Gvd vrouwen en voetbal het gaat niet samenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Anoonumos het volgende:
Haalt dat hockeykutje de trap van Pirlo uit de top 5 voor de hattrick vanMuller
.
Ik zou wel eens tegen haar willen pokeren. Maar met een niet al te hoge inzet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee joh, zijn moves om het onderbewustzijn van d'r pokertegenstanders te beïnvloeden.
Tja, je moet hockeymeisjes niet vragen om voetbalhoogtepunten te kiezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gvd vrouwen en voetbal het gaat niet samen
watquote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ben weer begonnen aan OITNB, maar het is gewoon allemaal zo weggezakt. Ik denk dat ik seizoen 1 maar opnieuw moet kijken, the horror.
Topgasten, zij hebben iets met sport en zij hebben jarenlang een geweldig sportprogramma gepresenteerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag andere 'special guests'. Gisteren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
Ik had gisteren je BSG-topic gebookmarked omdat er wel goede suggesties instonden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ben weer begonnen aan OITNB, maar het is gewoon allemaal zo weggezakt. Ik denk dat ik seizoen 1 maar opnieuw moet kijken, the horror.
Ja. Wilfried is sowieso leuk. Mensen geven vaak af op Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD maar ik vind het hem nog steeds wel goed doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Topgasten, zij hebben iets met sport en zij hebben jarenlang een geweldig sportprogramma gepresenteerd.
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Ohnee heb hem zelf in de gracht gedonderd
Zwaar leven haha. Waar was je eerst met kijken dan, s2?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ja, die ga ik ook even bewaren, heb ik voorlopig genoeg te zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik had gisteren je BSG-topic gebookmarked omdat er wel goede suggesties instonden.![]()
Net bij met Hannibal.
Seizoen 1 echt jaar geleden gekeken, ben net met seizoen 2 begonnen, maar ik weet niet alles meer merk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Zwaar leven haha. Waar was je eerst met kijken dan, s2?
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoge bomen vangen veel wind, meer moet je daar volgens mij niet achter zoeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ja. Wilfried is sowieso leuk. Mensen geven vaak af op Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD maar ik vind het hem nog steeds wel goed doen.
Kutsjaarsquote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Wut? ik dacht dat heel die serie gloednieuw was..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook even bewaren, heb ik voorlopig genoeg te zien.
[..]
Seizoen 1 echt jaar geleden gekeken, ben net met seizoen 2 begonnen, maar ik weet niet alles meer merk ik.
Nee, seizoen 2 is net uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Wut? ik dacht dat heel die serie gloednieuw was..
Nee, ik zou mijn fiets niet in de gracht donderen.quote:
Maarja was net of je op een landmijn rondreed joh, iedere moment kon je laatste zijn op de aidsmobiel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, seizoen 2 is net uit.
[..]
Nee, ik zou mijn fiets niet in de gracht donderen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja was net of je op een landmijn rondreed joh, iedere moment kon je laatste zijn op de aidsmobiel.
wel best wel een verwijfde serie of niet ?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was trouwens vergeten hoe raar deze serie kon zijn, damn.
Lobi lobi swa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |