Hij heeft nog aardig wat materiaal liggen volgens mij. Zal vroeg of laat wel een keer uitkomen.quote:
Yeah! Ik was er niet hooggespannen voor.. maar gewoon weer fucking vet, oldschool aphex kwaliteitquote:
Hij is weer genietenquote:
Al via de 'andere' weg gevonden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:22 schreef Weakling het volgende:
Die kickstarter ook gemist en daardoor niet in staat om 'm officieel, zelfs niet digitaal, te krijgen. Behoorlijk balen, maar straks vast wel ergens te "vinden" behalve dan via jijbuis videos.
Dan zal ik straks als ik thuis ben eens kijken of ie ook al in mijn winkel te vinden is. Apart dat ze 'm na de kickstart niet beschikbaar hebben gemaakt voor iedereen die 'm ook nog wil hebben.quote:
ja sommige sounds hoor je duidelijk terug.. vergelijk bijv Mumbly met Shcottkey 7th pathquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:13 schreef Haunter het volgende:
Yes! Iets wat mij qua sfeer heel erg doet denken aan Selected Ambient Works (ook niet gek gezien de tijdsgeest). En daar ben ik blij mee
Fijn plaatje, maar ik vrees alleen voor mensen zoals jij en ik die zijn opgegroeid met de oude IDM van de vroege jaren '90. Nostalgisch inderdaad.quote:
Er zijn nogal wat nummers die klinken als opzetjes voor andere nummers die later een stuk "bekender" zijn geworden. Niks mis mee op zich, maar geen echte verrassingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef Casiotone het volgende:
ja sommige sounds hoor je duidelijk terug.. vergelijk bijv Mumbly met Shcottkey 7th path
Dat zou een flinke deceptie zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef Bravebart het volgende:
Of iemand is gewoon 1 grote 'grap' aan het uitvoeren
maar wel hier postenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef On het volgende:
Ik ga niet mee in de hype.
quote:After the confusing presence of the Aphex Twin logo on a blimp in London and the streets of NYC over the weekend, we now have some even more exciting, but no less mysterious news from the baffling world of Richard D. James. Aphex Twin has just tweeted a strange link ending in .onion, the domain typically associated with the TOR proxy-browser and generally used when accessing the Deep Web. Working through to get to the site reveals some text that appears to be announcing a new album titled SYRO with a tracklist which you can find embedded below, and the picture you see above. Some are speculating the numbers next to those possible song titles indicate BPM. SYRO follows the recent discovery of Caustic Window, a lost Aphex Twin album from 1994. Today is James birthday; however, its looking like were the ones getting a present as this might be the first new Aphex Twin album since 2001s Druqks.
Nieuwe muziek is altijd fijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef On het volgende:
Nieuw album dus?
http://www.stereogum.com/(...)o-via-deep-web/news/
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef On het volgende:
Nieuw album dus?
http://www.stereogum.com/(...)o-via-deep-web/news/
[..]
[ afbeelding ]
Was er in Londen niet een logo met een datum ergens in oktober op de muren gespoten?quote:
19 oktober.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was er in Londen niet een logo met een datum ergens in oktober op de muren gespoten?
Lijkt me sterk. Gebeurde bij BoC ook wel eens. Bleek altijd nep te zijn. Tot een paar dagen voor de release.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef Norrage het volgende:
Gelekt!
GEen idee of het een legitieme lek is, maar ik zie hem staan
Ik weet het over een half uurtje (de link is een beetje traag, ben iig niet de enigequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Gebeurde bij BoC ook wel eens. Bleek altijd nep te zijn. Tot een paar dagen voor de release.
Slechte nummers?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef RacerDKB het volgende:
Mja ik heb die ''gelekte'' versie ook maar hoop niet dat dit het is.
Mja bende ditquote:
Dat is echt een koopje manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
400 dollar voor de limited edition LP
Dat weet ik. Maar toch, die prijs voor een paar plakken vinylquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is echt een koopje man310 euro met een oplage van 200 stuks, die gaat sowieso over de 1000 euro heen op eBay etc.
Dat klinkt op vinyl toch veel beter dan digitaal joh!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik snap soms niet helemaal waarom het perse op LP moet. Het gaat uiteindelijk om de muziek...
Wacht maar, straks staat er alleen maar slappe r&b op dit nieuwe albumquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef friekin_ het volgende:
Nog steeds geen spijt van de tatoeage
Er staan wat rare dingen in het artikel:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.djbroadcast.nl(...)e_is_Aphex_Twin.html
Ik neem aan dat ze daar over de BPM-aantekeningen schrijven?quote:Het artwork voor Syro is simpelweg de complete tracklist, gevolgd door een overzicht van de kosten die zijn gemaakt voor het produceren van het album.
de BPM's staan achter de titels, maar daaronder is een lijst met kosten te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er staan wat rare dingen in het artikel:
[..]
Ik neem aan dat ze daar over de BPM-aantekeningen schrijven?
Beetje Keith Sweat is niets mis meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wacht maar, straks staat er alleen maar slappe r&b op dit nieuwe album
Hehe ik moest hem even weer opzoeken, maar die kan ik me achteraf nog wel van vroegah herinneren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Beetje Keith Sweat is niets mis mee![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mwoh, voorbijgestreefd zou ik niet zeggen; langszij komen eerderquote:Inmiddels is James al lang voorbijgestreefd door een jongere generatie van lefgozers als Objekt, Actress en Burial.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Mwoh, voorbijgestreefd zou ik niet zeggen; langszij komen eerder
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hehe ik moest hem even weer opzoeken, maar die kan ik me achteraf nog wel van vroegah herinneren.
Burial is idd fantastisch, maar bij die andere twee hoor ik echt niet in wat daar nou zo geweldig aan zou moeten zijn eigenlijk..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Mwoh, voorbijgestreefd zou ik niet zeggen; langszij komen eerder
Eens, Burial steekt erboven uit, maar Actress heeft ook zeker wel dikke producties gemaakt. Objekt ken ik matigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Burial is idd fantastisch, maar bij die andere twee hoor ik echt niet in wat daar nou zo geweldig aan zou moeten zijn eigenlijk..
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De ANWB Passet? Zal wel. Ik weet dat ie fan is van electronische muziek en voor Oor wel eens rescensies schrijft, maar wist niet dat ie daarvoor ook al in het circuit actief was.quote:Voorjaar 1993. DJBroadcast-redacteur René Passet interviewde voor Bassic Groove, het eerste Nederlandse housemagazine en min of meer de voorloper van DJB, de toen nog jonge Engelsman.
Ja, Passetti. Topkerel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
De ANWB Passet? Zal wel. Ik weet dat ie fan is van electronische muziek en voor Oor wel eens rescensies schrijft, maar wist niet dat ie daarvoor ook al in het circuit actief was.
Ye, die guy heeft er wel verstand van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
De ANWB Passet? Zal wel. Ik weet dat ie fan is van electronische muziek en voor Oor wel eens rescensies schrijft, maar wist niet dat ie daarvoor ook al in het circuit actief was.
Ken 'm verder niet of zo, maar ...quote:
... het zijn altijd wel zijn reviews waar ik het eerste naar op zoek ga als ik een Oor in handen heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:16 schreef JetLife het volgende:
Ye, die guy heeft er wel verstand van.
Boeiend!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef On het volgende:
Klinkt vaag, maar ik ga het zondag wel proberen. Of kost een 'lot' geld?
Je kent mij van een keer zienquote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Hier ook gefaald
-edit- Oh wait, Ekko heeft zelf ook nog 50 kaartjesDat wordt mailen! "Ik ken iemand met een AFX tattoo, mag ik nu komen?
"
Weten zij toch nietquote:
Vooral dit:quote:Op donderdag 4 september 2014 07:42 schreef friekin_ het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)d-very-smug-20140903
Goed interview.
De volledige boxset ziet er ook wel geinig uit. Beetje kaal, maar heeft wel watquote:Are you planning on releasing more new music soon?
I'm in that mode now, so hopefully I'll stay in it for a while. I've got a few more things planned – at least a couple more albums, some EPs, things like that.
twitter:maryannehobbs twitterde op donderdag 04-09-2014 om 13:55:39wanna hear the new @AphexTwin single? i'll play it tonight @BBC6Music 7-9pm along with some other very good records http://t.co/Oik9CbJWXR reageer retweet
Mary Anne Hobbsquote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef On het volgende:
twitter:maryannehobbs twitterde op donderdag 04-09-2014 om 13:55:39wanna hear the new @AphexTwin single? i'll play it tonight @BBC6Music 7-9pm along with some other very good records http://t.co/Oik9CbJWXR reageer retweet
Van al het materiaal dat hij nu nog op de planken heeft liggen zou SYRO het meest toegankelijk zijn. Vertelde hij laatste in een interview.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:43 schreef Mirel het volgende:
Ik ben benieuwd of 70 tot 80% van de nummers wat rare piepjes en opgefokte drums en scheurtjes en kraakjes zijn waarvan je eerst denkt "even inkomen en leren waarderen", vervolgens denkt "nou dit zit wel slim in elkaar" en na een tijdje daar geen zin in meer zal hebben toch alleen de chille/hippe/harde overige nummers zal luisteren die op één hand te tellen zijn
Als ze wat meer luisteraars dan gemiddeld wil hebben welquote:Op donderdag 4 september 2014 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tussen 20:00 en 22:00 dusZal de single van Aphex Twin wel ergens op het einde komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |