Ik zal je manier van denken vanaf nu dan wel 'belachelijk' noemen (nl synoniem voor het woord idioot in mijn context), vat je het misschien iets beter op.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eens.
Hopelijk houden ze het vanaf nu wel netjes.
Als je de politiek correcte term wilt gebruiken, dan noem je dat "a-typisch".quote:Op maandag 16 juni 2014 22:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Een schwalbe gelijk stellen aan geweld wijkt af van de norm en op basis daarvan noem ik jouw manier van denken redelijk idioot, heeft vrij weinig met arrogantie te maken.
Ik ben op geen enkele manier persoonlijk geworden, maar ik zal alles wel droppen en zand erover. Hier wint niemand.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat men altijd zo respectloos is en persoonlijk wordt. Terwijl ik enkel op een leuke en inhoudelijke manier wil discussieren. Kennelijk is het voor veel mensen nogal lastig om zich normaal te gedragen..
Ah, klinkt wel heel prettig in de oren ja, is er eentje voor de toekomstquote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je de politiek correcte term wilt gebruiken, dan noem je dat "a-typisch".
Zeg je eigenlijk ook dat het idioot is, alleen gaat dan niemand zeuren dat je de term idioot gebruikt.
Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef Belladonna80 het volgende:
Wie dit Duitsland gaat verslaan is mij een raadsel. Dit Duitsland gaat freewheelend op de titel af.
2x revanche op 1 WKquote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Met een Robben in een ultieme vorm zie ik het nog gebeuren ook. Wat zou dit héérlijk zijn.
Generatie voor ons doet dat denk ik nog welquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Nee nu je het zegt. Wat een wrok koester ik daar nog altijd voor.
Dat zal niet gebeuren, de wedstrijd is al 3 uur klaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:44 schreef marcodej het volgende:
Als er nu nog een goal komt ga ik huilen.
Ja leuk, bijdehand.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, de wedstrijd is al 3 uur klaar.
Wel echt Portugees he? Wijzen met het vingertje en zelf hebben ze het nooit gedaanquote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eens.
Hopelijk houden ze het vanaf nu wel netjes.
Een a-typische gedachtengang. Veel meer is het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ok, als niemand het zegt dan doe ik het maar: wat een sociopatische verwrongen geest heb je dat je geweld in voetbal goedkeurt.
Ik noem het hoe ik het wel noemen, dank je.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een a-typische gedachtengang. Veel meer is het niet.
Dat is dan weer een vrij normale gedachtengang. Graag gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef starla het volgende:
[..]
Ik noem het hoe ik het wel noemen, dank je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |