Gvd vrouwen en voetbal het gaat niet samenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Anoonumos het volgende:
Haalt dat hockeykutje de trap van Pirlo uit de top 5 voor de hattrick vanMuller
.
Ik zou wel eens tegen haar willen pokeren. Maar met een niet al te hoge inzet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee joh, zijn moves om het onderbewustzijn van d'r pokertegenstanders te beïnvloeden.
Tja, je moet hockeymeisjes niet vragen om voetbalhoogtepunten te kiezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gvd vrouwen en voetbal het gaat niet samen
watquote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ben weer begonnen aan OITNB, maar het is gewoon allemaal zo weggezakt. Ik denk dat ik seizoen 1 maar opnieuw moet kijken, the horror.
Topgasten, zij hebben iets met sport en zij hebben jarenlang een geweldig sportprogramma gepresenteerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag andere 'special guests'. Gisteren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
Ik had gisteren je BSG-topic gebookmarked omdat er wel goede suggesties instonden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ben weer begonnen aan OITNB, maar het is gewoon allemaal zo weggezakt. Ik denk dat ik seizoen 1 maar opnieuw moet kijken, the horror.
Ja. Wilfried is sowieso leuk. Mensen geven vaak af op Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD maar ik vind het hem nog steeds wel goed doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Topgasten, zij hebben iets met sport en zij hebben jarenlang een geweldig sportprogramma gepresenteerd.
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Ohnee heb hem zelf in de gracht gedonderd
Zwaar leven haha. Waar was je eerst met kijken dan, s2?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ja, die ga ik ook even bewaren, heb ik voorlopig genoeg te zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik had gisteren je BSG-topic gebookmarked omdat er wel goede suggesties instonden.![]()
Net bij met Hannibal.
Seizoen 1 echt jaar geleden gekeken, ben net met seizoen 2 begonnen, maar ik weet niet alles meer merk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Zwaar leven haha. Waar was je eerst met kijken dan, s2?
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoge bomen vangen veel wind, meer moet je daar volgens mij niet achter zoeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ja. Wilfried is sowieso leuk. Mensen geven vaak af op Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD maar ik vind het hem nog steeds wel goed doen.
Kutsjaarsquote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Wut? ik dacht dat heel die serie gloednieuw was..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook even bewaren, heb ik voorlopig genoeg te zien.
[..]
Seizoen 1 echt jaar geleden gekeken, ben net met seizoen 2 begonnen, maar ik weet niet alles meer merk ik.
Nee, seizoen 2 is net uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Wut? ik dacht dat heel die serie gloednieuw was..
Nee, ik zou mijn fiets niet in de gracht donderen.quote:
Maarja was net of je op een landmijn rondreed joh, iedere moment kon je laatste zijn op de aidsmobiel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, seizoen 2 is net uit.
[..]
Nee, ik zou mijn fiets niet in de gracht donderen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja was net of je op een landmijn rondreed joh, iedere moment kon je laatste zijn op de aidsmobiel.
wel best wel een verwijfde serie of niet ?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was trouwens vergeten hoe raar deze serie kon zijn, damn.
Lobi lobi swa.quote:
Nee man, gewoon een goede serie.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef MrStalin het volgende:
[..]
wel best wel een verwijfde serie of niet ?
Doe mij maar Fargo
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Op die IMDB scoort ie < 9, kutserie dus
Klasse ventquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Jointje rollen om te vieren dat ik de maandag zonder zelfmoordpoging ben doorgekomen.
Eens. Series krijgen achterlijk hoog daar, onder de 9 kun je wel stellen dat het niveautje gtst/Costa isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Op die IMDB scoort ie < 9, kutserie dus
Wtfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef Anoonumos het volgende:
JAAAAAAAA hahaha USA
Nu stop ik met voetbal.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Anoonumos het volgende:
Deze site spreekt de serie-kijkende beta in mij wel aan.
http://graphtv.kevinformatics.com/
grafiekjes
Tsk, oud nieuws.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Anoonumos het volgende:
grafiekjes
quote:
Ik woon op nog niet eens 10 minuten fietsafstand van m'n faculteit en dus heb OV niet nodig, weekend OV is daarentegen in de zomer ook geldig dus gratis city hoppen in de zomerquote:Op maandag 16 juni 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dit. Dan zou ik me helemaal blauw betalen.
Dan heb jij wat gemist. Snel inhalen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Wut? ik dacht dat heel die serie gloednieuw was..
Niet overdrijven, die scoren eerder een 2. Het is dat ze in het buitenland geen Nederlands verstaan, anders zou het niveauverschil tussen Nederlandse televisie en internationale televisie erg pijnlijk zichtbaar worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eens. Series krijgen achterlijk hoog daar, onder de 9 kun je wel stellen dat het niveautje gtst/Costa is
Leuk maar het zegt niet alles aangezien kijkcijfers ook plotseling kunnen dalen en stijgen ten gevolge van zetten van concurrerende omroepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Anoonumos het volgende:
grafiekjes
Kyle Beckermanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Aight zo'n Amerikaanse voetballer heeft dreads
Het zijn IMDB-cijfers, maar het zegt nog steeds niet veel inderdaad. Seizoenseindes krijgen standaard hoger en zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuk maar het zegt niet alles aangezien kijkcijfers ook plotseling kunnen dalen en stijgen ten gevolge van zetten van concurrerende omroepen.
Belachelijk dat essien en prince niet spelen trouwensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:28 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Kyle Beckerman
[..]
Het zijn IMDB-cijfers, maar het zegt nog steeds niet veel inderdaad. Seizoenseindes krijgen standaard hoger en zo.
Maar sommige series hebben wel een leuke trend.
Je zou het denken maar het valt wel mee. Het is wel zo dat deze serie vooral door vrouwen is gemaakt, niet alleen voor de camera.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef MrStalin het volgende:
[..]
wel best wel een verwijfde serie of niet ?
Het was me opgevallen dat het van IMDB komt aangezien ik NoScript gebruik en ik Amazon moest toestaan om de cijfers te krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:28 schreef Anoonumos het volgende:
Het zijn IMDB-cijfers, maar het zegt nog steeds niet veel inderdaad. Seizoenseindes krijgen standaard hoger en zo.
Maar sommige series hebben wel een leuke trend.
Deze man weetquote:
Het is wel jammer dat Piper niet meer de protagonist is. Ze speelt nog mee in elke aflevering maar het draait niet langer om haar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Deze man weet
Ik heb nog drie afleveringen te gaan, maar stel dat zo lang mogelijk uit omdat ik die er anders zo doorheen jas
Ik breek even in:quote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor een sociologieleerling, het past goed in het straatje van Stapel.
Al zou een bètastudent met behulp van technologie kunnen analyseren naar wat de kijker precies kijkt. Laserstraar ter hoogte van de ogen, meten op welke pixels die laserstraal terecht komt en met behulp van het digitale tv-signaal automatisch vaststellen wat voor vorm en kleur er op die pixels te zien is. Dat moet genoeg zijn voor een leuk afstudeeronderzoek van een informaticusstudent.![]()
Heb je een specifieke vraag?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die wel wat weet over microscopie? En dan voornamelijk over de Nyquist-frequentie.
Nyquist-frequentie of Nyquist-bemonsteringsfrequentie?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die wel wat weet over microscopie? En dan voornamelijk over de Nyquist-frequentie.
Ik snap de vraag niet eens.quote:
Die eerste.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nyquist-frequentie of Nyquist-bemonsteringsfrequentie?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef OllieWilliams het volgende:
jongens jonges armstrong is weer gaan fietsen
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat het over dit gaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet eens.
"Compare the results (Nyquist frequency and sampling density) of this section with the results of section 2, and present a discussion."
Leuk en aardig, maar sectie 2 gaat over het kalibreren van de camera image field.
Anyway, als je zou kunnen uitleggen wat verschillen van de Nyquist-frequentie kunnen betekenen zou het al fijn zijn.
[..]
Die eerste.
En anders werkt het dus niet? Bedankt, denk dat ik de vraag nu wel kan beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over dit gaat.
http://en.wikipedia.org/w(...)non_sampling_theorem
De stelling is dat de frequentie waarmee je samplet (aantal keer per seconde dat je de frequentie meet) minimaal twee keer zo hoog moet zijn als de hoogste frequentie van de golf die je samplet.
computational modelling, instrumentation & signals en control theoryquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
welke vakken doe je deze periode?
okquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:16 schreef MrStalin het volgende:
[..]
computational modelling, instrumentation & signals en control theory
Deze periode valt het ook wel een beetje tegen ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:06 schreef Novermars het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over jouw vakken gaan hebben
Linearquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
linear (), python (
), flight mechanics (
) en instrumentation & signals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ja :pquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Linearkan je daar nog een bonuspunt voor halen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:33 schreef Rezania het volgende:
kkreligieuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, gefeli!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Novermars het volgende:
Nou, BSA binnen. Volgend jaar maar proberen om hogere cijfers te gaan halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |