quote:
Iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef AF_ het volgende:
Wel erg toevallig dat Studiotje precies wist waar die zat, en dat die in het langsfietsen dat zag.
#complotdenker
Stiekem denk ik dat WcPot en Studiotje elkaar kennenquote:
IELOEMIENAATIEquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef AF_ het volgende:
Wel erg toevallig dat Studiotje precies wist waar die zat, en dat die in het langsfietsen dat zag.
#complotdenker
Hmm misschien was het WcPot die op date met Studiotje ging....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat WcPot en Studiotje elkaar kennen
Ik fietste behoorlijk sloomquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef AF_ het volgende:
#complotdenker
Is dat een straat waar je altijd doorheenkomtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik fietste behoorlijk sloom
En het viel vanaf de andere kant best op
elke dag fiets ik daar, al een jaartje of 7quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Is dat een straat waar je altijd doorheenkomt
Oke, zelfde als de laadplaats van c1000?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
elke dag fiets ik daar, al een jaartje of 7
misschien nog wel andere lichaamsdelenquote:
Geschreven met een dikke pen zeker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien nog wel andere lichaamsdelen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien nog wel andere lichaamsdelen
Die pen is van jouquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geschreven met een dikke pen zeker.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
elke dag fiets ik daar, al een jaartje of 7
Wc zal het bevestigenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef AF_ het volgende:
Oke studiotje ik geloof je, maar heb nog een beetje twijfels bij jullie nonmeet
Afgesproken werk, jullie zijn broersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |