Zo te lezen heeft de bike repair meneer niet heel veel klantenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had de bike repair meneer ook al gezien. Ik dacht straks gaat hij de top secret brief lezen en dat mag natuurlijk heul niet
Nee hij zat buiten in de zon naar mij te kijken. Hoe ik containers aan het terug laden wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:38 schreef Starm het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft de bike repair meneer niet heel veel klanten
Godsammequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee hij zat buiten in de zon naar mij te kijken. Hoe ik containers aan het terug laden was
Idd, maar hij is in goede handen gevallenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had de bike repair meneer ook al gezien. Ik dacht straks gaat hij de top secret brief lezen en dat mag natuurlijk heul niet
Anders ging bike repair meneer er nog mee naar SBSquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Idd, maar hij is in goede handen gevallen
"Vreemde brief gevonden"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders ging bike repair meneer er nog mee naar SBS
"Geschreven door een WcPot"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Vreemde brief gevonden"
"Wat is TVSC"
Nieuwe terroristische organisatie in Amersfoort. Vanuit een Studio en een WcPotquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Vreemde brief gevonden"
"Wat is TVSC"
Geen WcPot is meer veilig, iedereen poept vanaf nu in emmersquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nieuwe terroristische organisatie in Amersfoort. Vanuit een Studio en een WcPot
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geen WcPot is meer veilig, iedereen poept vanaf nu in emmers
Gaan ze de beveiligings camera beelden opvragen van de C1000 zien ze dat ik het benquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geen WcPot is meer veilig, iedereen poept vanaf nu in emmers
jahaha er hangt wel een camera iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gaan ze de beveiligings camera beelden opvragen van de C1000 zien ze dat ik het ben
Oehhhh.quote:
Ik had geen andere papier bij de handquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oehhhh.
Ik pakte dat papiertje, maakte het los, zag eerst die scanner shitdacht, wtf is dit. En er kwam iemand aan dus plakte het terug, half op de pijp
Toen was die weg, keek ik toch nog maar een keer en toen zag ik dat je er op had geschreven
De volgende gebruikt die scanner, die denkt.. hoe werkt diequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had geen andere papier bij de handDit lag nog ergens in de auto dus heb ik die maar gebruikt.
Bleek het dan belangrijk en wil de baas het terugquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had geen andere papier bij de handDit lag nog ergens in de auto dus heb ik die maar gebruikt.
Dat denk ik ook mist er een bladzijdequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De volgende gebruikt die scanner, die denkt.. hoe werkt dieis de handleiding foetsie
Denk het niet zag er echt uit als een instructie documentjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bleek het dan belangrijk en wil de baas het terug
De hoerenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Denk het niet zag er echt uit als een instructie documentjeTegenwoordig moet je alles zelf doen bij de C1000 containers zelf scannen en laden en tellen.
Dit en je krijgt er geen eens extra tijd voor wat vroegah met 2 personen ging moet je nu helemaal alleen doenquote:
Hoere!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit en je krijgt er geen eens extra tijd voor wat vroegah met 2 personen ging moet je nu helemaal alleen doen
Vreemd alles stond toen ik weg ging gewoon binnen. Of ze hadden net iets nodig wat achteraan stond dat zou wel fantastisch zijn. Dat ze alles naar buiten konden zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoere!
Wat leverde je af trouwens, er stond echt nog een shitload buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |