abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141211132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:06 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

Ik heb een milde scoliose, waardoor mijn bekken niet recht staan. Heb altijd begrepen dat het kind er dan niet goed door heen kan, en dat het zelfs klem kan komen te zitten!
ah op die fiets. Mja denk dat de inzichten dan wellicht wat verandert zijn ook sinds die tijd? Bij mijn weten moet zoiets heel ernstig zijn wil het invloed hebben/niet kunnen.
Vooral niet plat op je rug gaan liggen of zulke grappen dan dus ;) vertikaal baren of in bad ofzo :Y
:)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:10:25 #277
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141211159
Mignonne bij mij kwam mijn meisje al vrij snel na het begin van de weeen al in de problemen door de dubbele navelstreng om de nek. Maar dat komt dus niet zo vaak voor?

Ik was dus wel blij dat ik al in het ziekenhuis was.
pi_141211176
Kan me trouwens wel voorstellen dat ze in jouw geval dan niet tot het uiterste gaan. Als je merkt dat je wel volledige ontsluiting krijgt maar dat het tkind niet verder zakt, dan ga je niet het onderste uit de kan halen als je weet dat dit aan de hand is bij jou. :)
pi_141211334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mignonne bij mij kwam mijn meisje al vrij snel na het begin van de weeen al in de problemen door de dubbele navelstreng om de nek. Maar dat komt dus niet zo vaak voor?

Ik was dus wel blij dat ik al in het ziekenhuis was.
Nee komt absoluut niet vaak voor dat het kind daar zo snel al last van heeft. Gelukkig maar.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:16:11 #280
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_141211526
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

ah op die fiets. Mja denk dat de inzichten dan wellicht wat verandert zijn ook sinds die tijd? Bij mijn weten moet zoiets heel ernstig zijn wil het invloed hebben/niet kunnen.
Vooral niet plat op je rug gaan liggen of zulke grappen dan dus ;) vertikaal baren of in bad ofzo :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:10 schreef mignonne het volgende:
Kan me trouwens wel voorstellen dat ze in jouw geval dan niet tot het uiterste gaan. Als je merkt dat je wel volledige ontsluiting krijgt maar dat het tkind niet verder zakt, dan ga je niet het onderste uit de kan halen als je weet dat dit aan de hand is bij jou. :)
Donderdag moet ik naar de gynaecoloog voor een ander medisch probleem (ze hebben de handen vol aan me!), dus ik kaart mijn scoliose ook maar meteen aan! Wil me wel goed voorbereiden op wat ik kan verwachten. Maar goed, neemt niet weg dat dit een verrassing is en ik moet gaan nadenken over hoe ik wil bevallen...maar dat duurt nog wel even!!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:21:36 #281
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141211907
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wat heb je dan dat dat al vanaf je 12e tegen je gezegd wordt :? Das nogal een stellige uitspraak dan :D

Kwak ben je bij Jan geweest?

Ik vond die haptonomie aan de buitenkant een klein tikje zweef-ish overkomen, maar als je dan een tweede en derde sessie hebt gehad en het kwartje valt, dan voel/zie je ineens dat het ook heel logisch is wat hij doet. Hij brengt je letterlijk in balans, hij brengt je letterlijk weer terug naar je centrum, je basis. En hij leert je dus hoe je dat zelf kunt doen of hoe je partner dat kan. Ik vond het heel mooi om te zien en ik gebruik sommige truukjes die hij liet zien nog steeds wel eens :)
:Y

ik vond t heel prettig, en het deed me wel wat denken aan de danstherapie die ik bij het eetstoorniscentrum heb gehad. in de zin van "je kop een beetje uitschakelen en leren voelen". daar heb ik veel behoefte aan, en het was heel mooi om te zien hoe (8> zich met de minuut minder machteloos ging voelen.

het zweverige vond ik de poging die hij deed om mijn eczeem en de emoties die er ineens uit kwamen terug te brengen naar mijn moeder's miskraam en mijn geboorte en jeugd. daar kon ik nog niet zoveel mee, maar wie weet komt dat nog. zo niet, dan neem ik dat stukje voor lief ;)
Kwak
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:24:46 #282
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141212141
hier ook een drukke week qua babyafspraken. vandaag haptonoom, morgen verpleegkundige, donderdag opnieuw 20 weken echo...

Gelukkig voel ik baby nu ook echt elke dag steeds duidelijker O+
Kwak
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:28:45 #283
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_141212511
Breekt even in...

Chanty, hup hup voor Fernando, ik denk dat ie de 20e komt, da's namelijk een hele mooie datum, want dan ben ik jarig ;) . Nog even en dan kan die uk J's oude kleertjes aan, en dat vind ik altijd zo leuk, dat alles nog een rondje mee mag O+

Sluipt weer weg...
pi_141213108
Ik zou willen dat ik een keuze had,maar ik moet gewoon in t ziekenhuis bevallen, en inmiddels heb ik ook veel verpleegsters al gezien dus dat geeft wel rust.
Vind vooral het nog moeten verplaatsen vervelend en een eventueel infuus, maar dat laatste is vooral omdat het mij beperkt in mn bewegingsvrijheid..

Verder begin ik iedere dag meer uit te kijken naar ons meisje, Vandaag heeft mijn zus mijn buik zien en voelen bewegen O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:37:15 #285
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_141213130
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:28 schreef mousemicky het volgende:
Breekt even in...

Chanty, hup hup voor Fernando, ik denk dat ie de 20e komt, da's namelijk een hele mooie datum, want dan ben ik jarig ;) . Nog even en dan kan die uk J's oude kleertjes aan, en dat vind ik altijd zo leuk, dat alles nog een rondje mee mag O+

Sluipt weer weg...
Ik denk ook dat ie de twintigste komt :D Laten we hopen dat we helderziend zijn ;)

En iedereen nog bedankt voor alle lieve reacties waar ik niet op heb gereageerd. Mijn vent is weer thuis, heb even lekker uitgehuild en ik ga me de rest van de avond terugtrekken en morgen een nieuwe dag en dan ga ik me maar eens focussen op het positieve: mijn jongetje dat ik straks heb O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_141213248
:W

:* / *O* voor jullie! *kiezen wat het meest toepasselijk is op dit moment.
Ik volg jullie nog altijd wel een beetje van de zijlijn en heb mezelf ook weer een beetje gemeld in WOHTS. Hopelijk mag ik snel weer meedoen, en dan wat langer :)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:40:34 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_141213406
Ima O+ fijn dat je er weer bent! Ik hoop je ook snel terug te zien!
disclaimer
pi_141213497
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:40 schreef BlueEyes het volgende:
En ik heb nogsteeds bij de 'stel dat' verhalen een goed gevoel bij mijn keus voor thuis :@
Heb ook een onwijs fijn gevoel en vertrouwen bij mijn 3 verloskundigen en het feit dat ik binnen 15 minuten in het ziekenhuis kan zijn.
Hoe was het in het zkh vandaag?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:05:56 #289
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_141214864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ie de twintigste komt :D Laten we hopen dat we helderziend zijn ;)

En iedereen nog bedankt voor alle lieve reacties waar ik niet op heb gereageerd. Mijn vent is weer thuis, heb even lekker uitgehuild en ik ga me de rest van de avond terugtrekken en morgen een nieuwe dag en dan ga ik me maar eens focussen op het positieve: mijn jongetje dat ik straks heb O+
Voor je het weet heb je inderdaad jullie kleine mannetje!! O+ Wat een fijne gedachte is dat!!

Voor nu; ik zou alleen nog maar pannenkoeken eten! :7
pi_141214949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

Voor je het weet heb je inderdaad jullie kleine mannetje!! O+ Wat een fijne gedachte is dat!!

Voor nu; ik zou alleen nog maar pannenkoeken eten! :7
Pannekoeken ook al weeopwekkend?
pi_141215023
Pannekoeken met ananas. En in het beslag bitterlemon ipv melk :')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:16:43 #292
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_141215477
Die ananas moest je op een andere manier naar binnen werken hoor :Y)
W
Z
E
pi_141215586
Heb alles teruggelezen, en vind jullie inzichten op bevallingen heel fijn! O+ voor mij is het nog zo'n ver van m'n bed show, ook al ben ik inmiddels al officieel over de helft, en schrik ik regelmatig van hoe dichtbij november al is! Ik weet totaal nog niet wat ik wil, behalve dat ik in het ziekenhuis wil bevallen.. Omdat ik in een studentenflat woon, en me dat niet prettig lijkt (hoewel me dat op het moment suprème misschien weinig kan schelen :') ) maar ook omdat vrouwen in mijn familie bijna allema bevallen zijn dmv keizersnedes.. Dus ga er al half om half van uit dat het bij mij ook wel zo zal zijn (al hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn!)

Chanty :* hopelijk voel je je morgen wat beter! Ik blijf nog steeds duimen dat Fernando zichzelf laat zien!

En wij hebben vandaag een ledikantje gescoord! O+ waar ik bijna 23 jaar geleden in sliep, zal ons meiske ook in slapen! :D ik had gedacht dat het me heel erg tegen zou staan, maar ik vond hem zo leuk! O+
pi_141215649
Ja, verkeerd gelezen dus :')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:23:40 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_141215909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:16 schreef rebel-angel het volgende:
Die ananas moest je op een andere manier naar binnen werken hoor :Y)
:9
disclaimer
pi_141216869
Leuk krijgerrtje!

Fijn dat je er weer een beetje bent IMA.

Net controle bij de verloskundige gehad, we zijn ongeveer 7 minuten binnen geweest :P alles goed dus. Hartje gehoord, aangezien het vorige keer niet lukte was dit de eerste keer O+
pi_141216915
Hier is iemand die steeds verlekkerd achter me aanhobbelt in het kader van een orgasme is opwekkend...
Ga weg }:|
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:46:31 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_141217374
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:39 schreef BlueEyes het volgende:
Hier is iemand die steeds verlekkerd achter me aanhobbelt in het kader van een orgasme is opwekkend...
_O-

Fijn Helio, dat ze zich liet horen O+
disclaimer
pi_141218377
Mignonne, hoe denk jij over perineum massage? Heeft het zin?
pi_141219986
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:39 schreef BlueEyes het volgende:
:D

daar zou ik ook niet blij van worden :P
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')