niet helemaal de smaak te pakken kreeg..

..en ik geen grammetje spijt kende toen ik in de bus terug zat met dronken, onverstaanbare vreemdelingen en nog 3 uur voor de boeg

Nog niet zo lang geleden gepost, maar alsnog die ontzettend coole foto:

Zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door NiceTry op 31-08-2014 10:46:50 ]
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 04:05:36 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_144051926
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:23 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nope, een maand terug voor de eerste en laatste keer sinds juni 2013 gespeeld en daarna weer snel weggestopt. Wel 'Teddy Picker' voor het eerst in een half jaar regulier in de set, maar denk ook niet dat die voor Amerika blijft hangen. Leuk dat je ze daar gaat zien in deze tour. Ze zijn weer helemaal terug in vorm, en met de nieuwe stukjes en beetjes hier en daar klinkt de 'AM'-set weer fris in de oren. Veel plezier! Benieuwd of het One Direction-gehalte van de fans ook in dat gedeelte van het land zo hoog is. Niet vervelend bedoeld overigens, niets mis met 12-16-jarigen die naar goede muziek luisteren, maar ik had tot mid-2013 toch niet gedacht dat ik ooit een gig zou meemaken waar de nieuwe fans door 'Dancefloor' en 'Fluorescent Adolescent' heen aan het Instagrammen zouden zijn, haha!

Over Amerika gesproken, 'AM' is nog altijd op weg om hun eerste gouden plaat aldaar te worden. De afgelopen 2 maanden alleen al bijna een jaar na release nog altijd elke week een steady 8000 exemplaren over de toonbank, en met de 468,000 exemplaren tot nu toe zitten ze toch niet veel meer dan 2 maanden van die felbegeerde onderscheiding af. De buzz zal iets gaan inkakken doordat de bejubelde mega-headline sets nu voorbij zijn, maar die Amerikaanse tour... die stopt nooit. En anders komt er nog wel een ander konijn uit de hoge hoed. Het idee was bijvoorbeeld om 'Do I Wanna Know?', hun wereldwijd meest succesvolle single tot nu toe, opnieuw uit te brengen om zo de GRAMMY-nominatie veilig te stellen. Domino US was nogal onvoorbereid op het ongekende succes van dit sleutelnummer uit hun carričre, en zo kan het nummer, wat voor de GRAMMY's eerder dit jaar tussen wal en 't schip viel, alsnog meedingen voor ongetwijfeld 'Single Van Het Jaar'. Maar ik heb niet het idee dat dit er nog van gaat komen, het zou tegen die tijd eigenlijk ook gewoon vijgen na Pasen zijn, zoals Arn0 altijd zegt over mijn concertverslagen.
ik ben benieuwd of ze nog iets bijzonders in petto hebben voor de Amerikaanse tour. En ook hoe de fans zijn, ik zal het hier allemaal laten weten!

Het wordt mijn tiende Arctic monkeys gig dus dat is hoe dan ook al bijzonder O+
pi_144126453
Veel plezier! Kijken of die Mormonen feesten kunnen. Oh, wat een vooroordelen
  woensdag 3 september 2014 @ 09:05:51 #213
192683 AMDB
Visionair.
pi_144126634
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:53 schreef NiceTry het volgende:
Alex Turner is toch ook een soort van god?
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 16:57:31 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_144140264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:53 schreef NiceTry het volgende:
thanks :D ben ook erg benieuwd naar het publiek, zal ongetwijfeld anders zijn dan anders :D ik laat het vanavond of morgen weten!
pi_144159411

Reunië originele line-up.

[ Bericht 11% gewijzigd door Aisumasen op 04-09-2014 12:41:50 ]
pi_144165396
Oh wat leuk! Nou neem ik m'n 'Matt krijgt Andy-formaten' terug: het kan nog altijd Andyer
pi_144210388
Het wonder is geschied:

'ALL MY OWN STUNTS' terug in de set! Eerste keer sinds oktober 2011.

http://instagram.com/p/skUKrQpS--/
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:04:11 #218
192683 AMDB
Visionair.
pi_144212192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:04 schreef AMDB het volgende:
_O_ AMOS _O_
Ja, weer lekker aan het eind van de era in niemandsland. Flikten ze in 2010 en 2012 ook al... Goed, alsnog 37 van de 40 regulier gespeelde songs deze era live gehoord (waarvan de overige 3 staples uit de vorige era waren), mag niet klagen.
pi_144218579
Da's dan wel lang geleden zeg. Heeft MaJo toch een mooie gig te pakken!

quote:
10s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef AMDB het volgende:

[..]

ZIE JE DAAR! Oh wacht...
Ik zag dit nog bovenaan de pagina staan. Heb je ze eigenlijk nog gezien (of je post cynisch was of niet)?
pi_144222210
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:36 schreef NiceTry het volgende:

[..]

Ik zag dit nog bovenaan de pagina staan. Heb je ze eigenlijk nog gezien (of je post cynisch was of niet)?

WHO'S THAT GIRL IN THE SHORT BLACK SKIRT, BRIGHT LIP GLOSS AND THE TIGHT WHITE SHIRT
  zaterdag 6 september 2014 @ 00:20:18 #222
192683 AMDB
Visionair.
pi_144226718
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:36 schreef NiceTry het volgende:

[..]

Hij was cynisch bedoeld, ik ging sowieso wel hoor:) Maar zoals ik verwacht had liet meneer halverwege de dag weten dat hij toch mee ging :P
pi_144227915
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef AMDB het volgende:

[..]

Hij was cynisch bedoeld, ik ging sowieso wel hoor:) Maar zoals ik verwacht had liet meneer halverwege de dag weten dat hij toch mee ging :P
Hey, hey, hey, Sean Ono Lennon voor het eerst sinds 4 jaar in Nederland op dezelfde avond, het was een duivels dilemma wat ik tot het laatste moment heb proberen uit te stellen toen ik rechtstreeks vanuit Parijs kwam binnenvallen.

Veel interessanter: http://instagram.com/p/sk1kvMwCEJ/

Alex Turner op het podium met voorprogramma Mini Mansions gisterenavond. De setting was al niet verkeerd, maar dit is natuurlijk helemaal bijzonder.
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:56:42 #224
192683 AMDB
Visionair.
pi_144237310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 00:53 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Hey, hey, hey, Sean Ono Lennon voor het eerst sinds 4 jaar in Nederland op dezelfde avond, het was een duivels dilemma wat ik tot het laatste moment heb proberen uit te stellen toen ik rechtstreeks vanuit Parijs kwam binnenvallen.

Ach guttegut ;( Erevoorzitterschap inmiddels neergelegd neem ik aan? :D

Maar het was het wel waard toch? Briljant optreden!

quote:
Veel interessanter: http://instagram.com/p/sk1kvMwCEJ/

Alex Turner op het podium met voorprogramma Mini Mansions gisterenavond. De setting was al niet verkeerd, maar dit is natuurlijk helemaal bijzonder.
Oh gaaf! Daar hoop ik altijd wel een beetje op bij een AM voorprogramma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')