Van die mensen die dan elk bliepje zeggen hoe mooi het wel niet is enz?quote:Op donderdag 11 september 2014 00:33 schreef LintuxCx het volgende:
WTF?! Kletsers bij zo'n speciaal evenement?![]()
![]()
Nee, mensen met een biertje die het hebben over vorige nacht ofzo. Heel raar.quote:Op donderdag 11 september 2014 07:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van die mensen die dan elk bliepje zeggen hoe mooi het wel niet is enz?
Oja en ook telefoon kijkers?
Ug zo kansloos.quote:Op donderdag 11 september 2014 07:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, mensen met een biertje die het hebben over vorige nacht ofzo. Heel raar.
haha echt?quote:Op donderdag 11 september 2014 07:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tenenkrommend inderdaad. Heb gelukkig wel twee posters gescoord hihiquote:Op donderdag 11 september 2014 09:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha echt?wat dom zeg
Dat ze bij interessante dingen even een babbeltje maken kan ik me nog voorstellen (ondanks dat het irritant is), maar gezellig aan de bar hangen bij zo'n evenement![]()
![]()
Nice! en verder, tof album geworden?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tenenkrommend inderdaad. Heb gelukkig wel twee posters gescoord hihi
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:54 schreef On het volgende:
Maar je stond gewoon met een groep in een zaal en de cd werd afgespeeld?
triest maar voorspeldbaar je hebt altijd van dat tuigquote:Op donderdag 11 september 2014 07:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had gewoon gehoopt op nerds met een ctrl - alt -delete shirt en autisme. Want je gaat om te luisteren. In plaats daarvan complete vriendengroepen binnen gekomen die gewoon gezellig aan het keuvelen waren. Deed voor mij wel een beetje afbreuk aan het geheel.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:06 schreef Casiotone het volgende:
[..]
triest maar voorspeldbaar je hebt altijd van dat tuig
ja snap ik helemaalquote:Op donderdag 11 september 2014 11:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had gewoon gehoopt op nerds met een ctrl - alt -delete shirt en autisme. Want je gaat om te luisteren. In plaats daarvan complete vriendengroepen binnen gekomen die gewoon gezellig aan het keuvelen waren. Deed voor mij wel een beetje afbreuk aan het geheel.
Blij dat ik niet gekomen ben dan; sociale mensenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had gewoon gehoopt op nerds met een ctrl - alt -delete shirt en autisme. Want je gaat om te luisteren. In plaats daarvan complete vriendengroepen binnen gekomen die gewoon gezellig aan het keuvelen waren. Deed voor mij wel een beetje afbreuk aan het geheel.
Bijna dansbaar, hehehequote:Op donderdag 11 september 2014 11:40 schreef friekin_ het volgende:
Oke. De professionele journalisten en kenners kunnen het toch beter omschrijven maar.
- veel The Tuss elementen erin. Lekker funky dus
- dezelfde instrumenten gebruikt als bij Richard D. James album, zelfde snares
- Drukqs elementen volop aanwezig. Ik vond 1 track verdacht veel lijken op "Vordhosbn"
- album gaat niet extreem van links naar rechts, al is de laatste track (Barbican) wel een uiterste. Het is redelijk gelijk allemaal
- bijna dansbaar
- weinig etherische melodie (soms bij Druqks/tuss wel aanwezig, hier dus minder)
Kunnen jullie hier iets mee?
quote:
En toch waren er gisteren drie mensen, rechtstreeks afkomstig van het Piratenfestijn. Die kerel had een dansje alsof hij de visnetten aan het binnenhalen was. Met z'n drieën bij elke tempowisseling lekker awkward. Die hoorden Aphex sowieso voor het eerst, niet bekend met zijn werk. Bij plaat 5 was een dikke beat in het begin, begonnen ze 'HARDER' te brullen.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:43 schreef Gehenna het volgende:
Alles is dansbaar!
maar of het er tof uitziet is iets compleet anders
Het was wel een wazig groepje bij elkaar daar, niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 11:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
En toch waren er gisteren drie mensen, rechtstreeks afkomstig van het Piratenfestijn. Die kerel had een dansje alsof hij de visnetten aan het binnenhalen was. Met z'n drieën bij elke tempowisseling lekker awkward. Die hoorden Aphex sowieso voor het eerst, niet bekend met zijn werk. Bij plaat 5 was een dikke beat in het begin, begonnen ze 'HARDER' te brullen.
Da kunde zeggen. Ik was een van de weinigen die niet uit Utrecht kwam ook. Raar.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het was wel een wazig groepje bij elkaar daar, niet?
goed idee niet teveel typfouten makenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Da kunde zeggen. Ik was een van de weinigen die niet uit Utrecht kwam ook. Raar.
Heb de Classics hier aangeknald voor PR turbo persberichten eruit knallen.
jij bent niet grofweg in te delenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:29 schreef friekin_ het volgende:
Grofweg valt het publiek in te delen in vijf categorieën:
1. Mannen met een Aphex Twin T-shirt
2. Mannen zonder Aphex Twin T-shirt
3. Vrouwen met een Aphex Twin T-shirt
4. Een blond meisjes met klassieke Adidas gympen waar ik heel even een soort van microverliefdheid voor voel totdat haar vriend - in Aphex Twin T-shirt - naast haar komt staan
5. Een man van middelbare leeftijd met grijs haar en een leesbril en een notitieblokje
Daar sta ik dus niet tussen.
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 13:38 schreef Casiotone het volgende:
[..]
jij bent niet grofweg in te delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |