suuuuuper verquote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Damrak. Valt mee. Heb het laatst nog gelopen.
neuj mij ook weinig, maar het was leuk geweest als ruud was gegaan,vanes zegt nou ff de waarheid op stream 3 lolquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
Het doet me eigenlijk niets de stemming, lol had ik niet verwacht.![]()
Misschien omdat ik inmiddels te goed door heb hoe het werkt allemaal
Is toch goed dat het ons niet veel meer doet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
neuj mij ook weinig, maar het was leuk geweest als ruud was gegaan,vanes zegt nou ff de waarheid op stream 3 lol
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch goed dat het ons niet veel meer doet.![]()
En ja dames over de zeik is altijd leuk om te luisteren.
De meeste vrouwen hebben last van kutnijd tegenover marijequote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef isax het volgende:
en waar is iedereen eigenlijk woedend over?
ik ben het echt niet meer aan het volgen.
gaaaapquote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben last van kutnijd tegenover marije
Gekleurd vinyl is tof. Soms klinkt het wat minder mooi dan zwart vinyl. (Ik maak geen grapje, de koolstof in zwart vinyl is daadwerkelijk nuttig.) Maar een hoop platen klinken best goed nog. Deze platen klinken tot nu toe uitstekend.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut respect voor Ron als hij gaat.
En de ruimte.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik het geld er voor zou hebben,zou ik al mn hiphop platen op vinyl aanschaffen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik het geld er voor zou hebben,zou ik al mn hiphop platen op vinyl heraanschaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog wat transparant rood, transparant groen, wit, blauw, gemarmerd oranje, transparant donkerblauw en transparant vinyl. Maar dat moeten jullie maar gewoon geloven.🐙
dan is het een watjequote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ben alleen bang dat ie dadelijk achter wordt omgeluld
Dat kan ik ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de ruimte.
Ik ben zo blij dat ik via mijn pc kan luisteren
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
Niet mijn foto's maar dit zijn denk ik wel de tofste LP's qua uiterlijk:ik heb liefste het allerbeste geluid alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog wat transparant rood, transparant groen, wit, blauw, gemarmerd oranje, transparant donkerblauw en transparant vinyl. Maar dat moeten jullie maar gewoon geloven.![]()
En waarom zou vinyl niet goed klinken? Ik denk niet dat je beseft hoe goed dit klinkt. Ik speel dit ook niet af op een of ander prutssetje van de mediamarkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb liefste het allerbeste geluid alleen
Oren worden verneukt door computertechische aanpassingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En waarom zou vinyl niet goed klinken? Ik denk niet dat je beseft hoe goed dit klinkt. Ik speel dit ook niet af op een of ander prutssetje van de mediamarkt.
jawel. juist vinyl.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En waarom zou vinyl niet goed klinken? Ik denk niet dat je beseft hoe goed dit klinkt. Ik speel dit ook niet af op een of ander prutssetje van de mediamarkt.
Je trolls doen het goed in de cosquote:
Moet je hem ook aandraaien, en zit er zo'n hoorn op?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
jawel. juist vinyl.
ik gebruik een lp speler die mijn ouders 43 jaar geleden voor hun huwelijk kregen
heerlijk![]()
alleen jammer dat je steeds moet opstaan.
Ik merk het, OMG zou het echt dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ze proberen het niet eens om ron tegen te houden
nee nee. hij was heel fancy voor die tijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moet je hem ook aandraaien, en zit er zo'n hoorn op?
Fuck yes dynamic range compression.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oren worden verneukt door computertechische aanpassingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beeld dat veel mensen hebben van vinyl dat het kraakt en ruist is ook een beetje jammer. Ik hoor wel eens van die hipsters dat ze dat gekraak zo tof vinden. MAAK GODVERDOMME JE PLAAT SCHOON, dan hoor je geen kraakje meer
🐙
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
Niet mijn foto's maar dit zijn denk ik wel de tofste LP's qua uiterlijk:heb je ook slipmatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog wat transparant rood, transparant groen, wit, blauw, gemarmerd oranje, transparant donkerblauw en transparant vinyl. Maar dat moeten jullie maar gewoon geloven.
Oeh dat is helemaal lekkerquote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef isax het volgende:
[..]
op de niesel zit ergens een tent en die hebben een steenoven
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fuck yes dynamic range compression.sommige kraak krijg ik er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beeld dat veel mensen hebben van vinyl dat het kraakt en ruist is ook een beetje jammer. Ik hoor wel eens van die hipsters dat ze dat gekraak zo tof vinden. MAAK GODVERDOMME JE PLAAT SCHOON, dan hoor je geen kraakje meer
maar die zijn dan ook heel oud.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fuck yes dynamic range compression.De Naald schoonmaken werekt ook al vaak goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beeld dat veel mensen hebben van vinyl dat het kraakt en ruist is ook een beetje jammer. Ik hoor wel eens van die hipsters dat ze dat gekraak zo tof vinden. MAAK GODVERDOMME JE PLAAT SCHOON, dan hoor je geen kraakje meer![]()
De cos gaat 100km per uur! ppftquote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
Ron gaat echt.![]()
Ik zou het stoer vinden en nog iets, maar eerst zien en dan geloven.
Kun je wel stealth berichten plaatsen..niemand die het leest. Bijv: Spruitjes zijn vies!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij gaat zo snel dat ik zelfs ff wat heb gepost. Niemand die me dan ziet
Dat ga ik doen ja. hihiquote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kun je wel stealth berichten plaatsen..niemand die het leest. Bijv: Spruitjes zijn vies!
Nee. Want die polyester slipmatten zijn om te glijden. Dat is leuk als je wilt scratchen, maar als je gewoon muziek wilt luisteren wil je helemaal geen geglij. Nu zit de standaard rubbermat van Thorens er op, maar heb ook nog een kurken mat liggen.quote:
Ik heb het gedaan..ojee wat mutserigquote:
Dat is helaas onvermijdelijk. Maar dat is een van de grote nadelen van vinyl, slijtage. Mensen die expres vrolijk naar een bak ruis gaan zitten luisteren omdat ze sentiment hebben naar tijden die ze nooit hebben meegemaakt zijn gestoord.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef isax het volgende:
[..]
sommige kraak krijg ik er niet uit.
maar die zijn dan ook heel oud.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Want die polyester slipmatten zijn om te glijden. Dat is leuk als je wilt scratchen, maar als je gewoon muziek wilt luisteren wil je helemaal geen geglij. Nu zit de standaard rubbermat van Thorens er op, maar heb ook nog een kurken mat liggen.
ik vind het ook wel wat hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is helaas onvermijdelijk. Maar dat is een van de grote nadelen van vinyl, slijtage. Mensen die expres vrolijk naar een bak ruis gaan zitten luisteren omdat ze sentiment hebben naar tijden die ze nooit hebben meegemaakt zijn gestoord.
Ik : Spruitjes zijn viesquote:
kan je dansen?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
Deze plaat klinkt goed, superstrakke bas, geen ruis en net wat hoge klingeltjes die echt door de kamer dansten. Awesome
Loempias en on topic?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik, loempia's zijn lekker ofzo.![]()
En nog een paar dingen, probeer wel on topic te blijven ermee
Nee, ik wil het wel, maar ik heb het nooit geleerd. Op de middelbare school waren er een aantal mensen die op stijldansles zaten, maar daar moest je je voor aanmelden als paartje. En ik was koos vriendinloos.quote:
Dat kwam door jouw spruitjes.quote:
Die heb ik nog gezienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kwam door jouw spruitjes.
Andere dingen zoals, leuk dat Ruud blijft![]()
Zoals meerdere van ons uit de SC tikte
dat is wel zielig.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik wil het wel, maar ik heb het nooit geleerd. Op de middelbare school waren er een aantal mensen die op stijldansles zaten, maar daar moest je je voor aanmelden als paartje. En ik was koos vriendinloos.
Beterschap BaBU!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja. Het is niet anders. Ik kan er niet om huilen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alweer voorbij, het is geen gouden kooi waar het heel lang duurde
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
het duurde maar een uur.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eindelijk een beslissing genomen. Grote meid.![]()
Ik heb gelukkig ook nog streams ik neem alleen niets op.quote:
Ik ken wel meerdere straten waar ik niet op blote voeten durf te lopenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef isax het volgende:
dit is wel de enigste straat waar ik niet op mijn blote voeten op straat durf te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Wat ga je ermee doen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb nog steeds streams hihi sssst niet te hard zeggen.
take it easy take a rollquote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
En ik heb serieus echt nog wel streams.
ik wil wel alles tikken wat ik zie maar dat werd nooit gewaardeerd of geloofd.
Dus heb ik nu zo iets van fuck de COS
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
wil je er een?
ik heb ook pad thai met garnalen
Ik krijg altijd de neiging als ik zoiets geprobeerd heb om het vervolgens zelf te makenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef isax het volgende:
[..]
dat is waar.
maar er is altijd goed eten hier
daarom kook ik ook niet zo heullll vaak
Ik heb lekker wel streamsquote:Op maandag 16 juni 2014 21:38 schreef Baconbus het volgende:
Geen streams. En ook nog een WK-zaadwedstrijd.
ga je ook een kip voor je raam hangen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging als ik zoiets geprobeerd heb om het vervolgens zelf te maken
Is dat in plaats van een kaars voor je raam vannacht?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat in plaats van een kaars voor je raam vannacht?
Het zit je niet mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:38 schreef Baconbus het volgende:
Het linker- of rechterpaar?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik een ander plaatje zie kijk ik wel naar de naam.![]()
Wat een lekkere benen
doen het nu weerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:38 schreef Baconbus het volgende:
Ik zou daar ook van moeten huilenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
En ik heb serieus echt nog wel streams.
ik wil wel alles tikken wat ik zie maar dat werd nooit gewaardeerd of geloofd.
Dus heb ik nu zo iets van fuck de COS
niet hier anders waren ze wegquote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou daar ook van moeten huilen![]()
Heb je huisdieren?
Dan had ik ze van de grond geraapt, afgeblazen en opgevrotenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De tyfus voor ze allemaal
![]()
De streams doen het weer
Maak je m in de DMquote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man ik heb een grapje maar ik ga hem niet maken want Liesje is lief.
Zeg dan!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Liesje kan wel tegen een grap.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Echt heel erg niet lief of een beetje niet lief?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik ga hem al helemaal niet achter d'r rug om maken.
[..]
Nee want hij is niet lief.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik ken Liesje niet echt. Nooit gezien ook.
Het is zo'n ding dat verkeerd kan vallen, en nu na deze discussie al niet grappig meer is. Ik ontzeg jullie nu niet mijn grootste komedische meesterwerk of zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt heel erg niet lief of een beetje niet lief?
Ikke welquote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik ken Liesje niet echt. Nooit gezien ook.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is zo'n ding dat verkeerd kan vallen, en nu na deze discussie al niet grappig meer is. Ik ontzeg jullie nu niet mijn grootste komedische meesterwerk of zo.
Nee niet eens, het was een willekeurige connectie die ik maakte door iets anders in dit topicquote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Zit jij gewoon stiekem een beetje nare dingen over mij te denken Zwabbel?
ik moet zeggen dat ik wel nieuwschierig ben.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is zo'n ding dat verkeerd kan vallen, en nu na deze discussie al niet grappig meer is. Ik ontzeg jullie nu niet mijn grootste komedische meesterwerk of zo.
Nou oke dan, omdat jullie straks anders hele erge dingen gaan lopen bedenken.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef Joezi het volgende:
pasta, vellen, kaas, liesje.. welke grap past daarbij
Kip voor het raam hangen....quote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef Joezi het volgende:
pasta, vellen, kaas, liesje.. welke grap past daarbij
Zit Zwabber hier zomaar een beetje te jokkenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zwabber iets vaker. Geen idee ik denk dat ik Zwabber zeker een keer of 10 gezien heb.
misschien kan hij helpen met je jurkquote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zwabber iets vaker. Geen idee ik denk dat ik Zwabber zeker een keer of 10 gezien heb.
Ik denk zelfs wel iets meer dan dat. We hebben een leuk aantal keren gesjoeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste van ons het al wisten maar jij dus nog nietquote:Op maandag 16 juni 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Zwabber hier zomaar een beetje te jokken
Ik kom hier ook niet zo heel vaakquote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste van ons het al wisten maar jij dus nog niet
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Joh. Was dat het? Echt? En dat durf je niet tegen mij te zeggen?
Je bent een schatje.
Geeft niets, jij hebt tenminste liesje ook in het echt gezien, de rest niet op zwabber na volgens mij.quote:
Niet durven is een groot woord, je bent niet echt een fysieke dreiging vrees ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Joh. Was dat het? Echt? En dat durf je niet tegen mij te zeggen?
Je bent een schatje.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]weet je wel wat puttanesc in het Maleisisch betekend
![]()
Google Translate geeft me niets.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]weet je wel wat puttanesc in het Maleisisch betekend
![]()
Waarin?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:06 schreef isax het volgende:
ey zwabber hoe denk je dat ze het gaan verklaren dat de 12e dokter er al in zat?
Oh op die manier. Ik weet niet. Misschien wordt het zo'n ding dat de Doctor zichzelf tegenkomt maar hij het niet mag weten en het zichzelf dus niet verteld. Dat zou betekenen dat ze misschien nog eens een aflvering schieten met David Tennant maar dan vanuit 12 z'n perspectiefquote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef isax het volgende:
[..]
in dr who.
hij zat in de aflevering met pomeii
volgens mij heeft moffa wel gehint dat hij het gaat verklaren.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik weet niet. Misschien wordt het zo'n ding dat de Doctor zichzelf tegenkomt maar hij het niet mag weten en het zichzelf dus niet verteld. Dat zou betekenen dat ze misschien nog eens een aflvering schieten met David Tennant maar dan vanuit 12 z'n perspectiefMoffat is wel iemand voor dat soort capriolen.
Maar waarschijnlijk negeren ze het zomaar. "Ach mensen lijken wel eens op elkaar."
Hoezo verandert hij geschiedenis?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:13 schreef isax het volgende:
[..]
volgens mij heeft moffa wel gehint dat hij het gaat verklaren.
die moffat houd zich dus echt niet aan de regels![]()
verranderd even heel de geschiedenis
Ik heb ontdekt dat als je iedere keer de sc verlaat en weer opnieuw erin gaat dat het telt als een aparte keer. Dus als 10 mensen iedere keer terugkomen ipv 2 schermen openhouden, dan loopt de score lekker op volgens mij. Tenzij jij andere gegevens hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lurkers (volgen zonder te posten) 314
Oh ja dat is waar ja, je woonde tussen mensen die ook van alles in de tuin tyfen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
tis best schoon, vast die vieze studentes onder mij
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt maar 314 mensen hebben hier ooit gepost of op tvp geklikt en bij die mensen verschijnt dit topic in de AT.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat als je iedere keer de sc verlaat en weer opnieuw erin gaat dat het telt als een aparte keer. Dus als 10 mensen iedere keer terugkomen ipv 2 schermen openhouden, dan loopt de score lekker op volgens mij. Tenzij jij andere gegevens hebt.
Als je de aflevering zelf bedoelt, die is nog uit het Russel T Davies tijdperk. Als je bedoelt wat Moffat nu misschien gaat doen, je kan prima dit gebruiken als iets wat je toen als kijker niet wist zonder de aflevering of het verhaal zelf te veranderen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
je maakt me een grapje toch?
anders heb ik alles verkeerd begrepen
Van de week toen het hier een keertje erg rustig was ging ik elke keer de SC uit en weer in en elke keer steeg het vieuws aantal. Dat bedoel ik. Want daar was ik nieuwsgierig naar hoe die telling werkte.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt maar 314 mensen hebben hier ooit gepost of op tvp geklikt en bij die mensen verschijnt dit topic in de AT.
Dat is het aantal views, niet het aantal lurkers.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van de week toen het hier een keertje erg rustig was ging ik elke keer de SC uit en weer in en elke keer steeg het vieuws aantal. Dat bedoel ik. Want daar was ik nieuwsgierig naar hoe die telling werkte.
Ik dacht dat dat hetzelfde was en ja ik weet als ik mijn muis boven het topic houd dat je dat dan ziet maar ik vind het zo'n hoog aantal. Dan zijn er best wel veel lurkers die ons beglurenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is het aantal views, niet het aantal lurkers.
Views is inderdaad elke keer dat dit topic bekeken wordt. Lurkers is wat anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van de week toen het hier een keertje erg rustig was ging ik elke keer de SC uit en weer in en elke keer steeg het vieuws aantal. Dat bedoel ik. Want daar was ik nieuwsgierig naar hoe die telling werkte.
Het wil niet zeggen dat ze alles lezen. Het gaat erom dat als wij hier posten dit topic omhoog komt in hun actieve topics.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hetzelfde was en ja ik weet als ik mijn muis boven het topic houd dat je dat dan ziet maar ik vind het zo'n hoog aantal. Dan zijn er best wel veel lurkers die ons begluren
Waarschijnlijk een hoop mensen die te lui zijn om het uit hun MyAT te halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hetzelfde was en ja ik weet als ik mijn muis boven het topic houd dat je dat dan ziet maar ik vind het zo'n hoog aantal. Dan zijn er best wel veel lurkers die ons begluren
Ok cool, weer wat geleerdquote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wil niet zeggen dat ze alles lezen. Het gaat erom dat als wij hier posten dit topic omhoog komt in hun actieve topics.
ik bedoelde in day of the doctor heeft moffat even bedacht dat gallifrey nog bestaat met geschiedenis verrandering.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je de aflevering zelf bedoelt, die is nog uit het Russel T Davies tijdperk. Als je bedoelt wat Moffat nu misschien gaat doen, je kan prima dit gebruiken als iets wat je toen als kijker niet wist zonder de aflevering of het verhaal zelf te veranderen.
Ja dat weet ik dan weer wel hoe het werkt, MyAT en verwijderenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hoop mensen die te lui zijn om het uit hun MyAT te halen.
heb je het nu pas door wat hij zei?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Vind je me een hoer Zwab?
Van jou kan ik dat wel hebben hoor.
Van wie heb je hulp gekregenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gok dat het flink van verdwaalde COSsers zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hoop mensen die te lui zijn om het uit hun MyAT te halen.
Ik vind het ontzettend grappig als dat gebeurt iedere keerquote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok dat het flink van verdwaalde COSsers zijn.
Zoiets. Als ze het gebruiken verzinnen ze er vast wel een verhaaltje omheen. En misschien wilde hij daarom wel de TARDIS in huis halen, omdat hij wist wat het was.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik bedoelde in day of the doctor heeft moffat even bedacht dat gallifrey nog bestaat met geschiedenis verrandering.
maar dat is aan de ene kant wel waar
maar verklaar dit maar eens:
[youtube[/youtube]
ach misschien zat die daar wel vast ofzo.
maar waarom had hij kinderen?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoiets. Als ze het gebruiken verzinnen ze er vast wel een verhaaltje omheen. En misschien wilde hij daarom wel de TARDIS in huis halen, omdat hij wist wat het was.
Als ze er na een paar post achter komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend grappig als dat gebeurt iedere keer
ben je jaloers dat je niet kan mee praten?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
dokter who bagger in de DM of op de camchat graag
Ach, als hij getrouwd is met de koningin van Engeland kan alles.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef isax het volgende:
[..]
maar waarom had hij kinderen?![]()
dit gaat nooit goedkomen
dat is ook weer waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, als hij getrouwd is met de koningin van Engeland kan alles.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze er na een paar post achter komen.
Ik geloof het ook jaquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef isax het volgende:
[..]
ben je jaloers dat je niet kan mee praten?
Volgens mijn kids was GOT een kut aflevering voor de laatste van het seizoen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Voxs het volgende:
Doctor Who![]()
GOT aflevering was goede finale van het seizoen
Ja veel vragen..open eindes. Maar ik heb de boeken gelezenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mijn kids was GOT een kut aflevering voor de laatste van het seizoen.
En weer een jaartje wachten hoorde ik.
Nee, natuurlijk niet!quote:
Dit. Ik lach om spoilers. Spoilers zijn voor de TV kijkende peasants. Het illiteraire voetvolk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja veel vragen..open eindes. Maar ik heb de boeken gelezen
Zoals de meeste seizoen afsluiters dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja veel vragen..open eindes. Maar ik heb de boeken gelezen
ik heb een aantal filmpjes opgenomen van tijdens de storing, doet punkie vaak maar die lag er ook uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb nog steeds streams hihi sssst niet te hard zeggen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit. Ik lach om spoilers. Spoilers zijn voor de TV kijkende peasants. Het illiteraire voetvolk.
als je dat hier doet sta je in glas of pis of poepquote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ken wel meerdere straten waar ik niet op blote voeten durf te lopen
The blind, the pregnant, the moron, and the psychpath. Ik herinner me het gezelschap van The Wizard of Oz heel anders.quote:
Ik las dat jullie filmde en dacht dan komt het wel goed voor de mensen die geen streams hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb een aantal filmpjes opgenomen van tijdens de storing, doet punkie vaak maar die lag er ook uit.
Gelukkig. Het was wat me te binnen schoot bij het horen van pasta en vrouwen. Niets persoonlijks.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
pasta puttanescaquote:Op maandag 16 juni 2014 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig. Het was wat me te binnen schoot bij het horen van pasta en vrouwen. Niets persoonlijks.
Alle lof voor jou en Punk dat jullie ondanks het gezeik het toch opnemen en plaatsenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Buurman neemt afscheid van buurman in buurman en buurman stoel
tnxquote:Op maandag 16 juni 2014 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alle lof voor jou en Punk dat jullie ondanks het gezeik het toch opnemen en plaatsen
lol hij had 2 keer het balletje eruit geslingerdquote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoeveel zou die gozer nu verdienen met daar zitten en draaien?
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij had 2 keer het balletje eruit geslingerddie ligt eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |