Winfried Witjes, alias De Generaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:03 schreef isax het volgende:
[..]
vraag me altijd af wie die vent eigenlijk is.
zag hem laatst weer eens op tvquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Winfried Witjes, alias De Generaal
https://nl-nl.facebook.com/deoranjegeneraal.nl
Valt best mee toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef isax het volgende:
[..]
zag hem laatst weer eens op tv
hij was aangekomen in brazilie
maar zijn accent
Centraal anaal als het aan onze joezi ligtquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:23 schreef Pavement het volgende:
Wist wel dat joezi boy van de leren broekjes was.
je hebt het gewoon verzonnenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:48 schreef Joezi het volgende:
roffertje lolz! als je het googelt kom je alleen mij tegen
van dalen 2015quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
trendsetter, dit wordt de internetslang van 2014
Ik had vroeger ook een tijdje "smoke" als woordje voor cool.. Die broek is echt wel smokequote:
ik doe zulke dingen zonder ik het weetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een tijdje "smoke" als woordje voor cool.. Die broek is echt wel smokeOok de enige die dat gebruikte
neuh maar dat is blonderen/zwart/blonderen ook niet.quote:
neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja je wilde op Paris Hilton lijken toch?
Maar eens een rondje gelopen na 1 jaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:51 schreef isax het volgende:
ik heb een speeltuintje in de buurt blijkbaar
die hoek ben ik nooit ingelopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar eens een rondje gelopen na 1 jaar?
hoe kan je dan dun zijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik verken de buurt alleen op Google Maps
hoezo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:00 schreef isax het volgende:
of tonijn
maar dat eet ik eigenlijk niet meer
is zielig
speeld belgie zo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
hier is de Belgische gekte uitgebroken. ik ben weer tegendraads en supporter voor jullie.
loombandjes maken is verslavend(m'n zwarte zijn er bijna door gesjast)
ik had dit weekend scampi fritti en kibbeling.
Och, bij "Billy"..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gezien wat een mens goed staat, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Algerije is echt top hoor, ik zou flink inzetten als ik jou wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben toch echt voor de duvels,de rest in die poule komt nog slaapverwekkender over.
Als ze zo spleen als de meeste Afrikaanse teams,houden ze dat 50 minuten vol en lopen ze de laatste 40 als oude kranten over het veld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Algerije is echt top hoor, ik zou flink inzetten als ik jou was
quote:
wat eten ze in belgs bij de wedstrijd?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:14 schreef sararaats het volgende:
ik zou de tegenstanders van de Duivels toch maar niet onderschatten.
hier alles in orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |