SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb Mucoangin gehaald. Nu hopen dat het werkt.
Ja. Ik hoopte eigenlijk dat het minder zou worden, maar toen ik wakker werd was er weinig veranderd, voelde zelfs iets erger. Mja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:17 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik hoop het ook, is het nog hetzelfde de pijn?
Dan wel van die lekkere zure mayo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef isax het volgende:
[..]
mijn gok is patat met een grote pot mayo
maar dat is een vooroordeel.
eigengemaakte mayonaisequote:
Jawel, neem nou die zuigtablet, het werkt...echt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja. Ik hoopte eigenlijk dat het minder zou worden, maar toen ik wakker werd was er weinig veranderd, voelde zelfs iets erger. Mja, niks aan te doen.
De eerste zit erin.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jawel, neem nou die zuigtablet, het werkt...echt.
*ik wacht
Goezzoquote:
D&L is lekkerquote:
Wil je ook wat aandachtquote:
2 zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:23 schreef isax het volgende:
ik zag net een gast en die had zo'n strakke broek aan dat je zijn ballen kon tellen
Dat zijn ook de bijwerkingen van het kijken van Utopiaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:24 schreef Joezi het volgende:
Mucoangin, zuigtabletten 20 mg
4. Mogelijke bijwerkingen
vaak tot zeer vaak voorkomend:
• zure oprispingen
• gestoorde spijsvertering met als verschijnselen een vol gevoel in de bovenhuik, pijn in de maagstreek, boeren, misselijkheid, braken en zuurbranden (dyspepsie)
• overgeven
• misselijkheid
• droge mond
• anaal kloven
• koortslip
ik las anaal lip.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:24 schreef Joezi het volgende:
Mucoangin, zuigtabletten 20 mg
4. Mogelijke bijwerkingen
vaak tot zeer vaak voorkomend:
• zure oprispingen
• gestoorde spijsvertering met als verschijnselen een vol gevoel in de bovenhuik, pijn in de maagstreek, boeren, misselijkheid, braken en zuurbranden (dyspepsie)
• overgeven
• misselijkheid
• droge mond
• anaal kloven
• koortslip
haha ja. slapeloosheid van COS.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat zijn ook de bijwerkingen van het kijken van Utopia
Anaalslipquote:
Meld!!!!111!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef isax het volgende:
[..]
mijn gok is patat met een grote pot mayo
maar dat is een vooroordeel.
Slippen met remmenquote:
Ja beetje anders dan in de boeken en te veel te snel afgeraffeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Ik vond de finale van GOT meh meh. Zeker voor weer een jaar wachten.
Gooi al je schermen wegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef sararaats het volgende:
GoT kijk ik ook niet. ik kijk eigenlijk bijna geen tv meer maar dat gaat veranderen
Het voelde alsof ze even snel alle eindjes aan elkaar wilde knopen en alle nog levende characters op een nieuwe locatie/situatie wilde zetten. Allemaal leuk en aardig, maar ik voelde totaal geen spanning. De laatste 10 minuten nog even erachter komen wat er met Tyrion gaat gebeuren terwijl de vorige aflevering ook al zonder Tyrion was. Nee, ik was niet tevreden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja beetje anders als in de boeken en te veel te snel afgeraffeld.
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het voelde alsof ze even snel alle eindjes aan elkaar wilde knopen en alle nog levende characters op een nieuwe locatie/situatie wilde zetten. Allemaal leuk en aardig, maar ik voelde totaal geen spanning. De laatste 10 minuten nog even erachter komen wat er met Tyrion gaat gebeuren terwijl de vorige aflevering ook al zonder Tyrion was. Nee, ik was niet tevreden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Joezi het volgende:
Ik moet gaan, etentjeHup hup Algerije
![]()
بالشّعب وللشّعب
Had het gelezen over de verschillen met de boeken. Nu ging het dus allemaal om Shae, beetje goedkoop. Mja, we zien het volgend jaar wel weer. Beetje zure nasmaak nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.En dat Bran Stark gedoe vind ik ook maar niks..
Ga je nu je abo opzeggen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.En dat Bran Stark gedoe vind ik ook maar niks..
Ik weet nog niet, maar het is wel zo dat er geen grote sterren in lopen die even een wedstrijd kunnen beslissen en deze domper moeten ze nog maar te boven zien te komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
Dit België gaat echt niet ver komen hoor. Tot nu toe teleurgesteld.
Ik weet het niet. Het zijn wel allemaal basisspelers bij hun toch niet kleine clubs.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, maar het is wel zo dat er geen grote sterren in lopen die even een wedstrijd kunnen beslissen en deze domper moeten ze nog maar te boven zien te komen.
Ja, dat wel, maar zoals Gijp al een keer zei; Er spelen er wel bij grote clubs maar daar zijn het meevoetballers/waterdragers geen dragende sterren zoals Van Persie en Robben bijvoorbeeld. .... Ze hebben nog geluk aan die groep, alleen Rusland is natuurlijk een ploeg van formaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zijn wel allemaal basisspelers bij hun toch niet kleine clubs.
Vind het vooral raar dat Mertens er niet in staat. Dat is juist een speler die iets creëert.
Nu denken die Algerijnen laat maar komen, nog 100 ballen uit de 2e lijn graag.
Klopt. Hazard en Benteke staan er ook niet in. Dat schiet natuurlijk ook niet op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar zoals Gijp al een keer zei; Er spelen er wel bij grote clubs maar daar zijn het meevoetballers/waterdragers geen dragende sterren zoals Van Persie en Robben bijvoorbeeld. .... Ze hebben nog geluk aan die groep, alleen Rusland is natuurlijk een ploeg van formaat.
Goede analyse bij Canvas. België heeft geen middenveld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:55 schreef Gert het volgende:
Ze kregen ook best een grote smoel, les diables rouges. Alleen, come on, Algerije. Die gun je het toch niet méér dan onze zuiderbuurkes.
Dat kan, maar het is nou niet bepaald een middenveld-wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goede analyse bij Canvas. België heeft geen middenveld.
Je hebt het waarschijnlijk niet gezien (Jan Mulder en Boskamp bij Canvas) maar daar zeiden ze terecht dat Witsel zo ver naar voren speelt dat het middenveld van Algerije te allen tijden in stelling kan worden gebracht. Gevolg daarvan is ook dat Chadli veel verdedigend werk moet opknappen, waardoor die dus juist niet kan ondersteunen bij de aanval. Het één kan invloed hebben op het ander, dat is wat ik ermee bedoel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is nou niet bepaald een middenveld-wedstrijd.
Ze moeten het tegen de handbalopstelling van Algerije hebben van snelle korte combinaties. Die zag je nauwelijks in de 1e helft....
Ja leuk hè? Boskamp zit al heel lang bij Belgische tv. Waarschijnlijk vinden ze het leuk om die felle Hollanders te horen praten. Brengt toch wat extra kleur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef Jian het volgende:
Ik vind het trouwens wel apart dat er bij de Belg 2 Nederlandse analytici zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |