en ziet eruit als een kind, niet alleen in de serie. Of ik word/ben oud, dat kan ook.quote:
oei, 50 en wonend bij je moeder dus?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Can neither confirm nor deny.
Gr gr
Is niet zo sexy nee, en ja jij bent oud.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
en ziet eruit als een kind, niet alleen in de serie. Of ik word/ben oud, dat kan ook.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef Baszh het volgende:
[..]
Is niet zo sexy nee, en ja jij bent oud.
Hij heeft nog een broer, wiens twee zoons toen zijn vermoord door die gast wat Theon (toen die nog Theon was en Winterfell heeft ingenomen) heeft onthoofd. Weet z'n naam effe niet meer.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Uiteindelijk vond ik het toch wel sneu voor Tywin dat hij de enige was die de legacy van de familie naastreevde. Iedereen negeerde hem, en niemand kon het ook maar een fuck schelen.
Sterven tijdens een veldslag had hem meer gelegen. Maarja daarvoor is het GoT. Waar de anti-cliché.. een cliché wordtquote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Uiteindelijk vond ik het toch wel sneu voor Tywin dat hij de enige was die de legacy van de familie naastreevde. Iedereen negeerde hem, en niemand kon het ook maar een fuck schelen.
Kevanquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij heeft nog een broer, wiens twee zoons toen zijn vermoord door die gast wat Theon (toen die nog Theon was en Winterfell heeft ingenomen) heeft onthoofd. Weet z'n naam effe niet meer.
Wat heeft ze nou met die draken gedaan dan? Drogon vliegt blijkbaar ergens rond.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:12 schreef Teddyburrr het volgende:
Khaleesi had een van de meest toffe verhaallijnen en nu een van de meest saaie wtf.
Ga Westeros veroveren met je Unsullied en je vliegende unicorns suffe kut.
Ja, de 2 kleinere zitten nu opgesloten en Drogon vliegt nog ergens rond, schapen, geiten en kinderen te verbrandenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou met die draken gedaan dan? Drogon vliegt blijkbaar ergens rond.
Als honden aan een ketting gezet. Maar dan in een catacombe.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou met die draken gedaan dan? Drogon vliegt blijkbaar ergens rond.
Met een halsband om hun nek die zo van ze af glijdt als ze even hun kop naar beneden doen. Ik vroeg me echt af wat die shackles voor zin hadden op deze manier.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ja, de 2 kleinere zitten nu opgesloten en Drogon vliegt nog ergens rond, schapen, geiten en kinderen te verbranden
Hij is de leipe draak van de drie. Heeft een goede tik op zijn neus nodig jonge.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ja, de 2 kleinere zitten nu opgesloten en Drogon vliegt nog ergens rond, schapen, geiten en kinderen te verbranden
Ja die verhaallijn is echt zó saai gemaakt niet normaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:12 schreef Teddyburrr het volgende:
Khaleesi had een van de meest toffe verhaallijnen en nu een van de meest saaie wtf.
Ga Westeros veroveren met je Unsullied en je vliegende unicorns suffe kut.
Ik begrijp nog steeds niet echt waarom Tywin niet gewoon een nieuwe vrouw heeft genomen en er wat kinderen bij heeft gekweekt. Hij kon het vast nog best op zijn leeftijd, en op die manier had hij wat meer kansen gehad om zijn bloedlijn voort te zetten en was hij niet zo afhankelijk geweest van de onwillige kinders die hij al had.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Haha klopte echt voor geen meter nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Met een halsband om hun nek die zo van ze af glijdt als ze even hun kop naar beneden doen. Ik vroeg me echt af wat die shackles voor zin hadden op deze manier.
Permanent opgesloten of niet? Ze huilde namelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef ToetNL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Niet erger dan die dikke, niks is erger dan die dikke met zijn gejank.
Die komen er niet meer uit hoor. Pas wanneer ze op oorlogspad gaat. Anders krijg je nog meer crispy kindertjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Permanent opgesloten of niet? Ze huilde namelijk.
Ja, maar het was overduidelijk dat aan geheel van opvattingen Tywin alleen stond.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Onzin. Tyrion heeft zijn schuld bij zijn vader vereffend. A Lannister always pays his debts.
Lijkt er wel op, maar ja, je weet maar nooitquote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Permanent opgesloten of niet? Ze huilde namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |