suuuuuper verquote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Damrak. Valt mee. Heb het laatst nog gelopen.
neuj mij ook weinig, maar het was leuk geweest als ruud was gegaan,vanes zegt nou ff de waarheid op stream 3 lolquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
Het doet me eigenlijk niets de stemming, lol had ik niet verwacht.![]()
Misschien omdat ik inmiddels te goed door heb hoe het werkt allemaal
Is toch goed dat het ons niet veel meer doet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
neuj mij ook weinig, maar het was leuk geweest als ruud was gegaan,vanes zegt nou ff de waarheid op stream 3 lol
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch goed dat het ons niet veel meer doet.![]()
En ja dames over de zeik is altijd leuk om te luisteren.
De meeste vrouwen hebben last van kutnijd tegenover marijequote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef isax het volgende:
en waar is iedereen eigenlijk woedend over?
ik ben het echt niet meer aan het volgen.
gaaaapquote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben last van kutnijd tegenover marije
Gekleurd vinyl is tof. Soms klinkt het wat minder mooi dan zwart vinyl. (Ik maak geen grapje, de koolstof in zwart vinyl is daadwerkelijk nuttig.) Maar een hoop platen klinken best goed nog. Deze platen klinken tot nu toe uitstekend.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut respect voor Ron als hij gaat.
En de ruimte.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik het geld er voor zou hebben,zou ik al mn hiphop platen op vinyl aanschaffen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik het geld er voor zou hebben,zou ik al mn hiphop platen op vinyl heraanschaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog wat transparant rood, transparant groen, wit, blauw, gemarmerd oranje, transparant donkerblauw en transparant vinyl. Maar dat moeten jullie maar gewoon geloven.🐙
dan is het een watjequote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ben alleen bang dat ie dadelijk achter wordt omgeluld
Dat kan ik ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de ruimte.
Ik ben zo blij dat ik via mijn pc kan luisteren
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
Niet mijn foto's maar dit zijn denk ik wel de tofste LP's qua uiterlijk:ik heb liefste het allerbeste geluid alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog wat transparant rood, transparant groen, wit, blauw, gemarmerd oranje, transparant donkerblauw en transparant vinyl. Maar dat moeten jullie maar gewoon geloven.![]()
En waarom zou vinyl niet goed klinken? Ik denk niet dat je beseft hoe goed dit klinkt. Ik speel dit ook niet af op een of ander prutssetje van de mediamarkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb liefste het allerbeste geluid alleen
Oren worden verneukt door computertechische aanpassingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En waarom zou vinyl niet goed klinken? Ik denk niet dat je beseft hoe goed dit klinkt. Ik speel dit ook niet af op een of ander prutssetje van de mediamarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |