Altijd maar die Marokkanen die hun carrière boven hun familie plaatsen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ene die z'n vrouw die net een miskraam kreeg achterliet om een balspelletje te spelen?
Haha gvd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die abrikozen in hun avondeten douwen sporen niet.
Ah oke. Ik heb m'n eettafelstoelen binnen trouwens. Vandaag eindelijk aan tafel kunnen eten.quote:
Khalid Boeleroes?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ene die z'n vrouw die net een miskraam kreeg achterliet om een balspelletje te spelen?
Altijd die hardwerkende kutMarokkanen inderdaad. Nemen nooit de tijd om gewoon eens een beetje te chillen en op straat te hangen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Altijd maar die Marokkanen die hun carrière boven hun familie plaatsen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb m'n eettafelstoelen binnen trouwens. Vandaag eindelijk aan tafel kunnen eten.
Wanneer zet je je vuilnis buiten? Keep us updated.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb m'n eettafelstoelen binnen trouwens. Vandaag eindelijk aan tafel kunnen eten.
Wat lul jij nou.quote:
How ratchet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]nooit gedaan. Alle allochtonen die ik ken eten aan salontafel
![]()
Enjoy tho.
Hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer zet je je vuilnis buiten? Keep us updated.
Gezinnen nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]nooit gedaan. Alle allochtonen die ik ken eten aan salontafel
![]()
Enjoy tho.
Doe niet zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer zet je je vuilnis buiten? Keep us updated.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo.Probeer alles netjes te hebben voordat jij komt eten, maar krijg ook [b]niks geen[/b] waardering eh.
Hahahahaquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
Die Gambiaantjes weten niet wat ze overkomt
Nu wel, thanks 4 sharin'quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaHeb je mijn bijdrage in de mocrochicks topic #b&h al gezien?
Maakt na de food fight toch niet meer uit. Ik slinger een courgette en jij gooit je pruim.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo.Probeer alles netjes te hebben voordat jij komt eten, maar krijg ook niks geen waardering eh.
Gambiaantjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
Die Gambiaantjes weten niet wat ze overkomt
ISF.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee we zijn voor onze Ghanese broeders.
Oh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee we zijn voor onze Ghanese broeders.
Dat is toch geen voetbal wat ze doen. Hard rennen en schoppen naar alles wat beweegt. Geen techniek, tactisch inzicht. Ze missen [i]voetbalgogme[/i]quote:
Ik heb Ghana onder de 16 wel eens gezien. Na afloop gingen ze allemaal met de auto naar huisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:07 schreef Che_ het volgende:
Ele domme cheezy wat zeg jij.. heb je Ghana nooit zien spelen
Lul niet. Alsof jij n eettafel bezitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allochtonen altijd gezin, dus wat lul je dan gekke gast
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik zweer het, jij bent de straat die FOK! nodig heeft.
Ja, niet in gebruik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lul niet. Alsof jij n eettafel bezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |