Dit inderdaad. Stiekem hoopte ik echt dat hij toch nog zou blijven leven. En uiteindelijk ditquote:Op maandag 16 juni 2014 21:03 schreef DO2 het volgende:
Ja, die Arya is wel een vervelende kut aan het worden.
Ik had toch het idee dat The Hound zowaar om haar gaf. Die verdiende wel een mercy kill.
Maar dat is vast weer de hopeloze romanticus in mij.
GRRM wil het wel nog wat realistisch houden maar wie weet...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hebben ze in Game of Thrones al een karakter op een onwaarschijnlijke manier laten terugkeren uit de dood? Dat zou (in tegenstelling tot de meeste producties) in deze serie pas echt verrassend zijn. Ned die zijn hoofd weer op zijn schouders zet of zo.
Dat was die munt die Jaqen haar gaf in seizoen twee.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef chroestjov het volgende:
Ik kan alleen het einde even niet helemaal plaatsen.
Wat maakt dat stuk ijzer van Arya zo bijzonder en hoe kwam ze daar aan?
Moet je de eerdere seizoenen eerst hebben gezienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Funzel het volgende:
The Hound bij de doden zetten is nogal voorbarig trouwens.
quote:
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dat was die munt die Jaqen haar gaf in seizoen twee.
Helaas zitten er jaren tussen de seizoenen, dan wil er nog wel eens wat uit het geheugen verdwijnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Moet je de eerdere seizoenen eerst hebben gezien
quote:
Over het algemeen zijn belangrijke personages in GoT altijd wel dood gegaan in het zicht. Dit laat wel interpretatie over voor wat anders.quote:
The Hound is nog niet dood, hij heeft nog wat te schillen met zijn broer.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:31 schreef Funzel het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn belangrijke personages in GoT altijd wel dood gegaan in het zicht. Dit laat wel interpretatie over voor wat anders.
Nou die is zo mogelijk nog dooier dan Sandor is.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
The Hound is nog niet dood, hij heeft nog wat te schillen met zijn broer.
Mwah, aan The Mountain wordt gesleuteld. Dat wordt een soort van monster van Frankenstein gok ik zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef DO2 het volgende:
Zowel The Mountain als The Hound liggen nu op sterven, trouwens.
Echte broederliefde,.
Inderdaad, hoe kun je zulke dingen vergeten?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
mensen die die munt zijn vergeten
belangrijkste moment uit seizoen 2
Haha dat vond ik geniaal, hij zag de bui al hangen en keerde omquote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef AMDB het volgende:
Tyrion's rampageEn klopt het nou dat Varys bij het horen van de noodklokken toch maar op de boot gaat zitten?
Nee, okay.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef DO2 het volgende:
Ik zeg toch ook nergens dat ie al dood is, Weakling. Misschien overleven ze het beiden wel.
Alleen jammer dat ie niet ook even bij zijn zus is langsgeweest. En ja, Varys had wel door dat ie maar beter niet meer terug kon gaan naar King's.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef AMDB het volgende:
Tyrion's rampageEn klopt het nou dat Varys bij het horen van de noodklokken toch maar op de boot gaat zitten?
Die munt was ik niet vergeten, maar ik vond sowieso die hele faceless man vaag. Dus mij is nog steeds die waarde van de munt niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kun je zulke dingen vergeten?
Het was bijna gewoon cabaretesk, hoe hij daar zo zielig zat op dat kratjequote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Haha dat vond ik geniaal, hij zag de bui al hangen en keerde om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |