Hernoemen naar Square Enix-topicquote:Op zondag 21 december 2014 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel hier, ook al is het Dragon Quest
Ik vind het prima, tijd voor een TR.quote:
Wat wordt de grens?quote:Op maandag 22 december 2014 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga ik doen na Kerst! Wordt dit het SE RPG Topic.
Laten we beginnen met de main-series en hun spin-offs (FF, DQ, KH, etc). Tomb Raider niet, Deus Ex ook niet wat mij betreft. Maar ik wil het zeker niet te strak in regels gieten, het moet vooral een gezellig en informatief topic worden voor gelijkgestemdenquote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat wordt de grens?
Komt Tomb Raider ook in aanmerking (adventure) en alle iPhone RPGs?
Gametrailers heeft ook een mooie FF Retrospective. Zal deze van jou ook eens gaan kijken binnenkort.quote:
Nee, wel allebei meer realtime dan de oude Finals. Denk dat je het best een gameplaytrailer op YouTube kunt gaan kijken om een goed beeld te krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe is de batlle system bij type-0? Hetzelfde als bij XV?
Ik vind FFXV meer iets hebben van KH. Vind ik ook wel prima, maar bij type-0 kan ik het niet echt zien. Lijkt eerst gameboy kwaliteit en opeens schakelt het weer naar FFVII kwaliteitquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, wel allebei meer realtime dan de oude Finals. Denk dat je het best een gameplaytrailer op YouTube kunt gaan kijken om een goed beeld te krijgen.
Het is ook maar een PSP-port, ziet er niet zo goed uit als je zou verwachten op een PS4/XBO.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik vind FFXV meer iets hebben van KH. Vind ik ook wel prima, maar bij type-0 kan ik het niet echt zien. Lijkt eerst gameboy kwaliteit en opeens schakelt het weer naar FFVII kwaliteit
Laat hem denk ik aan me voorbijgaan. FFXV ga ik wel halen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook maar een PSP-port, ziet er niet zo goed uit als je zou verwachten op een PS4/XBO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |