quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Novermars het volgende:
Nou, BSA binnen. Volgend jaar maar proberen om hogere cijfers te gaan halen!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Novermars het volgende:
Nou, BSA binnen. Volgend jaar maar proberen om hogere cijfers te gaan halen!
quote:
Ja dat vroeg ik dus, het ging dus wel om de Nyquist-bemonsteringsfrequentiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
En anders werkt het dus niet? Bedankt, denk dat ik de vraag nu wel kan beantwoorden.
Handleiding zegt alleen Nyquist-frequentie, weet ik veel dat het die ander is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik dus, het ging dus wel om de Nyquist-bemonsteringsfrequentie
Mja, begrippen worden, onterecht, wat door elkaar gebruiktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handleiding zegt alleen Nyquist-frequentie, weet ik veel dat het die ander is.
Aanwezig!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
Jezus mensen, wat een gezeik over de datum en locatie. Moeten we het dan maar gewoon op 30 februari in Schubbekutveen houden of zo?
Check!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
Jezus mensen, wat een gezeik over de datum en locatie. Moeten we het dan maar gewoon op 30 februari in Schubbekutveen houden of zo?
Beter plan ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Beter meeten we gewoon in delft. Fuck iedereen die niet in delft studeert.
Vooruit dan maar. Misschien toch wel handig jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wacht ff tot na de tentamens man
wie ben jij nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:31 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Misschien toch wel handig ja
Groningen - Utrecht is wel weer 30 euro retour alleen omdat het dus door de week is en 30 euro is toch wel weer een week eten om het in perspectief te zetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
Dan kan ik wel ja!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Bravebart het volgende:
Maar nee, we moeten naar Utrecht, want daar is de Stairway!
Zodra ze doorhebben dat we van FOK! zijn trappen ze ons de deur uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Bravebart het volgende:
Maar nee, we moeten naar Utrecht, want daar is de Stairway!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
Oké, nieuwe datum dan maar?
Poll: In het weekend of doordeweeks?
• Weekend
• Doordeweeks
• Geef geen neuk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Groningen - Utrecht is wel weer 30 euro retour alleen omdat het dus door de week is en 30 euro is toch wel weer een week eten om het in perspectief te zetten.
quote:
Hup, stemmen.quote:
Pre-meet, Delft exclusive, jwz.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Beter meeten we gewoon in delft. Fuck iedereen die niet in delft studeert.
Noob!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodra ze doorhebben dat we van FOK! zijn trappen ze ons de deur uit.
Yvonne vertelde mij ooit dat we daar niet meer mochten komen.quote:
Nee, wel in de Stairway geweest en er uitgekicktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:13 schreef Bravebart het volgende:
Niemand hier ooit naar een legendarische meet in de Stairway geweest?
Mwoh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yvonne vertelde mij ooit dat we daar niet meer mochten komen.
Zoveel werk en dan alles fout door een minnetje te veel of te weinig.quote:
Dat heb ik sowieso op stackexchangequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:28 schreef Novermars het volgende:
Elke keer als ik een vraag stel op math.stackexchange.com voel ik me daarna zo dom, damn wat zijn sommige mensen daar slim
Geweldige site voor wiskunde vragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:28 schreef Novermars het volgende:
Elke keer als ik een vraag stel op math.stackexchange.com voel ik me daarna zo dom, damn wat zijn sommige mensen daar slim
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:03 schreef Anoonumos het volgende:
Ook mooi als je huiswerk hebt, en je komt niet uit de opgave. Dan ga je googlen en kom je dezelfde vraag tegen op math.stackexchange: posted 1 day ago.
Hahahquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:03 schreef Anoonumos het volgende:
Ook mooi als je huiswerk hebt, en je komt niet uit de opgave. Dan ga je googlen en kom je dezelfde vraag tegen op math.stackexchange: posted 1 day ago.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:07 schreef Novermars het volgende:
En ik ben er vandaag achtergekomen dat WA nu ook LaTeX als input accepteert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |