aww, arm kindquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:52 schreef rebel-angel het volgende:
Phaidra gefeliciteerd![]()
Blue heel veel succes in het ziekenhuis![]()
Hier kon ik net een heel zielig dreumesje ophalen van het kdv.
Ze ging super vrolijk de deur uit
Maar spuugt nu de hele boel onder
Idd. Ik strijk eerlijk gezegd ook geen babykleding, alleen de lakentjes... Heb ergens gelezen dat de kleertjes gestreken worden om bacteriën dood te maken. Maar als het weken in de kast ligt, dan zijn er wel andere bacteriën...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Strijken is overrated, lekker in bed liggen
Ja, dat lijkt me ook? En bacteriën zijn niet per definitie slecht, ik vind dat zelf altijd zo overhypedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Idd. Ik strijk eerlijk gezegd ook geen babykleding, alleen de lakentjes... Heb ergens gelezen dat de kleertjes gestreken worden om bacteriën dood te maken. Maar als het weken in de kast ligt, dan zijn er wel andere bacteriën...
Een medestanderquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook? En bacteriën zijn niet per definitie slecht, ik vind dat zelf altijd zo overhypedze zitten echt overal. Kijk, dat je je baby niet door rottend afval rolt is logisch, maar dat alles steriel moet zijn snap ik echt niet
+1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook? En bacteriën zijn niet per definitie slecht, ik vind dat zelf altijd zo overhypedze zitten echt overal. Kijk, dat je je baby niet door rottend afval rolt is logisch, maar dat alles steriel moet zijn snap ik echt niet
Of, zoals mijn kraam zei, in de droger gaat ook alles dood en is lekker snel, droger ftw.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Idd. Ik strijk eerlijk gezegd ook geen babykleding, alleen de lakentjes... Heb ergens gelezen dat de kleertjes gestreken worden om bacteriën dood te maken. Maar als het weken in de kast ligt, dan zijn er wel andere bacteriën...
Ik heb geen helaas geen droger. Alles wordt opgehangen aan de droogmolen buitenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef Zolena het volgende:
[..]
Of, zoals mijn kraam zei, in de droger gaat ook alles dood en is lekker snel, droger ftw.
Nah. De lakentjes strijk ik alleen maar da's puur omdat ze te gekreukt uit de wasmachine komen. Kwestie van netjes kunnen opvouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:16 schreef snoenk het volgende:
Phaidra gefeliciteerd!
Oh, strijken is dus niet verplicht
Ja haha, inderdaad! Drogersquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef Zolena het volgende:
[..]
Of, zoals mijn kraam zei, in de droger gaat ook alles dood en is lekker snel, droger ftw.
Zo lekker uit verhoudingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen helaas geen droger. Alles wordt opgehangen aan de droogmolen buitenGeeft trouwens een superleuk gezicht; allerlei mini kleertjes aan de molen
Ja misschien stel ik dat nog bij hoor. Doen we eens in de maand een rondje milieustraat babytossenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:21 schreef rebel-angel het volgende:
SQ valt me wel een beetje tegen van je dat je henka niet in rotte afval laat rollen![]()
Ik denk altijd maar hoe kan je nou weerstand tegen iets opbouwen ala je er niet mee in contact komt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar volgens mij is algemeen bekend dat ik mijn strijkijzer in de afgelopen 2 jaar 1 keer heb aangeraakt(toen ik een rok had besteld voor een bruiloft en die heel gekreukt uit de verpakking kwam en ik vergeten was het aan de poets te vragen (ja, dat laatste is ook nog eens zo - als iets ECHT gestreken moet worden, zo eens per 8 maanden, vraag ik het aan de poets. Ik ben verdorven
))
Ja, och, ik schaam me er niet voor hoor. Het enige wat ik wel eens verbloem is de frequentie waarin ik mijn beddengoed verschoonquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Je komt er tenminste wel eerlijk voor uit
Herkenbaar hoor. Alleen nu wat meer was (en meer zooi) dus de poets heeft geen tijd meer. Dus nu strijkt mijn moeder....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar volgens mij is algemeen bekend dat ik mijn strijkijzer in de afgelopen 2 jaar 1 keer heb aangeraakt(toen ik een rok had besteld voor een bruiloft en die heel gekreukt uit de verpakking kwam en ik vergeten was het aan de poets te vragen (ja, dat laatste is ook nog eens zo - als iets ECHT gestreken moet worden, zo eens per 8 maanden, vraag ik het aan de poets. Ik ben verdorven
))
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, och, ik schaam me er niet voor hoor. Het enige wat ik wel eens verbloem is de frequentie waarin ik mijn beddengoed verschoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |